Dzisiaj jest 18 sty 2025, 0:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 16:21 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 10:31
Posty: 80
Pojazd:
Jezeli uszczelniacze sa zwalone to nieodpali albo odpali ale to zajebiscie ciezko go odpalic bedzie bo traci kompresje i lewe powietrze lapie.Uszczelniacze to nieduzy koszt lub mogl wyleciec sciagnjj magneto i za zapolonem jest 1 uszczelniacz a 2 za wariatorem.




_________________

Zenith :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
ok to sprawdzę te uszczelniacze. na razie nie bo nie mam czasu ale za tydzień się tym zajmę. a ile takie uszczelniacze mogą kosztować? patrzyłem na necie to nie mogę tego znaleźć. są ale razem z łożyskami wału :) jak byście mogli to podajcie linki :) a w ogóle to jak ściągnąć magneto i cewki??


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 22:32 przez kamyl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 13:44 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Magneto ściągaczem, a "cewki" (na przyszłość - to jest stator) trzymają się na 2 śrubkach, podobnie jak czujnik Halla (te czarne coś na dole gdybyś nie wiedział).




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
a jakie rozmiary ma ściągacz do vivki?


Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 22:31 przez kamyl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
odświeżam bo pilnie potrzebuję ściągacza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 22:50 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
24x1mm




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
ok dzięki. a jak ściągnąć uszczelniacz bo boję się że coś zepsuję i później jak założyć nowy?? czy da się kupić same uszczelniacze bez łożysk wału?? jak tak to proszę o linka. i jeszcze jedno pytanko: czy simering to jest to samo co uszczelniacz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 0:21 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Symering to uszczelniacz.
Nie da się go zdjąć bez jego uszkodzenia (możesz próbować go założyć ponownie, lecz nie polecam).
Zdejmujesz go podważając go od czopu wału czymś.
Co do kupna to nie wiem




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 16:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2010, 11:11
Posty: 129
Lokalizacja: stargard
Pojazd:
na 100% to jest cyle tak samo mialem i byl do wymiany wymienilem wal lozyska cyl ilata;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2010, 14:54
Posty: 853
Pojazd:
Ale on ma nowy cylinder :d Może się zatarł jakoś ?




_________________

Hebo NG
Leovince ZX
Sprężynki niebieskie
Dellorto 17,5

User pisze:
Z was takie koksy od skuterów to na 100% będziecie wiedzieć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
daj zupy pod świece i będzie wiadomo co i jak :D




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 23:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2009, 17:57
Posty: 49
Pojazd:
Stawiał bym także na moduł,skoro strzelał,to może też być coś z prądem,jednak też stawiam na cylek bo miałem to samo :lol: :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 15:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
dawałem wahe do cyla i nic nie pyrknął. iskra jest więc nie wiem czy to może być moduł. ja też bym cylinder podejrzewał ale mam nowy no i przejechałem na nim 40 km i zaczęły się dziać dziwne rzeczy. martwią mnie te dźwięki tam gdzie jest magneto dlatego podejrzewam coś z uszczelniaczem lub magnetem ;] popatrzę to się wszystko wyjaśni tylko narazie ściągacza nie mam ale jutro będę załatwiał u mechanika, gorzej jak nie będzie miał ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 16:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2010, 11:11
Posty: 129
Lokalizacja: stargard
Pojazd:
jaka firma cylka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 18:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2010, 14:54
Posty: 853
Pojazd:
airsal kupił




_________________

Hebo NG
Leovince ZX
Sprężynki niebieskie
Dellorto 17,5

User pisze:
Z was takie koksy od skuterów to na 100% będziecie wiedzieć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 19:05 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Zobacz czy bezpieczniki ci nie poszły. Kolega miał to samo nie chciał odpalać bo mu bezpieczniki poszły koło modułu




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 19:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Iniector, nawet ze spalonym bezpiecznikiem odpali na kopa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
emilosss3, tak jak mówi pawel0411, firma cylka airsal ten bez głowicy bo oryginalna pasowała. zamawiałem na mielochu wszytko git. złożyłem kopłem z 10 razy i zapalił. później już palił od strzała czy ciepły czy zimny. ze startera też spokojnie palił. no i po przejechaniu 40 km zaczęły się problemy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2010, 11:11
Posty: 129
Lokalizacja: stargard
Pojazd:
rozbieraj cylek i zdaj relacje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2010, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
zanim nie mógł odpalić pojawiał się problem taki że jak chciałem ruszyć to dałem gazu i ledwo ruszył i nagle buuuuuu i gasł później musiałem go chwile kopać jak zapalił to znowu to samo. ale jednym razem o dziwo normalnie zaczął jechać no ale pojawiły się dziwne dźwięki z okolicy magneta. tutaj nagrałem filmik http://www.youtube.com/watch?v=H6kbf4DavSY no i tata chciał sprawdzić co to może być więc się przejechał no i zaczęło znowu tak stukać no i zgasł a później już się nie dało odpalić ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy