Dzisiaj jest 01 mar 2025, 21:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Spalanie
Post: 18 mar 2012, 19:13 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 19:07
Posty: 42
Pojazd:
Witajcie.

Mam taki problem, mam skutera Piaggio Sfera NSL z 1994 roku, który na pełnym baku (około 8l) przejedzie tylko około 100km. Inni jeżdżą na pełnym baku 200km. A wymieniłem cylinder i go docieram więc nie gazuję mu tylko tak 1/4 manetki czasami do połowy przygazuje i nic więcej. A spalanie takie :(

Co to może być? Iglica jest ustawiona na najwyższym tym stopniu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 19:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Regulacja gaźnika.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 19:19 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 19:07
Posty: 42
Pojazd:
A może mi ktoś powiedzieć dokładniej jak się odbywa ta regulacja?
Jestem trochę zielony w tym najwyraźniej bo regulowałem pare razy ale chyba nie wyszło.


Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, 19:19 przez seebbaa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 19:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=24533




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 19:45 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 19:07
Posty: 42
Pojazd:
A kiedy ma dobre obroty? Jak się utrzymuje i się tylne koło nie kręci?
I ile km mniej więcej trzeba zrobić żeby był dobrze rozgrzany silnik?




_________________

Siema! Masz chwile czasu? Oceń mojego skutera!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=245224




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
seebbaa, Jak tylne koło się kręci to obroty są mega za duże przy odpowiednim wyregulowaniu gaźnika koło nie ma prawa się kręcić jeżeli się kręci to obroty są za duże. Aby silnik był rozgrzany wystarczy zrobić jakieś 5-6km albo po prostu postawić skuter na 5min żeby sobie pochodził. Jak go rozgrzejesz to regulujesz zgodnie z poradnikiem.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 21:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Koło tylne, jak jest w powietrzu to praktycznie zawsze będzie się kręcić.
Znalazłeś przyczynę zatarcia poprzedniego cylindra? Szukaj nieszczelności gdzie tylko się da, sprawdź simmeringi, zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza i go wymień jeśli ma już lata świetności za sobą.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 14:56 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 19:07
Posty: 42
Pojazd:
Booyaka pisze:
Znalazłeś przyczynę zatarcia poprzedniego cylindra?


Pierścienie mi strzeliły, pewnego dnia odpalam skuter siadam chcę ruszyć a tu nagle coś strzeliło i nie chce odpalić. Rozebrałem i się okazało że pierścienie. Ogólnie stary cylinder miałem w całkiem dobrym stanie, ale i tak bym wymieniał bo miał przejechane prawie 20 tys km, i już słabł.

Booyaka pisze:
zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza

Wymieniałem go raz przejechałem na nim z 600km może, ale zajrzałem do niego dzisiaj i był cały mokry, nie tak że tylko na dole tylko cały. Czy to coś oznacza? I czy go czyścić czy lepiej wymienić bo mam gąbkę i tylko wytnę wzór i gotowe.




_________________

Siema! Masz chwile czasu? Oceń mojego skutera!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=245224




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 21:46 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
klarok, kolo moze się kręcić, i wcale nie musi miec nie wiadomo jak wysokich obrotów...
spalanie takie, bo jest na dotarciu, ale i tak za duzo pali,
sprawdź czy gdzies paliwo Ci nie ucieka, albo jak wyzej wyreguluj gaźnik ;)
edit.
filtr mozebyc nasączony olejem do filtrów, tylko skoro mówisz ze jest mokry
to weź go wysusz i potem nasącz troszke tylko nie przesadz!
moze byc zwykly olej do silników




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !


Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, 21:52 przez xxxkubek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 15:34 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 19:07
Posty: 42
Pojazd:
Jakiś tydzień temu miałem wyciek paliwa, potem dokręciłem jak tylko mocno mogłem taki zaczep ściskający na kraniku, po oglądaniu go nie widziałem już żeby kapało, ale wczoraj dopiero postawiłem go na kostce i wtedy zauważyłem że jednak jeszcze trochę mu ucieka tego paliwa.

Wyregulowałem gaźnik, dzisiaj popatrzę na ten kranik jeszcze, zaleje paliwo i zobaczymy jak to będzie.




_________________

Siema! Masz chwile czasu? Oceń mojego skutera!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=245224




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy