Dzisiaj jest 11 sie 2025, 16:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 wrz 2011, 15:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Witam. Na wakacjach musiałem wymienić cylinder i wsadziłem tec hq. Podobno bardzo dobry. Od kiedy tylko go wsadziłem skuter od pierwszej jazdy był słaby i tak samo jest po 1200km przebiegu. V-max 50-60km/h i praktycznie nie ma przyspieszenia. Czy to wina cylindra? Czy coś trzeba wyregulować. Dysze w gaźniku mam 62. Rolki 5g (nowe) pasek ma dobry stan mimo że przebieg to 10k km. Najlepiejby było sprężanie zmierzyć ale nie mam możliwości niestety. Od czego mam zaczynać?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 16:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 9:52
Posty: 261
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Moim zdaniem za mała dysza i może sprężyna centralna straciła swoje właściwości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Może i tak być że cylinder jest o dupe potłuc , spręzania nei ma ... Najlepiej podjedz na jakiś warsztat i zmierz ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 7:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
A jakie macie dysze w swoich keewayach przy podobnym cylku?

Tk na marginesie. Jak kupowałem cylinder to miałem w zestawie podkładkę pod pierścień. Mechanik radził mi nie zakładać. Teraz jak już dobrze dotarty to może założyć tą podkładkę? Co radzicie? Mam dwie pod dwa pierścienie.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
No i mam manometr mechanik pożyczył mi. Nie ma dojścia żeby to wsadzić w cylinder trzeba plastiki wyjmować. Ale powiedział że jak dobrze odpala to to nie wina sprężania że słaby za mało paliwa mówił. Na iglcy jest wysoko i dysza 62 co zrobić? Dodam że on nie wykorzystuje gazu. Rusza nieźle, tylko troszkę gazu i ruszy przyzwoicie i potoczy się do 40-50 ale jak dam więcej to nie ma żadnej reakcji a czasem bywa tak że jak dam gazu to robi się zamulony i prędkość spada a jak popuszczę to delikatnie silniejszy się robi. O co chodzi no weście pomóżcie raz a dobrze :D




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
jak świeca wejdzie to i wężyk od manomentru powinen wejsc -.-




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A wydech masz seryjny ? Ile może mieć przebiegu , 7 k km? Jak coś koło tego może być przypchany , jak u mnie. Mi pomogło wywiercenie dziurki przy wylocie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 13:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
On ma już 10150km. Ale wydech odkręcałem przy 8k i czyśliłem go ale specjalnie nic to nie dało. A ten manometr to jest taki inny starszy.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 13:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Jeżeli te 10k km było na jednym cylku to zapewne kompresja słaba. A zobacz w jakim stanie pasek jest.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 14:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
lamal, Co ty wgl piszesz ? On napisał, że wymienił cylinder w wakacje ...




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 16:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Na nowym cylindrze tec HQ 50 mam 1200km. I jest on słaby od począdku nie mam pojecia co jest nie tak. Ma małe obroty. I dzisiaj poraz pierwszy na tym cylku jechałem z kolegą czyli pierwsza jazda w dwie osoby i co? Pod górkę dwóch nie wciągnął! :cry:




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy