Dzisiaj jest 03 sie 2025, 18:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 gru 2009, 10:23 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 17:50
Posty: 46
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Witam założyłem post ponieważ .. nie znalazłem czegoś takiego.
Muj skuter po rozebraniu silnika i po złożeniu nie chce chodzić mł że tak powiem..
od 0-20 km/nawet nawe.
póżniej muł ledwo ledwo idzie
wyminiłem mu rolki z 9 gram na 7,5 grama polini
i zrobiłem szlifa z 41,00 na 42,00 milimetry..
co jest przyczyną tego???
Z głory dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 10:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Sory że zapytam, ale czy po zrobieniu tego szlifu zmieniłeś tłok? Bo nic o tym nie piszesz :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 11:22 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
A squish dobry ustawiles?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 11:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 15:26
Posty: 97
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
psikus pisze:
ale czy po zrobieniu tego szlifu zmieniłeś tłok?


No chyba musiał :)

A regulowałeś może gaźnik. Posprawdzaj tez czy lewego powietrza nie łapie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 11:42 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
sprawdź kruciec czy jest szczelny na pewno kłania się regulacja gaźnika może masz oringi na wale rozwalone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 12:07 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 17:50
Posty: 46
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
jedziemy do poiczątku nie wiem o to jest ten squish,
gaźnik regulowałem chyba jest ok świeca jest koloru kawy z mlekiem ,
kruciec sprawdzę,
gaźnik regulowany a z tymi oringami to nie wiem a da sie to jakoś sprawdzić??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 12:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Uwzględniałeś procedurę docierania przez minimum 500km ? ;>




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 12:31 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Tłok dałeś takiego kroju i poszczególnych rozmiarów jaki był?




_________________

kamil7s pisze:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1084810702


Sprzedam Yamahe jog RR!! Warto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 13:20 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 17:50
Posty: 46
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
niby jak zrobiłem nie całe 100 kilometrów na silniku mule...
nie moge przekroczyć 30km/h bo sie nie da;p


Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 13:22 przez Damianek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 16:14 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 17:50
Posty: 46
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
a gdzie może łapać lewe powietrze???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 16:29 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Damianek94 pisze:
gdzie może łapać lewe powietrze???
Chociażby na składaniu bloku. Sprawdź.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 17:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Dałeś uszczelkę/silikon między karterami?
Napisz czy ten tłok dobry dobrałeś.
Simmeringi nie wiem do końca jak sprawdzić ale chyba po zakręceniu wałem nie powinno z nich tak jakby syczeć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 19:23 
*

Rejestracja: 18 gru 2009, 20:57
Posty: 7
Lokalizacja: Ozorków
Pojazd:
Proste jeżeli ma kompresie i gaźnik wyregulowany to powinien chodzić jeżeli nie to znaczy ze lewe powietrze.Może kartery złe skleiłeś albo coś w tym, stylu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 8:48 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 17:50
Posty: 46
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Słuchajcie zapomniałem wam powiedzieć że te kartery kupiłem z wałem i gość mi powidział że na tych karterach jest zrobione 6tyś km
i nie był rozpoławiany,ale czy to prawda nie wiem.
tłok jest dobrany..
tylko nie wiem co z tym lewym powietrzem:(
nie wiem widze taką przerwe koło tłumnika i nie wiem jak sprawdzić czy ciągnie coś czy nie pomożcie jak mozna to sprawdzic....


Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, 12:11 przez Damianek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 12:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
a odpowiednio założyłeś tłok? znaczy strzałką do wydechu?




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 15:13 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 17:50
Posty: 46
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Strzałka jest w doł
w strone tłumnika ..
pierścienie jak nowe..
Nie mam już sił do tego skutera.
i nie wiem jak sprawdzić to na tym składaniu bo jest koło tłumnika taka jakby szpara ale tam wieje.:(


Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, 16:48 przez Damianek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 21:52 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 18:26
Posty: 25
Pojazd:
najpierw sprawdź filtr powietrza i kruciec , a póżniej simmeringi i łączenie karterów...
ps. nie daleko mnie mieszkasz :wink: jak by było cieplej to bym do ciebie podjechał i ci pomógł :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, 21:52 przez michal1292, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 23:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Możliwe że wina jest wału korbowego mógł się przekręcić i wtedy jest problem z odpowiednim zapłonem, albo tłok jest za krótki, albo masz rolki za ciężkie :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 10:35 
*

Rejestracja: 03 lis 2009, 17:50
Posty: 46
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
ale jak sprawdzić króciec.
Rolki są lżejsze niż wcześniej
zapłon jest chyba ok
ale jeszcze jest przyczyną ciężkie odpalanie jak jest zimny.
jak ciepły jest ok.
ale jak zimny to odpali zgaśnie odpali zgaśnie odpali i tak dalej i później załapie...
tłok jest takiej wysokości jak stary wiec jest ok rolki są slżejsze od starych;p


Ostatnio zmieniony 01 sty 2010, 11:44 przez Damianek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 13:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Jak ci na zimnym ciężko pali a na ciepłym jest dobrze, to możliwe że to wina wału ale nie jestem pewny.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy