Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Spadek Mocy O_o
Post: 26 sie 2010, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Siema
A więc coś mi się dzieje ze skutrem... Gdy kupiłem fajnie sie rozpedzal i przyspieszal do vmax 75km/h, na nozkach wkrecal sie do 9500RPM, a teraz slabo przyspiesza i slabo sie rozpedza do v-maxu 70km/h v-max spadl ;/ Przed Wczoraj jak tak lalo wracalem z roboty, i skuter drzy... Myslalem, ze tlumnik, ale sie mylilem, odkrecilem pokrywe od wiatraka przy tlumniku i z tamtad dochodzi drganie i dziwny dzwiek - gdzies obok cylindra ...

P.S Teraz na nozkach wkreca mi sie max do 8000RPM ;/

Co to może być ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 21:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
mam podobnie,
Skuter nie trzyma obrotów, gaźnik był czyszczony regulowany i wgl, kupiłem nową swiece bo myslałem że to jej wina i nic nie pomogło. czasem 74 pojedzie gdzie kiedyś momentalnie przyśpieszał do 75, po zatrzymaniu się obroty są ok i za chwilę spadają i ledwo chodzi, wgl dziwny głos ma jak spadną te obroty, kiedyś jak miałem ustawione takie male obroty ze prawie gasł to cichutko chodził, teraz tak nie jest.... Zastanawia mnie co może być przyczyną, dodam że skuter po dłuższej jeździe i zostawieniu na kilka minut nie chce czasem odpalić ze startera, akumulator dobry kręci ładnie z kopki 1-2 razy i odpala a ze startera ni %^*&(... ale to tylko czasem tak. Jeszcze jak stoi na bocznej stopce dłużej to też nie chce odpalić. czego to wina ? membrany, czy cylindra, na pewno nie gaźnika :roll: :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 6:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Scratch, Odkręciłem kapę gdy był odpalony, taki dzwiek dziwny jak chodzi na malych obrotach powoduje pasek uderzajacy o gore i dol pokrywy, sprawdź sobie ;)




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 9:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
scratch gaźnik w tgb ma tą wadę że po postawieniu na stopkę boczną bena zalewa filtr

albo sobie stopkę przedłużysz albo stawiaj na centralce

ja sobie na cegle stawiam dodatkowo jakna boczna stawiam bo centralnej nie mam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 23:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Ja nie wiem chłopaki, ale dziś rozkręciłem kapę w celu upewnienia się co tak stuka, głos dobiegł od wariatora, może to rolki, moze jego obudowa, a moze pasek jakoś stuka o tuleję czy sam wariator, nie mam pojęcia ale mam pytanie co do tego czy ten pasek tak powinien się zginać ?:
Obrazek

Może dla tego że jest za luźny spadła mi reakcja na gaz i osiągi oraz te dziwne stuki spowodowane są od niego ? dodam że po wymianie świecy jednak jest wszystko ok z odpalaniem juz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 8:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Pasek powinien dać się tak ściskać, na wariu jest nisko a talerze koła pasowego są rozszerzone, wszystko ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 10:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
No to wnioskując z Twojej wypowiedzi, w moim mniemaniu wszystko jest ok, ale coś jest nie tak już nie wiem o co chodzi jak bd wymieniał rolki to sprawdzę ten wariator dokładnie. a mam pytanie mogę odpalić bez wariatora i zobaczyć czy nadal stuka, puka i ogólnie czy jest dobrze czy źle ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 11:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Jak uda Ci się odpalić bez zakładanie przeciwtalerza to możesz. I jeśli CI się uda to gratuluję! :mrgreen:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 12:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
no wlaśnie w tym rzecz, nie da się więc jak mam sprawdzić co i jak ..
Mi się zdaje że to od tego paska ale nie wiem, jak by ktoś w tgb odkręcił przekładnie i sprawdził co i jak i fotkę dołączył to był bym wdzięczny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 17:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
o lol ja odpalałem bez wario normalnie :roll:

przecież bendix jest z tyłu i zębatka jest za wariatorem

chodzi oczywiście o rozruch elektryczny

przeciw talerz jest potrzebny tylko do kopki

becks pomyśl dwa razy zanim napiszesz :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 19:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
o widzisz jednak się da, też mi tak się zdawało ale cóż, ale nic z wałem się nie stanie no nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 9:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no przecież będzie sam wał chodził

nie masz co się bać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 9:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Tak ale koło zębate może wypaść z frezów powodując duże spustoszenie:P Ja bym je wyjął i na wiertarkę spróbował ^^ No a może masz ślizgi wyrobione i ci dekiel trzymający rolki lata?? Ja tak miałem.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 11:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
no jak szarpałem tym deklem trochę bez odkręcania to trochę się ruszał własnie jak jutro przyjdą mi rolki sprawdzę co i jak tam jest, nie pokoi mnie ten pasek i ew, membrana bo niby lewego powietrza nie dostaje a muli go czasem i nie ma takiego kopa jak kiedyś ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 14:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
u mnie koło zębate jest przytwierdzone do wału

więc jest sztywno i nic nie wypadnie

we wszystkich tgb chyba tak jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 14:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
U mnie wkłada na wieloklin, więc jeśli wejdzie na obroty nie sztuka aby wypadło :)




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
A jeżeli chce wymienić Sprzęgło bo jest fiolet, chyba fiolet, albo dzwon, wiec jezeli wymienie tylko sprzeglo to nie bedzie zadnej roznicy ? Czy musze kupic i sprzeglo i dzwon ?
Jakie jest sprzęgło lepsze od SEryjnego, a gorsze od tych lepszych firm ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 14:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jeśli dzwon jest fioletowy i krzywy to wymieniasz

jeżeli okładziny na sprzęgle są ok to zostaw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 14:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Rolki 7.5 gram okazały się lekko za lekkie :P dla tego zrobiłem mieszankę mercedesa ale nadal są chyba minimalnie za ciężkie, albo te tgb już tak ma.
A osiągów nie mogę sprawdzić bo właśnie dziś padła mi linka prędkościomierza ...
A teraz trzeba jechać po paliwko :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 19:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
W związku z tym, że skuter stracił na osiągach i ma inny głos niż powinien rozważam kupno pierścieni lub całego tłoka,
znalazłem tłok też tani ale wypowiedzcie się moze na jego temat kto miał bo może mi dać duzo, nie wiem co ja mam zajechane czy cały cylek czy tłok albo pierścienie, będę musiał może w tą sobote sprawdzić i ocenić stan tych częsci,
także co sądzicie o tym tłoku ?
http://allegro.pl/nowy-tlok-nominalny-t ... ml#gallery


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 19:50 przez Scratch, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy