Dzisiaj jest 05 mar 2025, 19:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 10:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2010, 17:22
Posty: 128
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A skoro kręci tylko takie obroty to jest blokada może...?

Z tego co wiem to s6 pro replica ma zwężkę przy wejściu do cylindra, jeśli nie wyciągnąłeś to podejrzewam, że to będzie przyczyna ;)

Pozdro




_________________

Moj Energyk :D viewtopic.php?t=150866


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 14:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Dokładnie jak poprzednik napisał, z blokadą będzie mulić :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 22:26 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
blokady nie ma bo patrzyłem :) nie ma zadnej zwezki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 23:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
po wymianie wydechu trzeba regulować gaźnik gdyż charakterystyka pracy silnika się zmienia.... Ja bym zaczął od gaźnika dopiero napęd... Co do muła to rolki lżejsze... Ale mogłeś kupić testowe ... z trafieniem rolek do repliki jest ciężko... Trzeba mieć szczęście aby trafić w najlepsze... pamiętaj że każdy silnik inne rolki potrzebuje... ;) u kołoś 3,8 jest najlepiej a u ciebie może byc dobrze na 3 gramach ;]

poszukaj po userach, może któryś ma na sprzedaż używane rolki testowe w dobrym stanie i wyregulujesz jak trzeba;)

Pozdrawiam




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 8:21 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
m930x, bardzo mądrze podpowiedziales mi z tym gaźnikiem, poniewaz sam o tym myslalem . Obecnie mam zamontowany seryjny gaźnik 12mm ale mam też 17.5 mm Tec Racing . Dzisiaj zaloze sprezyne i rolki bo mi wczoraj przyszly a jak zrobie to i nie bedzie zbyt super to wezme sie za gaźnik ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 9:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Jak masz gaźnik 17,5 to też bym go założył dla lepszego chłodzenia od środka, bo s6 kręci wysoko i wchodzi na dużą temperaturę :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 11:28 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
banio123, jak lepszego chlodzenia od srodka ? ;| nie rozumiem Cie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 12:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
No że jak założy większy gaźnik to będzie go chłodził jakby mieszanką, samo to że zakłada większy gazior to już poprawia się chłodzenie




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 12:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
To takie jakby dodatkowe chłodzenie od środka, jeśli gaźnika nie zamierzasz zmieniać to dla lepszego chłodzenia można założyć dyszę większą, u mnie przy dyszy 78 mogę cisnąć cały czas 80km/h, przy mniejszych dyszach już nie, bo się za bardzo grzeje i tłok puchnie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 11:30 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
Wybaczcie ze tak odbiegne od tematu ale bardzo mi jest potrzebny wykres pracy silnika przy seryjnym wydechu i wykres dla LeoVince ZX oczywiscie wszystko to na 50cc seri . Bardzo prosze o pomoc !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 6:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Założyłem pro replice wcześniej ją odblokowałem. Na starym istawieniu pod zx jechałem ledwo 40..

Większa dysza 88 iglica naprzed ostatni zabek na górze i mega muł na starcie a poźniej 30-100 leci. LAe jak zwolnie do 50 i dam gazu to ledwo ledwo zaczyna iśc ;/

jakieś propozycje regulacji?
rolki 4,5
centralka niebieska hebo
odśrodkowe niebieskie hebo




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 10:37 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
chips, Pro Replica ma dosc ze tak ujme ' specificzna' charakterystyke pracy. Wiec jezeli ty zwalniasz i zejdziesz z obrotow tam do iluś (dokladnie jest na wykresie pokazane przy jakich obrotach) to wydech nie pracuje poprawnie . Daj lzejsze rolki tak oko 3,8 grama do 4,0 grama . Repliczka to wydech wysokoobrotowy, na wysokich obrotach pokazują sie jej różki ;dd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 10:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Mi przy S6 pracuje podobnie jak napisał durex_runner, startując od zera do samego końca ciągnie super, ale jak w trakcie przyspieszania jak odejmę gazu i zwolnię np do 50, to później już nie przyspiesza tak samo, musi po prostu załapać odpowiednie obroty, wtedy idzie jak zły :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
A jak bym włożył twardszą centralke? bo mam od chinola jakieś o wiele twardsze niż niegie3ska hebo ;p tak na próbe... czy nie warto tylko od razu lekkie rolki??




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 20:53 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
chips, jezeli masz centralke niebieska hebo to ona jest ok, daj lzejsze rolki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Taki ten nasz wydech jest, że potrzebuje obrotów, jak już obroty ma to będzie ciągnąć :D więc tylko regulować tak, żeby w każdym zakresie prędkości te obroty były :D




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 11:08 przez banio123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 9:48 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
otóż to ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 14:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
chips, Po tych objawach to masz raczej zbyt bogatą mieszankę, a nie źle wyregulowany napęd.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
mialem rolki 3,3 i takie wsadziłem ;p wył jak nie wiem i nie jechał xd ale wiem wiem za lekkie. Poszukam kogoś kto pożyczy mi ok 4g

Booyaka, Tylko już nie wiem jak wyregulowac ;/ dysza 65 na tym wydechu nie da rady jechać w ogóle ;/ na zx była już za mała. Teraz jest 80 i ma ten kiepski start taki że pierdzi i przestaje jak ruszy a poźnij gitara. Tylko wolno się wkręca na jałowych... Na 88 o wiele gorzej pierdzi i chyba zalewa ;/




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przeskok o 15 jednostek to zdecydowanie za dużo, celuj w 70-75.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy