Dzisiaj jest 29 sty 2025, 22:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2016, 23:25 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
4MaticPL ale w opisie cylindra nie ma informacji o tym aby zmienić korbę. W keewayach były montowane różne długości walów (2005 r.) ?? W opisie teca racing jest '' zaprojektowany do 70cc'' wiec jak domniemam to powinien mieć większy skok, ale czy tak jest w praktyce?




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 cze 2016, 16:49 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Raczej chodzi o to, że jest bardziej wytrzymały. Pokaż zdjęcie jak wygląda tłok w górnej pozycji bez głowicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2016, 19:31 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Prezentuje to sie tak ;
ObrazekObrazekObrazekObrazek




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2016, 19:53 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Dziwna sprawa. Tłok raczej powinien się zrównać z cylindrem. Wał masz oryginalny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2016, 19:56 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Wał o ile mi wiadomo jest oryginalny.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2016, 6:51 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Przy Malossim tak już jest. Wszystko w porządku.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2016, 17:12 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Podlałem cylinder benzyna i zagadał na chwile. Czyściłem gaźnik kompresorem. Dysza 72, śruba od mieszanki wykręcona o 2 obroty a świeca nadal sucha. Zasysając ustami paliwo leci, lecz podłączając do gaźnika i kręcąc rozrusznikiem benzyna nie leci. Membranki całe. W komorze pływakowej po kręceniu jest benzyna




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2016, 19:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marek14010 pisze:
Podlałem cylinder benzyna i zagadał na chwile. Czyściłem gaźnik kompresorem. Dysza 72, śruba od mieszanki wykręcona o 2 obroty a świeca nadal sucha. Zasysając ustami paliwo leci, lecz podłączając do gaźnika i kręcąc rozrusznikiem benzyna nie leci. Membranki całe. W komorze pływakowej po kręceniu jest benzyna



Ile paliwa podlałeś i na ile zagadał? W brew pozorom gaźnik ma wiele małych kanalików, które lubią się zapchać. Co jakiś czas warto rozmontować cały, spryskiwać środkiem do czyszczenia smarów i przedmuchiwać kompresorem z odpowiednią końcówką na bieżąco. Po czyszczeniu śrubkę wolnych obrotów wkręć na tyle, aby minimalnie podniosła przepustnicę, śrubkę mieszanki paliwo-powietrze wkręć do końca, a następnie wykręć 1.5 obrotu. Posprawdzaj wszelakie wężyki, czy nie są sparciałe (jeżeli sztywne jak cyk to do wymiany). Ważne jest by na króćcu ssącym, dolotowym, na króćcach przyłączeniowych nie było luzu. Warto zastosować opaski ślimakowe na daną średnicę.
Po czym wywnioskowałeś, że paliwo nie leci, kręcąc rozrusznikiem?
Skoro membrany na zaworze całe to nie oznacza, że nie mają prześwitów. Weź zawór membranowy i popatrz w niego pod światło (ma być ciemno).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2016, 16:14 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Podlałem znów opalił i odpala iglica prawie największa dawka. Manetka do końca, obroty nie rosną, śrubka od obrotów chyba jest już na maksa. Kopci jak szatan. Czyszczę zawsze pistoletem do przedmuchiwania. Gaźnik jest zapięty na ta opaskę ślimakowa. Wężyki są w porządku. Paliwo jednak leci mój błąd.
Mam za mała dyszę , głowa to 72 a wolnych to 34. Z takim ustawieniem jak wyżej nie zapali.

Dziś poszedłem go garażu i przypadkiem włączyłem alarm poszedłem po kluczyk, wprawił ze zacząłem mówić po łacińsku odpaliłem kluczykiem i chodzi lepiej niż wczoraj. Zonk. Reaguje na gaz i nie gaśnie na wolnych Tylko sprężynki pomarańczowe są za twarde oraz temp rośnie szybko po chwili miał 84 stopnie. Czujnik w głowicy.
Czy sprężynki od minarelli bd pasować do tego sprzęgła




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 17:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marek14010 Czasem ten cudowny alarm nie robi Tobie problemów? Kilka lat temu kolega w Quantumie miał takie zjawisko, że jak zostawił go na bocznej stopce to silnik sam się uruchamiał i na ssaniu mu podjeżdżał, co kończyło się glebunkiem. Brzmi mało realnie, a jednak. Chciałem odkupić, ze względu na mały przebieg ale go sobie trzyma chyba na pamiątkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 20:59 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
U mnie stopka boczna nie ma znaczenia. Złączając w kostce zielony i biało zielony wg wujka Google powinien gasić po przekręceniu kluczyka. Hmm kupując sprężynki top racing 15% bd lepiej niż na stage 6 pomarańczowych tzn bd miękkie ? Czy zmieniając sprężynę na biała malossi powinienem dać lżejsze rolki ta seryjna to polowa nowej można ja zgiąć jedna ręka.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2016, 10:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gummma pisze:
Czasem ten cudowny alarm nie robi Tobie problemów? Kilka lat temu kolega w Quantumie miał takie zjawisko, że jak zostawił go na bocznej stopce to silnik sam się uruchamiał
Stopka boczna nie ma żadnego podłączenia elektrycznego ,ale faktem jest że u mnie dzieje się podobnie, w szczególności gdy go zostawię na słońcu w ciepłe dni.Skuterek czarno -czerwony z przewagą czarnego i elektronika zaczyna głupiec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2016, 20:48 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Alarm odłaczony jakby lepiej palil a moze placebo. Wariator może stukać prawdopodobnie ma on nabite z 14k , tyle ma tez sprzęgło o ile nie było wymieniane.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2016, 5:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt pisze:
Stopka boczna nie ma żadnego podłączenia elektrycznego ,ale faktem jest że u mnie dzieje się podobnie, w szczególności gdy go zostawię na słońcu w ciepłe dni.Skuterek czarno -czerwony z przewagą czarnego i elektronika zaczyna głupiec.

Nie miałem tutaj na myśli, że to stopka jest przyczyną tylko skuter ma odpalanie z pilota i jak nie zostawał stawiany na stopce centralnej to po samo odpaleniu podjeżdżał i glebował. Niby fajny bajer ale w pierwszej kolejności pozbyłbym się tego dziadostwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2016, 10:52 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Przecież napisałem, że usunąłem alarm . Dołączam zdj wariatora. Ta pokrywka co zakrywa rolki ma luzy góra dól i na boki. Nie wiem jak ocenić zużycie więc załączyłem zdj. Jeżeli kwalfikuje sie do wymiany to czy warto kupic top racing sv1 lub next generation.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2016, 17:47 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marek14010 Akurat odpowiadałem koledze z forum, a raczej prostowałem moje niedopisanie. Bieżnie poznasz po "wygrawerowanych" rowkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2016, 19:04 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Zmieniłem wario jest lepiej bo jest spasowane nic nie lata. Zmieniłem sprężynki na oryginalne można w końcu zakręcić kołem i centralkę z zestawu. Pozostało jedynie wyregulować gaźnik bo go zalewa na dyszy 72(hmm).




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2016, 20:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Możesz pokombinować filtrem powietrza. Licz się z większym spalaniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2016, 14:04 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Zmieniłem na dysze 70 jest o niebo lepiej jeszcze nie jeździłem ale wkręca się na obroty i schodzi a to dobry znak . Btw keeway do którego roku miał długie przełożenia w dowodzie mam 2005r a na siedzeniu maj 2004




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2016, 11:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Długie niby do 2006 , lecz ja mam 2008 i też długie przełożenia.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy