Dzisiaj jest 03 lut 2025, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2009, 17:00 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 9:24
Posty: 191
Lokalizacja: TYCHY
Pojazd:
Witam czy da sie to jakos odkrecic srubę ktora ukreciła sie przy dokręcaniu pokrywy(ta ca przy amortyzatorze)?? chwytałem takim kluczem ale sie nie dało sa jakies inne sposoby :( ?? poniżej fotki:


http://img11.imageshack.us/i/obraz013lt.jpg/
http://img35.imageshack.us/i/obraz014po.jpg/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 17:24 
*

Rejestracja: 08 wrz 2009, 13:38
Posty: 66
Lokalizacja: wziasc extasy?
Pojazd:
jak wystarczajaco wystaje to zrob rowek szlifierka i wykrec srubokretem w ostatecznosci zeszlifuj tak zeby byla plaska powierzchnia i nie przykrecaj w tym miejscu ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 17:29 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
zeszlifuj na płasko, zaznacz środek punktakiem i wywiercaj otwór.Zacznij od wiertła 2 i stopniowo rozwiercaj aż do 5,5.Pamiętaj aby równo trzymać wiertarke to nie uszkodzisz gwintu.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 17:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:23
Posty: 504
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
zrób tak jak koledzy wyżej piszą

ale wedłóg mnie jak nie dasz rady tego zrobić to sobie odpuść bo to w niczym nie bedzie przeszkadzac :)




_________________

Uważaj [you] jestem za tobą!
Kupie silnik minarelli horyzontal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 17:52 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Tupac, Tam jest gwint M6, więc średnica otworu pod taki gwint wynosi 5mm, jeżeli przewierci 5,5mm, to gwint na pewno uszkodzi.

Najlepiej jest wyrównać tą urwaną śrubkę na płask, dokładnie napunktować i przewiercić wiertłem o średnicy 5mm, następnie gwintowniki i przegwintować, prawdopodobnie potrzebna będzie przedłużka, bo dzwon będzie przeszkadzał. w trakcie gwintowanie, musisz pamiętać o wysypywaniu wiórów z otworu, inaczej gwintownik się zakleszczy, i pęknie. Będziesz miał wtedy większy problem.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 18:00 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 9:24
Posty: 191
Lokalizacja: TYCHY
Pojazd:
sprubuje jeszcze zrobic ten rowek szlifierka a jak nie to bende z gwintownikami kombinował




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 18:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
adames ma racje jak ci sie zlamie gwintownik to mozesz sie przezegnac i leciec po duzy zapas wiertel :P Wiem bo tez rtaz gwintowalem i mi sie ukrecil ten zasrany gwintownik xD Jeszcze mozesz poszukac czegos takiego jak wykretak. :]




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 18:07 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Given pisze:
jak ci sie zlamie gwintownik to mozesz sie przezegnac i leciec po duzy zapas wiertel
Wtedy nawet 1000 wierteł nie pomoże.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 18:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mycen sa wiertla specjalnie utwardzane lub z pokryciem diamentowym :P Moj staruszek robi w fachu i bodajze do granitu uzywa pokrtych diamentem :P




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 18:18 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Wiem, ale gwintownika ułamanego nic nie ugryzie :/




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2008, 13:19
Posty: 364
Lokalizacja: Stara Wieś (LUB)
Pojazd:
Moim zdaniem najlepiej by było kupić lewe wiertło i tym to wykręcić. Jak masz dobrą wiertarkę to napewno pójdzie




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106747

Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 18:31 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Given,
Ja w tym fachu robię też parę ładnych lat, złamanego gwintownika nie przewiercisz, można go tylko albo jakoś wykręcić albo wykruszyć. Jeżeli jednak zna się zasady gwintowania , zwłaszcza gwintów nieprzelotowych i pamięta o usuwaniu zalegających w otworze wiórów, to nic złego nie powinno się wydarzyć.
Należy tylko uważać podczas gwintowania, zwłaszcza nie wyginać go i pamiętać robimy jeden obrót do przodu i pół obrotu do tyłu , trzeba złamać powstający wewnątrz wiór, inaczej zakleszczy się gwintownik.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy