Dzisiaj jest 21 lip 2025, 23:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 18:39 
*

Rejestracja: 24 lut 2012, 11:20
Posty: 95
Pojazd:
Sory za ppp ale nikt nie pisze
Jak przychodzi co do czego to nic nie wiecie :mrgreen:
Mam odpowiedź bo ścigałem się z kumplem co ma sendzie
Ciężko to mówić....odstawił mnie jak jakiegoś kolibra (ma 70 airsail)
Kupie sm w miare możliwości




_________________

Projekt jeszcze nie skończony... Stare foty :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 11:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to ja się może wypowiem w sprawie Simsonów.

Pierwsza sprawa - może i bierzecie seryjnego Simka tymi skuterkami, jednakże nie zapomniajcie, że to stare maszyny, możliwe że nawet starsze od was. Mimo tego są do nich dostępne różne cylindry: Od 60cc do 90cc, bywają nawet 130cm3. Na takiej 70-tce (lub większym cylu) po portingu + spawak osiągi są szokujące i wątpie, żeby ktoś wtedy dogonił takiego Sima automatem. Części są tanie, dostępne wszędzie i do tego zabawa z biegami to po prostu bajka :).

Kolejna sprawa to cena: Simsona można dorwać za 1500zł, może i taniej, a taką Sendę?...

Dobra, możecie hejtować.




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 15:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
emil134679 pisze:
Chodzi mi o osiągi bo chce przesiąśc sie na biegi i nie chce być zawiedziony
Simek nie taki mocny na przyśpieche, sima moge mieć i skutera a jak senda to wszystko idzie na sprzedaż, nawet motorynka


Simson to pojazd dla pasjonatów... Dla miłośników 2T i grzebania przy nim... Czy tak na prawdę tego oczekujesz? Jeśli lubisz zgłębiać nocami wiedzę teoretyczną na temat silników 2t, ich konstrukcji, zasad jakimi się należy kierować, mógłbyś przeprowadzić wiele zabiegów, które sprawiły by że Simson objechałby nie jedną Sendę i nie dwa skutery :) Jeśli nie, to wiedz że często trzeba przy Simsonie grzebać, szczególnie po modyfikacjach, a niesamodzielne robienie tuningu jest w ogóle bez sensowne w tym przypadku...

Jako, że lubię wprowadzać ludzi w refleksyjny nastrój i jako że lubię przekonywać do własnych - czasem niesłusznych - poglądów, postanowiłem zabrać głos w sprawie "Skuter vs biegi"

Ilu obecnych tu skuterowiczów miało doczynienia z biegami?
(Nie interesuje mnie "kumpel dal mi się przewieźć" :roll: )

Jazda skuterem jest monotonna, można zanudzić się przy tym na śmierć, o ile nie lawirujemy między samochodami w korku... Na czym polega istota biegówki? Wyobraźcie sobie, że silnik jest sercem - życiem - i jego esencją... Wyobraźcie sobie, że jego praca, zostanie przyrównana do Waszej szarej codzienności...Jak wielką przyjemność sprawi Wam życie w jednym tempie? W trybie 0-1? Jedziemy lub nie jedziemy... Czy stały dźwięk silnik - wasz tryb życia - jest równie ciekawy co jego zmienność? Czy nie sprawiło by Wam przyjemności żyć ze zmiennymi obrotami? Zaczynać od najniższych obrotów jałowych - na przykład od pobudki - następnie poprzez kolejne partie obrotów - mycie, bieg na autobus, szkoła, spotkania ze znajomymi, upojny wieczór z dziewczyną - wzbierać na obrotach by następnego dnia powtórzyć to znowu - usnąć i rozpocząć kolejny zupełnie inny dzień?

Myślę, że jest to o wiele lepsze niż jakakolwiek monotonia jak na skuterze...

Jeżdżenie na zasadzie jest gaz, nie ma gazu? Czy Chcielibyście żyć w ten sposób? Ograniczeni kaftanem bezpieczeństwa jak w ośrodku chorych psychicznie, w białym pokoju bez okien i klamek... Ciągle budząc się w tym samym miejscu, spożywając posiłki, i zasypiając... W takiej izolatce... Czy nie wolelibyście się dobrze bawić?

A teraz znów wróćmy do jazdy na biegach... Znacie to uczucie, gdy wciskasz sprzęgło, wbijasz bieg, ruszasz, patrząc jak wskazówka mknie ku czerwonemu polu, tylko po to by za chwilę znów opaść w dół i rozpocząć kolejny bieg ku szczytom mocy maksymalnej i momentu? A pamiętacie to uczucie gdy motocykl przy każdej zmianie biegu opada razem z waszym ciałem do przodu, i po sprzęgnięciu biegu odrywa się od Ciebie z ogromną siłą, a Ty walczysz by się na nim utrzymać? Zamieniłbyś nie ustaną walkę, na moment tej przyjemności znikający po przekroczeniu 20km/h?


Ja nie zrobiłbym tego nigdy...


DiVi pisze:
bywają nawet 130cm3


nie ma takich cylindrów do Simsona... Te cylindry to z reguły konwersje z zupełnie innego silnika... A już założenie cylindra 70/5/3TT wymaga ingerencji w kartery ze względu na płuki, a 80cc ze względu na wielkość tulei...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 18:20 
*

Rejestracja: 24 lut 2012, 11:20
Posty: 95
Pojazd:
Jechałem kumpla sendą i to jest rewelka :D
Jak wbijałem 1 to nie wiedziałem kiedy weszło nawet tak lekkkutko :D
Ogólnie żeby sim popylał to trza kasy i grzebania i żeby wyglądał jakoś...
Od grzebania mam motorynke (nawet dzisiaj składałem połówki :D)
Rozglądam sie za biegami bo skuter to tak jak mówisz Marcin194 ta monotonnia....
Wnerwia mnie to już

Sie zobaczy a jak kupie sima to z nudów i na antyka i sell to siana + bedzie :mrgreen:




_________________

Projekt jeszcze nie skończony... Stare foty :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
No Marcin194, brawo brawo :D
Sam bym chciał simka kolega ma na BB cylek tam jest chyba 90 coś z groszem nie wiem do tego spawak , gaźnik ponad 20 naprawdę skuter zero szans no moze tam evo lub jakiś bardzo mocny racing ale wątpie jak bym sam chciał takiego naprawdę podziw jedyny taki simek i naprawdę mi on się bardzo podoba
Teraz tu mam dokładny setup
90/4/2 str. 10.5k
Spawak 10.5 by Kiler
Ducati Energia
Amal 22.5
15z
Tu taka tam fotka

Obrazek


A miałem przyjemność jeździć sendą na Metrakicie kolega tak sądzi fajnie chodz nie wiem co to było no może niech mu będzie . Biegówka trzeba bawić się i jest to bardzo fajne ale myśle , że 125cc i biegi ideał . Chodz ta senda mocą nie grzeszyła ale mogło być to spowodować seryjnym tłumikiem , gaźnikiem itp :wink:




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 13:10 
*

Rejestracja: 24 lut 2012, 11:20
Posty: 95
Pojazd:
Sory za odkop
Teraz w wybór wchodzą, simek albo gpr
Z gpr ciężko bo mało ich w okolicy i fajnie dopiero wyglądają po przeróbce na streeta
Simek fajna rzecz ale czy simkiem s70 uda mi się tak samo latać jak moim skutem serią ?? Chodzi o przyśpieche i vmax
Proszę o odp




_________________

Projekt jeszcze nie skończony... Stare foty :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy