Dzisiaj jest 05 sie 2025, 15:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 20:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja podaje dla nowego :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 19:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Nie che robić nowego tematu bo mam podobny problem ...

Wymieniłem Wał MHR , łożyska C4 , uszczelniacze , uszczelki , Szlif , nowy tłok Vertex . ! WSZYSTKO NA SILIKONIE chermetycznym do 600c . Wszystko nowe .. :/ a kąpresji nie ma ! co jest grane :/ wszystko dobrze poskladane .. składałem to już setki razy .. a tu nagle spodziewam się po szlifie i wgl ogromnej kompresji a tutaj bez oporu moge ruszać wariatorem .. tak jakbym miał świece wykręconą .. Co jest nie tak ? :/
Pierścienie i tłok w dobrą strone założone .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 20:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
odpal to. niech pochodzi i zmierz kompresję manometrem .... a w ogóle to wypadało by najpierw dotrzeć trochę ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:01 
*

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:10
Posty: 128
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
człowieku jak odpali jak kompresji nie ma a po dotarciu nie zwiększy ci się kompresja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
haha. nie napisal nic o tym jaka jest kompresja i że nie odpala a jak masz nic nie wnosić do tematu to się nie odzywaj ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 1:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Vein12, To zależy gdzie robiłeś szlif. Ja oddałem do jakiegos kolesia co za 30 zł mi zrobił i dał za duży luz montarzowy i od razu kompry brak... Mam prawie ten sam setup co ty i wał mhr jest pełny więc kompresja na nim powinna być wieksza a tutaj takie rozczarowanie.


Ewentualnie jak to wszystko zawiedzie mozesz zaniesc kartery i powierzchnię styku dwóch karterów zeszlifowac o te setne mm aby wyrównały sie dwie powierzchnie. Operacja taka sama jak planowanie bloku silnika i głowicy w samochodzie. Pytanie tylko czy trzeba będzie też zwężać łożyska. Ja w tzr niestety muszę gdyż kupiłem za szerokie


Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 1:14 przez skolsik13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 7:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Powiem tak .. Jezdziłem już na tym .. szlif był robiony w listopadzie .. a teraz tylko wał wymieniłem uszczelniacze i łożyska . a tu kompresji brak . pomierzyłem manometrem i 4-5b ... ! a przed wymianą wału uszczelniaczy i tak dalej do 10 stukała .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 10:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Vein12, Jak wkładałeś uszczelniacze to wał posmarowałeś smarem/olejem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 11:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
tak Castrolem tłok też .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy