Dzisiaj jest 12 mar 2025, 15:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2010, 13:51 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 22:22
Posty: 98
Pojazd:
Elo :wink:
mój runner ma już swoje lata (02r.), kompresja wynosiła 5atm, więc postanowiłem zrobić szlifa. Kupiłem niezły tłok, zaprowadziłem cylek do majstra polecanego w mieście i zrobił co do niego należało. Wg. mechanika szlif był bardzo dobrze zrobiony, wszystko złożył do kupy i docieranie. ok 50 km zrobiłem na mieszance 500 ml oleju orlenowskiego i 900 castrola, bo myślałem, że orlena zostało lekko ponad 100, potem to zlałem w butelkę i zalałem czystego castrolka. Mam teraz 250 km najeżdżone, przed każdą jazdą rozgrzewam, początkowo do 35 licznikowych potem do 40....45... ostatnio do 50 i co jakiś czas robiłem przedmuchy i zauważam, że skuter nie zbiera się wcale lepiej... tak samo leci do 65 licznikowych i obroty są już dość duże, także puszczałem gaz żeby go nie zaorać... Jak myślicie dlaczego tak się dzieje? Nie powinien zbierać się do tych 80 jak przystało na p/g? Po ilu km mogę sprawdzić kompresję, tak żeby była już stała? Ile jeszcze docierać :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 wrz 2010, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
z 300km przejeździj spokojnie potem zbadaj kompresje może filtr masz przytkany wymień gaźnik przeczyść rolki zmień i skuter zacznie śmigać




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 15:50 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 22:22
Posty: 98
Pojazd:
filtr był czyszczony, po co mam niby gaźnik zmieniać? :roll: Kompresja przed a po dotarciu będzie inna? rolki zmieniane koło 1000 km temu.


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 15:51 przez runnerLB, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 13:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
runnerLB pisze:
filtr był czyszczony, po co mam niby gaźnik zmieniać? :roll: Kompresja przed a po dotarciu będzie inna? rolki zmieniane koło 1000 km temu.


gaźnik wyczyść (nie wymień) dysze większą dałeś? kompresja zmieni sie po dotarciu o 1-2 bar max a czasem wcale




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 21:59 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 22:22
Posty: 98
Pojazd:
To pisz na następny raz z przecinkami, bo serio nie pomyślałem że o to Ci chodzi :wink:
Własnie ciekaw jestem jak ta kompresja, ona rośnie po dotarciu czy maleje? Różnie ludzie mowią, więc jak to jest? W ogóle jest możliwość, że skuter po szlifie będzie śmigał tak jak na nówce cylku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 12:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
zdrowa seria runnera powinna miec 9-10 bar tego jestem pewien




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy