Dzisiaj jest 25 lut 2025, 1:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2011, 17:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 21:48
Posty: 13
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Witam. Mam do was kilka pytań na temat spawania wydechu . Otóż czy opłaca się spawać taki wydech pod seryjny cylinder i jeżeli obliczałbym parametry w exhaust calculator to , czy ten wydech wykorzystałby moc cylindra , czy po prostu byłby to zamiennik serii ?




_________________

"Tylko ten nie popełnia błędów kto nic nie robi"





Był chinol , jest apcia :D


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 17:55 przez Matii1795, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:04 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
nie opłaca ci sie, bo pomijajac to ze musisz to bardzo dokładnie wyliczyć, to musisz kupic jeszcze blache, dobrze ją powycinać dać komuś do pospawania i należało by kupić jakąś końcówke wydechu (koszt około 150zł jeżeli nowa), to suma sumarum wyjdzie tyle ile nowe stage 6 pro replica.


Co innego gdybyś to robił pod EVO.


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 18:04 przez Chudy94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
No jak byś jeszcze rozwiercił kanał wydechowy lub zrobił jakis porting to napewno by to coś pomogło




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 21:48
Posty: 13
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
O spawanie i końcówkę nie ma się co martwić .




_________________

"Tylko ten nie popełnia błędów kto nic nie robi"





Był chinol , jest apcia :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
Matii1795, to zależy jak go wyliczysz (na jakie obroty) i czy dobrze go pospawasz.
jak wspawasz go na np yaska z albo coś takiego w miarę mocnego to będzie czuć różnice (oczywiście po regulacji:))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Chudy94 pisze:
nie opłaca ci sie, bo pomijajac to ze musisz to bardzo dokładnie wyliczyć, to musisz kupic jeszcze blache, dobrze ją powycinać dać komuś do pospawania i należało by kupić jakąś końcówke wydechu (koszt około 150zł jeżeli nowa), to suma sumarum wyjdzie tyle ile nowe stage 6 pro replica.


Co innego gdybyś to robił pod EVO.

80zł blacha, 60zł dobry spawacz, i kilka godzin obliczania na piechote... W exhaust calcu obliczanie to minuta roboty... Spawam takie wydechy głównie kolegom więc wiem :lol: końcówka? po co taka droga? ją też można wykonać samodzielnie... koszt góra 40zł suma sumarum jak to zgrabnie ująłeś 180zł... Pomagając w sklepie internetowym z częściami wiem że nawet za 250zł nie kupisz pro replici w hurcie... A co dopiero detal? :twisted: :lol:

podaj mi dane cylindra a ja ci zrobię schemat :wink: załatwimy to już poza forum żeby nie robić większego syfu niż jest xd




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2011, 18:27 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Jeśli byś dobrze dopasował to dałoby to coś, napewno będzie czuć, ale to chyba gra nie warta świeczki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 18:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Bihon pisze:
ale to chyba gra nie warta świeczki.

Dlaczego tak sądzisz?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 19:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:49
Posty: 106
Pojazd:
no jak masz siano to ok.
no ale chyba lepiej wydać 180zł niż 500zł, a taki spawak jest liczony pod dany cylinder wiec na pewno będzie lepszy niż jakiś inny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 21:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Każdy wydech jest mniej więcej "uniwersalny" tak więc nie wykorzysta pełnej mocy cylindra. Jedynie spawak tego dokona.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 22:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Furian50 pisze:
Jedynie spawak tego dokona.


O ile jest porządnie zrobiony, a nie na odpierdziel :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 22:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jakby dodatkowo podnieść okno wydechowe tak, żeby to się jako tako z płukami zgrywało to może to dać całkiem fajny efekt.
Za blachę na złomie zapłacisz nie więcej jak 10zł i na początek zaczął bym od tego, końcówkę wykonać samemu to nie problem.
Nie myślcie tylko, że wydechy z EC są idealne bo do takich to im sporo brakuje. Jak coś rozrysujesz to postaram się podpowiedzieć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2011, 22:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Booyaka pisze:
EC są idealne bo do takich to im sporo brakuje

Dokładnie... Najlepije opierać się na książkach napisanych przez fachowców :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 15:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wg mnie nie warto.

Nawet jeśli znajdziesz blachę na złomie to trzeba ją czymś wyciąć. Nożyce albo gilotyna to strata czasu a i tak nie wytniesz idealnie, co potem wyjdzie w trakcie dopasowywania stożków i na etapie spawania za przeproszeniem ch.. Cię strzeli.
Blacha razem z wycięciem laserowym przy zamówieniu jednego kompletu to ok 100zł.
Gięcie to też trochę roboty, tym bardziej bez zaginarki.
To samo spawanie.

Generalnie uważam, że robienie czegokolwiek z seryjnym cylindrem jest stratą czasu. W tak wąskiej tulei i tak nic prawie z kanałami nie zrobisz a używany sportowy tłumik pod seryjny cylinder można wyrwać za grosze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 16:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
A że nikt tu nie napisał o sławnym Dudim przeciez z tego co mi wiadomo to on ma konkurencyjne ceny, a wydechy pierwsza klasa i on ma dużo praktyki już.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 18:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To, że tanim kosztem nie wykona idealnego wydechu jest zrozumiałe.
Jednak zdobędzie jakieś tam doświadczenie, pieniędzy za dużo nie zmarnuje i może go w każdej chwili modyfikować.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 19:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
stem pisze:
Wg mnie nie warto.

Nawet jeśli znajdziesz blachę na złomie to trzeba ją czymś wyciąć. Nożyce albo gilotyna to strata czasu a i tak nie wytniesz idealnie, co potem wyjdzie w trakcie dopasowywania stożków i na etapie spawania za przeproszeniem ch.. Cię strzeli.
Blacha razem z wycięciem laserowym przy zamówieniu jednego kompletu to ok 100zł.
Gięcie to też trochę roboty, tym bardziej bez zaginarki.
To samo spawanie.

Generalnie uważam, że robienie czegokolwiek z seryjnym cylindrem jest stratą czasu. W tak wąskiej tulei i tak nic prawie z kanałami nie zrobisz a używany sportowy tłumik pod seryjny cylinder można wyrwać za grosze.

Stem., w skuterach z 50cc wcale nie jest tak źle... Nożyce elektryczne wystarczą do takiej blachy :wink: do pasowanie stożków to kwestia kartki i nożyczek... Widze że pokolenie lenia na mielochu panuje... Troche pracy nie zaszkodzi, a ciekawie jest modyfikować wydech i sprawdzać jak to wpływa na charakterystykę silnika...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy