Dzisiaj jest 02 wrz 2025, 21:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2012, 13:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Witam, czym są te 2 rzeczy w tym gaźniku ? Trzeba je zaślepić ?
Obrazek
Czy ta śrubka KLIKNIJ to inaczej śrubka jałowych obrotów a ta druga od mieszanki czy na odwrót ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
1.to jest chodzenie gaźnika można zrobić obieg zamknięty lub poprowadzic przewodzy od głowicy
2. to ma byc takie puste
3. ta śróba to jest od położenia przepustnicy czyli od wolnych obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 14:01 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
srubki regulacyjne masz z 2 strony
a tego nie zaslepiaj to do przelewu odpowietrzania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
zebra2008 pisze:
srubki regulacyjne masz z 2 strony

Jakbym nie wiedział :D
TobyRox pisze:
1.to jest chodzenie gaźnika można zrobić obieg zamknięty lub poprowadzic przewodzy od głowicy

Czyli poprowadzić połączyć wężykiem z drugą stroną bo nr 2 na foto jest z jednej jak i z drugiej strony.
TobyRox pisze:
3. ta śróba to jest od położenia przepustnicy czyli od wolnych obrotów

Czyli jałowych ? Bo w jakimś poradniku jest ona nazwana "śrubka jałowych" obrotów a ta druga http://shop.mieloch.pl/sruba-regulacji- ... 3394.bhtml jest od mieszanki ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
tak to jest od jałowych
możesz połaczyć 2 przewodami z głowica , albo te 2 ze soba wtedy bedzie bez chlodzenia czy podgrzewania jak kto woli to nazywać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 14:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
A gdzie w tym gaźniku wylatuje nadmiar paliwa ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 14:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
w 12 mm mialem na dole taki wężyk a teraz mam 19 mm i nie widze niczego w tym stylu więc chyba nigdzie nie wylatuje poprostu sie zaleje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 14:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Może być tak ?
Obrazek




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
TobyRox pisze:
1.to jest chodzenie gaźnika można zrobić obieg zamknięty lub poprowadzic przewodzy od głowicy


I po co go w błąd wprowadzasz? Nie wiesz to nie pisz,za takie złe doradzanie powinien być warn. :roll:

To jest od nadmiaru paliwa!!!Nie zaślepiaj tego!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 16:06 
**

Rejestracja: 30 gru 2011, 20:19
Posty: 249
Lokalizacja: CMG
Pojazd:
mikoxdxdxd, ale model przecież widziałeś jak tym bena leciała :D
capekpl1, racja :D




_________________

http://parodyboyz.jimdo.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
to ktoś na forum podał zły opis gaźnika gdyż widziałem wyraźnie ze jest napisane podgrzewanie , chlodzenie
wiec sory , napisalem co wiedziałem .
skoro to jest nadmiar to po co az wypustki ? w takim razie gdzie jest podłaczenie na ciecz z głowicy ? ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 16:25 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
mikoxdxdxd pisze:


Powinno być to właśnie tak zrobione gdyż to jest nadmiar z gaźnika , możesz też sobie z każdego wejścia osobno to połączyć i do buteleczki włożyć końcówki.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 18:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
TobyRox pisze:
w takim razie gdzie jest podłaczenie na ciecz z głowicy ? ;/


W sportowych większych gaźnikach nie ma takiego wejścia.
TobyRox pisze:
skoro to jest nadmiar to po co az wypustki

Ładniej wygląda,to pytanie musisz zadać konstruktorom ze stage6 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 21:38 
**

Rejestracja: 30 gru 2011, 20:19
Posty: 249
Lokalizacja: CMG
Pojazd:
capekpl1, mnie się wydaje że dwie wypustki z tego powodu iż masz tak jakby dwa pływaki i tak jakby dwie komory pływakowe i dla każdej komory osobny spływ :mrgreen: :lol:




_________________

http://parodyboyz.jimdo.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
2. to jest naczynie przelewowe można je połączyć jak ktoś np stuntuje to może mu się czasem paliwo wylewać a jak nie to normalnie dla wymiany dyszy wylać benzyne z komory pływakowej ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy