Dzisiaj jest 21 lip 2025, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
96Miki96, tłok i szlif ale wcześniej można próbować z samymi pierścionkami




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:10 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:23
Posty: 31
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd:
the master, czyli cylinder zostaje w takim momencie ,ale zmieniam tłok i docieram?
Ile trzeba docierać pierścienie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
96Miki96 pisze:
ale zmieniam tłok i docieram

tak
Pierścienie około 250km a tłok około 500km




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
the master, bez przesady..Pierścienie już o 100km są dotarte;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
jak będzie 8 to też dobrze jest:)



na 4t to nie za bardzo dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 20:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
96Miki96 pisze:
czyli cylinder zostaje w takim momencie

Tak, niby zostaje ale trzeba oddać do szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 21:11 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:23
Posty: 31
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd:
Tomek SR, to dla 4t optymalnie ile powinno być?
Moglibyście podać mi link do cylindra+tłok+pierścienie itd. jaki powinienem kupić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 22:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Tomek SR, aa nie doczytałem,że to 4T :ups:




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 8:58 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:23
Posty: 31
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd:
DrivterGSI1, To jeśli 4T to jaka kompresja przy 12 tys. będzie ok? ;)
Czy membrana w gaźniku też może spowodować zmniejszenie mocy? (np. jak by była nie szczelna)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 10:04 
96Miki96 pisze:
Czy membrana w gaźniku też może spowodować zmniejszenie mocy? (np. jak by była nie szczelna)

tak ponieważ wtedy nie będzie podciśnienia i skuter po prostu będzie mulił i przerywał, tak samo będzie jeżeli w membranie będzie dziurka :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 12:14 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:23
Posty: 31
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd:
tiger94, Dzięki Bardzo ;)

To teraz zrobię tak:

-przeczyszczę gaźnik
-wymienię dysze np. 80 (mam 65)
-wymienię membranę gaźnika
-sprawdzę kompresję

I kolejne pytanie czy śrubka która jest do regulacji obrotów jest potrzebna? Czy można ją odkręcić ,gdyż zauważyłem ,że ogranicza mi otwarcie przepustnicy na max'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 12:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
96Miki96, nie odkręcaj jej całkiem :lol: Przecież skoro jest to ma być :shock:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 12:35 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:23
Posty: 31
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd:
the master, powinienem o tym pomyśleć ;)
A dostane w zwykłym motoryzacyjnym dyszę 4mm 80 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 13:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2011, 11:39
Posty: 27
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
eNtineS pisze:
12 tys. to średnio, nawet sporo jak na chiński skuter. Myślę, że może to być pasek. Wymienia się go po około 8000km, więc?


To bardzo mało. jak na chińskiego 4t. Ja na swoim mam już 25k przejechane na nowym CHIŃSKIM cylku i jedynie świecę zmieniałem.

Moje rady:
Sprawdź membranę w gaźniku.
Sprawdź czy pasek nie jest już zużyty.
Zrób szlif (ew. oddaj do szlifu).
Wymień pierścionki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy