Dzisiaj jest 04 maja 2024, 22:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Stoppi
Post: 14 sty 2010, 14:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
witam mam pytanie co zrobic zeby przedni chamulec byl mocniejsz bo moim nie umie go na stopala dzwignac mam booster i chamulce brembo klocki sa jeszcze dobre




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 14:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Odpowiednio musisz balansowac cialem zeby podrzucic tyl do gory.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
ale jak to robić kurde cale ciało na kierownicy i nic rozumiem że na piachu się nie zrobi ale może moja opona jest zła do takich rzeczy nawet po asfalcie się ślizga




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
po pierwsze to nie stopi tylko stopie/stoopie, żeby unieść tył do góry przed naciśnieciem hamulca odpuszczasz gas, siedząc tak aby kolanami dotykać plsatiku przed nogami, jedziesz i naskakujesz na siedzenie i wciskasz odpowiednio mocno przedni hamulec. Jeżeli chcesz próbowac jechać jakiś dystans na przednim kole to z im większą prędkościa zaczynasz to dalej jedziesz. Na początek proponuje około 10-20km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 22:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Co do opony też coś z tym może być bo moja też jak "ostrzej" przyhamuje na przód to się ślizgać zaczyna może stara i guma nie ta albo zła mieszanka dobra by tu była miękka chyba :roll: bieżnik niby dobry ale wydaje mi się stara a nie mogę znaleźć daty produkcji :/ mam michelin boober




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:29
Posty: 139
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
M4CZ3K co do miękkiej opony masz racje, ja mam bardzo miękką i na stoopie ładnie wchodzi, jednak niezmienia to faktu że mam dużą tarcze z przodu.

n4rmo0 pomyśl też o większej tarczy bo to min. jej jest załsuga lepszych stopali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 16:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Moja też się ślizga :)

Mam na to patent :)

Po prostu ją rozgrzewam tak jak to robią w F1 i trzyma się bardzo dobrze :)




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2009, 11:03
Posty: 89
Lokalizacja: sopot
Pojazd:
Można jeszcze spuścić trochę powietrza z przedniej opony. Ale bez przesady ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 17:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2009, 23:18
Posty: 17
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Nie musisz zwiększać skuteczności hamulca, wystarczy jeśli będzie odpowietrzony a opona trochę rozgrzana.
Co do samej techniki, zapieram się kolanami o plastik z przodu podnoszę dupę z siedzenia kiedy wciskam hebel koło samo idzie do góry a dupa wraca na kanapę.Im wyżej koło tym dalej jedziesz :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:03 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Jeśli masz już kiczowe klocki to polecam Garfel Semi Metal idealne pod stoppie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 11:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2008, 23:44
Posty: 109
Lokalizacja: brać kasę na tuning?
Pojazd:
Stoopie jak każdy inny trick musisz wyczuć i zsynchronizować swoje ruchy :)

Nie szukaj winy w sprzęcie tylko trenuj. Moja opona też wydawała że się ślizga, ale to był efekt tego że źle to robiłem. Teraz tylko przy kilku pierwszych stoopkach łapie mały poślizg, ale trochę się polata i dupka elegancko śmiga do góry ;)




_________________

Wykonam Crash-Pady na zamówienie!
Tanio!

Za duży obrazek.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2010, 17:45
Posty: 18
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Dadus1992, ma racje, wszystko to tylko i wyłącznie technika. Ja też tak miałem na początku ale po miesiącu treningu już tego nie odczuwałem :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 19:42 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Nie per*****e że wszystko od techniki zależy bo jak ktoś nie mam już klocków ,zjechaną tarcz lub zapowietrzony układ to nigdy w życiu nie zrobi stopala choćby sr*ł podcierając się pokrzywami

Autor postu otrzymał ostrzeżenie!


Ostatnio zmieniony 02 lut 2010, 10:26 przez Cyngiel, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 21:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Cyngiel pisze:
Nie per*****e że wszystko od techniki zależy bo jak ktoś nie mam już klocków ,zjechaną tarcz lub zapowietrzony układ to nigdy w życiu nie zrobi stopala choćby sr*ł podcierając się pokrzywami

Nie chce się z tobą kłucić ale miałem zjechane klocki do metalu i stoppie szło zrobić. :roll:
TECHNIKA!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2008, 23:44
Posty: 109
Lokalizacja: brać kasę na tuning?
Pojazd:
Cyngiel pisze:
Nie per*****e że wszystko od techniki zależy bo jak ktoś nie mam już klocków ,zjechaną tarcz lub zapowietrzony układ to nigdy w życiu nie zrobi stopala choćby sr*ł podcierając się pokrzywami

Autor postu otrzymał ostrzeżenie!


Spasuj.

Dużo ludzi po prostu szuka winy w sprzęcie a nie w braku umiejętości. A to co Ty "napisałeś" to nic nie wniosło do tematu.




_________________

Wykonam Crash-Pady na zamówienie!
Tanio!

Za duży obrazek.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 21:39 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
zgodzę się z Dadusem1992, porostu wybijasz się a przy tym hamulec na maxa a jak się podniesie skut do pewnego stopnia to balans ciałem i hamulcem


a tutaj filmik jakby ktoś tu zaczął powiadać ze bws za cieżka (to kymco s8 waga ok 120 kg :twisted: )

http://www.youtube.com/watch?v=Lg0cu3r0YPc




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 0:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 13:00
Posty: 276
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kymco Super 8 waży z tego co pamiętam 106kg a nie 120kg pomyliło się sie chyba z Bet&Win 50 :wink:

Ja jak robię stopie to przedni hamulec i ciężar ciała przenoszę na przód. Jak już podniesie się w miarę wysoko tylne koło i przezwycięży się strach przed wykręceniem fikołka to zostaje tylko ćwiczyć na co raz większysz prędkościach i pokonywać co raz większe dystanse na przednim kole :mrgreen:




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lut 2010, 0:45 przez AdamS9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 9:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
kurcze jak przyjdzie sezon od razu próbuje bo skuter mam lekki w dowodzie pisze 88 kg więc spokojnie da się tylko ja nie umiem




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 11:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 17:22
Posty: 77
Lokalizacja: OSW bikersOsW
Pojazd:
Masz Typhoona... na typhonie 125 idzie robić, a silnik jest ciężki... tak jak mówią koledzy... waga na przód i klama do kierownicy;]




_________________

AEROX RACING... PRACA TRWA, A SENDA W TOKU;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
no kurcze próbowałem w lato i nic dopiero jak w ścianę lekko walnąłem to dopiero lekko się uniesło :roll:

a ten mój typhoon to złom wszystko trza w nim robić żałuje że go kupiłem :evil:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lut 2010, 21:12 przez grzes1211, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy