Dzisiaj jest 01 gru 2024, 19:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2013, 16:26 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 8:16
Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Witam.

Skuter zawsze chodził jak złoto, czasami tylko mały problem z zalanym benzyną filtrem powietrza :ups:
Dziś po przejechaniu ~2km, skuter nagle zgasł, dosłownie jakbym pyknął stacyjką.
Po przepchaniu śkuta do domu, sprawdziłem iskrę(słaba, nieraz brak, sprawdzane na dwóch cewkach), świeca ciągle sucha. Czekam na rady co jeszcze mogę sprawdzić, aby ułatwić diagnozę.

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam
Stiuil


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sie 2013, 23:16 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Wymiana świecy i regulacja gaźnika? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2013, 0:14 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 8:16
Posty: 16
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
świec testowałem co najmniej kilka, gaźnik wyregulowany idealnie(no prawie :P )
jak pisałem wszystko stało się bardzo szybko, jadę sobie "troszkę" ponad normę i w momencie silnik zgasł i zaczął mnie wyhamowywać, pierwsza myśl - zatarty, ale kopka chodziła lekko
druga myśl - spadła fajka ze świecy, co już sie kiedyś zdarzyło, niestety fajka też siedziałą na miejscu... :(

po założeniu tematu, z braku pomysłów sprawdziłem zawór membranowy, kable, kostki, napięcia w różnych miejscach, wszystko wydaje się ok, a jednak po złożeniu wszystkiego do kupy, nie chce nawet troszkę załapać, iskra raz jest lepsza raz gorsza, czasami całkowicie zniknie... czy to może być wina samej fajki ? jest już trochę wyrobiona i potrafi spaść na większym dołku, choć zakładając inną cewkę miałem też inną fajke i wtedy było niby to samo... prąd zmienny jaki dochodzi do cewki jest zależy od tego jak się kopnie, nawet około ~100V...

jakieś pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 15:21 
*

Rejestracja: 05 maja 2010, 16:08
Posty: 156
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
iskrownik do wymiany na sto procent. pozdrawiam




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Hyosung ... met/124321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 23:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2013, 15:43
Posty: 20
Lokalizacja: kotomierz
Pojazd: Hyosung Rush Challenger
Nie jestem pewny czy to pomoże, ale sprawdź iglicę oraz wspomniany już iskrownik. Miałem taki problem przy swoim że iglica nie była całkowicie schowana (mój błąd) i skuter za nic nie chciał załapać paliwa oraz zapalić, sprawdzałem wszystko, ssanie (elektryczne) z kopki z rozrusznika ale nic, więc wstrzyknąłem paliwa bezpośrednio do węża od podciśnienia (ten wchodzi odrazu do króćca) i wkońcu, zapalił na momencie z tym że ładował na najwyższych obrotach i przyśpieszał, a głównym problemem była źle włożona iglica :) Pozdr!




_________________

!Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...! PoZdR!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy