Dzisiaj jest 12 gru 2024, 15:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2015, 19:43 
*

Rejestracja: 19 lut 2015, 20:00
Posty: 74
Pojazd: Gilera Stalker
Witam wszystkich!
Piszę z problemem, który dotyczy gaśnięcia silnika podczas gdy załączam ssanie (ręcznie oczywiście).
Ciężej jakby jest odpalić go na ssaniu a właśnie powinno być na odwrót, prawda?
Proszę o pomoc w tej kwestii i z góry dziękuję, pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 kwie 2015, 19:44 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Ma za dużo wtedy mieszanki ,albo paliwa albo powietrza .Wyreguluj gaznik




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 19:50 
*

Rejestracja: 19 lut 2015, 20:00
Posty: 74
Pojazd: Gilera Stalker
Dziękuję za odpowiedź, a co do gaźnika to wyregulowany właśnie niedawno, świeca koloru `kawa z mlekiem` , wkręca na obroty, dobrze się zbiera, tylko nurtuje mnie kurcze to ssanie.. Może faktycznie źle wyregulowałem gaźnik, a ssanie otwiera nam dawkę większa paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 19:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ssanie jest po to, by dać większą dawkę paliwa, przy rozruchu. Jak silnik się dusi to masz za dużą dawkę paliwa w stosunku do powietrza. Kolor elektrod świecy zapłonowej nie zmieni się nawet po 5km jak jej nie oczyścisz szczotką drucianą. Możesz wykonać małą próbę, zmieniając ustawienia mieszanki o pół obrotu i przejażdżce 5km dystansu... Kolor elektrod będzie ten sam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 20:14 
*

Rejestracja: 19 lut 2015, 20:00
Posty: 74
Pojazd: Gilera Stalker
Teraz sprawa została mi bardziej rozjaśniona i myślę, że jeśli odkręcę śrubkę mieszanki bardziej, silnik dostanie więcej powietrza i nie będzie już problemu. Dziękuję za pomoc i spróbuje tak też zrobić.
Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 20:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zerknij do działu tego zacnego forum "zrób to sam" i odszukaj tutoriale na temat regulacji gaźnika. Pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 20:26 
*

Rejestracja: 19 lut 2015, 20:00
Posty: 74
Pojazd: Gilera Stalker
Jeszcze raz dziękuję za konkretną pomoc i zabieram się do lektury na temat prawidłowej regulacji gaźnika, pozdrawiam ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy