Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 2:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2009, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Witam i przepraszam za dość głupie pytanie ale moje S9 pali straszne ilości paliwa(6-6,5/l na 100 km) i jestem ciekaw czy wam (użytkownikom S9) też tyle pali. Gaznik mam raczej dobrze wyregulowany bo ostatnio był na regulacji.Z tuningu mam do niego założonego tecnigasa next-r.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2009, 17:41
Posty: 133
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
hmmm to duzo paliwa. Mi na tecnigasie i malossi multivar pali jakies 4-4.5 l : )
powodem twojego duzego spalania jest albo zle wyregulowany gaznik albo mozesz miec pekniety simmering na gazniku i paliwo leje sie do filtra powietrza - takie przypadki tez juz byly :wink:




_________________

KyMcO s9 LC 50ccm
- TeCnIgAs NeXt R
- MaLoSsi mUlTiVaR
- RoLkI PoLiNi 6.3 g
- CeNtRaLnA bIałA mAlOsSi
- SpRĘżYnKi SpRzĘgŁa PoLiNi CzArNe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 22:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2009, 13:29
Posty: 180
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
a u mnie co on pali 4 może 4.5 litra na 100km




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kymco/Super,9/75487




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
albo tak jak u mnie brak zaworu ssania automatycznego i ciągle na ssaniu jeżdżę




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 10:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Zapewne koledze na regulacji za dużą dysze wsadzili bo znam też takie przypadki ... Ogólnie wątpię żeby to były simeringi albo automatyczne ssanie najprędzej to będzie zła regulacja .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 10:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Dzięki za odpowiedzi. Żeby nie zakładać nowego tematu to spytam tu, po odblokowaniu skuter w ogóle nie ma ssania przy odpaleniu po nocy czego to może być wina jakiegoś odczepionego kabelka ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 12:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Ale z tym ssaniem chodzi o to że musisz go gazować czy dostaje obrotów na których nie kręci się koło ale słychać że chodzi na wyższych niż jałowe ? Ja mam np tak ,że przygazuje mojego beduina do 4-5 tyś obrotów i po 10 sek spadają na 3-3,5 tyś i tak skuter chodzi przez 2-3 min aż w końcu dostaje normalnych jałowych obrotów .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
U mnie od razu po odpaleniu ma 1,5-2 tys obrotów i nawet jak bo przegazuję to spada na te 2 tys.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 14:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
To już na prawdę nie mam zielonego pojęcia co to może być ... Jest możliwość że spalił się tobie automat od ssania ale jak sprawdzić czy działa to już na tym poziomie moja wiedza nie sięga




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 15:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Będę musiał pewnie serwis odwiedzić. :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 17:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2008, 15:26
Posty: 54
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Obroty jałowe powinny być ok 1,9 tyś obr. w s9 z tego co piszesz wynika że jak jest zimny i go odpalasz to chodzi ok 1,5-2 tyś obr.czyli ssanie automatyczne nie działa i to może przez to pije jak smok :shock:




_________________

Kymco S9 Lc 08.r

-Wydech Tecnigas Next-R (chrom)
-Sprężynki sprzęgła 2 żółte 1 niebieska Polini
-Rolki 6.5g Stage 6

...GSX-R moi mili na trójeczce robi whellie!...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 17:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ale jak może wpływać brak ssania na spalanie rzędu 6,5 l ?? Najdziwniejsze że wszystko skopało się po pobycie w serwisie. Może chcą na mnie zarobić i celowo coś odłączyli ??


Ostatnio zmieniony 20 lip 2009, 17:46 przez Polisa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2009, 12:56 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
Nie odwiedzaj serwisu nic ci to nie pomoże ja teraz mam gaźnik 19 i pali mi 5 l a jak miałem serie to spalanie dochodziło do ponad 7 litrów ;/ jak byś chciał wykonałem ssanie ręczne i mógłbym ci sprzedać :)




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 13:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 10:10
Posty: 111
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
No istotnie dziwna sprawa. Tak jak wspomniano wcześniej może z dyszą przegięli. Mi z next'r, wario malossi, stożkiem polini, dyszą 85 pali 3,5 - max 4 litry. Wcześniej palił 3.

Co do ssania bardzo łatwo to sprawdzić.

Najpierw sprawdź czy do ssania w skuterze dochodzi prąd (prąd najprawdopodobniej jest tam tylko gdy skuter jest odpalony). Jeśli prąd jest to:

1. Odkręcasz ssanie z gaźnika
2. Odpinasz kabelki od skutera.
3. Zabierasz do domu.
4. Podłączasz do jakiegoś źródła prądu max 6 Volt (oczywiście niski amperaż). Mi już wystarczyła stara ładowarka od telefonu SE 4,9V/450mA.
5. Łączysz ze sobą w obojętnej kolejności.
6. Czekasz i obserwujesz trzpień ssania.

Po około 1 minucie powinien chować się cały trzpień wraz z igliczką ssania na około 2-4 mm. Jeśli tak, to samo ssanie działa. Podczas zabiegu automat ssania się nagrzewa. To normalne.

Potem sprawa samego gaźnika. Może zawalony kanalik ssania (tam gdzie wchodzi igliczka automatu).

Pozdrawiam
adam




_________________

KYMCO TOP BOY SF10 Motul Racing
- 65 ccm
- tecnigas next-r
- malossi multivar
- rolki malossi 9g
- gasbox aktywny - hand made
- stożek Polini Air Box
- przedłużka amora 2,5 cm
- błotniczki przód - carbon


Ostatnio zmieniony 22 lip 2009, 13:18 przez garu47, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 13:28 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 13:21
Posty: 3
Pojazd:
Jak stoi w garazu to moze mu sie nie wlaczac ssanie wogole. Ja tez trzymam w garazu i widocznie jest na tyle cieply ze nie musi zalaczac ssania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy