Dzisiaj jest 03 sie 2025, 19:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2014, 17:05 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 14:33
Posty: 80
Pojazd: aprilia sr racing
jakie mogą być złe objawy twardych spr ężynek sprzęgła bo mam takie zamiar kupić i czy lepiej twardsze czy średnie sprężynki są lepsze
i czy twarde sprężynki mają zły wpływ na sprzęgło


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 cze 2014, 18:36 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
na twardych będzie z wyższych obrotów ruszał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 19:57 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 14:33
Posty: 80
Pojazd: aprilia sr racing
wiem tylko czy twarde sprężynki psują sprzęgło

-- 11 cze 2014, 20:56 --

wiem tylko czy twarde sprężynki psują sprzęgło

-- 11 cze 2014, 20:57 --

wiem tylko czy twarde sprężynki psują sprzęgło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 16:18 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
a niby czemu mają psuć? nie psują :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 17:08 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 14:33
Posty: 80
Pojazd: aprilia sr racing
czy mugł by ktoś jeszcze się wypowiedzieć bo ja słyszałem ze mogą psuć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 17:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Jeśli będą zbyt twarde skuter może w ogóle nie ruszyć, bo sprzęgło będzie się ślizgało na dzwonie, co może doprowadzić do przegrzania całego sprzęgła i utraty jego właściwości. Zbyt miękkie sprężynki powodują muła przy starcie, bo skuter rusza z bardzo niskich obrotów. Musisz dobrać jakie są najlepsze metodą prób i błędów, czyli zaczynasz od miękkich po twarde.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 19:48 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
seba84_2005 pisze:
Jeśli będą zbyt twarde skuter może w ogóle nie ruszyć, bo sprzęgło będzie się ślizgało na dzwonie, co może doprowadzić do przegrzania całego sprzęgła i utraty jego właściwości. Zbyt miękkie sprężynki powodują muła przy starcie, bo skuter rusza z bardzo niskich obrotów. Musisz dobrać jakie są najlepsze metodą prób i błędów, czyli zaczynasz od miękkich po twarde.

nie przegrzeje się sprzęgło tylko dzwon :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Pisząc "całego sprzęgła" miałem na myśli całość, czyli dzwon i okładziny, bo jak wiadomo im też nie służy wysoka temperatura i mogą się odklejać.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy