Dzisiaj jest 02 maja 2025, 16:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2011, 16:30 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
witam.
mam wykrecony silnik i wyjety cylinder.
jest mozliwosc sprawdzenia uszczelniaczy ?
bo mam takiu problem ze skuter palil ogromna ilosc paliwa..
cylek oddaje do szlifu bo kompresja wynosila 6 barow...
moze ktos mi podpowie co mam posprawdzac ..
bo jak by byla dziura pomiedzy karterami to skuter by nie chodzil nie?
i prosze jeszcze o odpowiedzi w tym temacie -->>LINK!!!!!!!!!!!!!1




_________________

Albo Suzuki albo Nic...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 19:38 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
czy tu tylko kazdy ma problemy? nikt sie nie zna?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 20:19 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
zdejmij kapę i zobacz czy simering jest mokry i tak samo os strony magneta jezeli sa mokre w paliwie to do wymiany
i odrazu łożyska kup:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 20:36 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
no wariator zwale :D ale podobno w morini jest uszczelniacz za dozownikiem .. jak to sprawdzic?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 21:00 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 15:50
Posty: 53
Lokalizacja: Słomniki/Krk
Pojazd:
uszczelniacz raczej nie powinieneś mieć rozwalony chyba że Ci sie łożysko sypło a to że Ci dużo pali to sprawdź sobie zawór mębramowy.
A jak chcesz sprawdzić czy uszczelniacze całe to rozkręc silnik naprawde nie ma dużo roboty ja jak pierwszy raz rozbierałem to parę godzin mi to zajeło ale ja do tego robiłem polerke komory korbowej więc jak rozkręcisz to polecam Ci to zrobic bo teraz mniej pali a co do osiągów to nie powiem nic bo wymieniałem parę czesci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 21:44 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
zawor mebramowy mam dobry..
no ale napewno wal bedzie cieżko schodzic ;/




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 21:51 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
tak przy okazji . zeby nie zakladac nowego tematu to moze mial ktos kiedys taki problem ?
ze skuter palil ogromna ilosc paliwa?
rok temu tez tak bylo ale po zimnie zaczol mi palic 5 litrow i bylo git (na 6 bar kompresji)
ale postanowilem wymienic zawor mebramkowy bo byl rozwalony . i przy okazji rozwiercilem krucciec do 19 mm i wypolerowalem go na lustro ..
i po tym znowu zaczeły sie problemy..
moze ktos mial taki przypadek , lub cos przypuszcza . licze na wasza pomoc ^^
sory za orty




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 15:03 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 15:50
Posty: 53
Lokalizacja: Słomniki/Krk
Pojazd:
ejj ale jak masz kompresje 6 bar to przez to też CI będzie więcej palił więc szlif lub nowy cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 15:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Jak Ty jeździsz na tej kompresji 6b skoro ja na 7b nie mogę jeździć, nie czuć mocy ;P
No chyba że ktoś z keewaya się przesiada na mój to czuje...
Wymień cylek bo mi też sporo pali, a raczej więcej niż powinien, pewnie z 5l się mieszczę - a winna temu jest tylko kompresja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 15:23 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
juz pojechal do szlifu, ale jak przy okazji sprawdzic te uszczelniacze?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 15:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Odkręcasz wariator i patrzysz czy przecieka uszczelniacz, jak nie widać plamek na uszczelniaczu to jest ok.
Tak samo od strony magneta z tym że musisz odkręcić magneto a trzeba na to patent mieć, nie jest to trudna sprawa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 17:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Jeszcze jest uszczelniacz od strony pompy oleju, a dopiero od wariatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 17:44 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
no od wariatora byl troche od oleju :Ddo magneta mam specjalny klucz xD
jak odkresalem wario to sobie za magneto tym kluczem przytrzymalem xD
hmn , teraz jak tu uszczelniacz kupic w miare tanio?
a tamten drugi uszczelniasz dopiero idzie sprawdzic po rozpołowieniu silnika?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
romek274, nie jestem pewny jak to wyglada w katanie, ale u mnie wystarczy zdjac pompe oleju i tam zajrzec :P. Albo jak wydłubiesz ten od strony wariatora (wiekszy) to zobaczysz ten zamykajacy skrzynie korbowa (mniejszy, od pompy) tam powinien byc tylko i wylacznie smar :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 20:55 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 15:50
Posty: 53
Lokalizacja: Słomniki/Krk
Pojazd:
żeby wyciągnąć ten od stronu wariatora to raczej byś musiał rozpołowić silnik przynajmniej mi w katanie nie chciał wyjsc wcale ale jego chyba tak często nie trzeba wymieniać jak tych na wale bo to one załatwiają sprawę i trzymają wszystko dobrze.

A co do dozownika to nie wiem czy tam olej wpływa bazpośrednio do silnika ale raczej nie bo wszystko od dozownika jest odprowadzane na łożyska i do komory korbowej poprzez wężyki więc nw jak to jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 21:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
w morini masz tak uszczelniasz, smar i napęd pompki i dopiero uszczelniasz(simerning), wykręcasz pompkę oleju, wyciągasz tak to nazwę napęd pompki, później wywalasz uszczelniacz 1, wybierasz smar i wyciągasz simering, zabijasz nowy i składasz odwrotnie, od strony magneta jest 1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 19:33 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
a jak mam ten naped wyciagnac?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Zamiast świecy wsadzasz blokadę tłoka. Odkręcasz przeciwtalerz, zdejmujesz pasek, ściagasz wario.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 7:53 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 15:50
Posty: 53
Lokalizacja: Słomniki/Krk
Pojazd:
lub ja robie tak że wkładam śrubokręt gwiazdkowy w zębatke tą okrągłą co na rozrusznik nachodzi czy jakos tak i bardzo fajnie sie odkręca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 14:09 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
no i co dalej? jak mam sciagnac? co sie tam odkreca?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy