Dzisiaj jest 11 lut 2025, 13:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Suzuki Katana!
Post: 23 gru 2009, 16:45 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
Siema!
Mam problem ze swoja Kataną, rok 1998. Mój setup:

-Cyilnder Power Force 70cc
-Wał Top Racing Evolution NG
-Zawór Membranowy HEBO
-Wariator Polini SC
-Sprzęgło Tec Evo Racing
-Czerwone Sprężynki sprzęgła
-Dociskowa orginał ze skutera
-Rolki 4,9grama
-Wydech Leo Vince ZX

Mój problem następujący: Jak skuter jest zimny to z miejsca aż go na koło podnosi, jak już jest troszku cieplejszy to jest muł i tak od 5-10km/h dopiero zaczyna jechać tak jak trzeba. Czy to wina tego że mam gazior 12mm? A może problem tkwi w czymś innym?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2009, 17:39 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
Pomoże ktoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2009, 17:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
W jakim stanie jest dzwon sprzęgła? Nie przegrzewa się czasem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2009, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Jak jest ciepły to pierścienie bardziej trą i o cylinder i jest wszystko bardziej syte,Więc to normalne u mnie jest tak samo w r50x.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2009, 18:24 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
Dzwon mam w idealnym stanie, a i dodam że skuter tyle co złożone jest na dotarciu:)

Myślę jednak że gaźnik niewyregulowany, ale problem w tym że w moim gaźniku mogę ustawić tylko wolne obroty i tyle
:/


Ostatnio zmieniony 23 gru 2009, 18:30 przez borsuk420, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 22:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2008, 9:41
Posty: 55
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
niektórzy mieli takie objawy jak tłok puchł :) ja był zimny ok ale jak był ciepł to muł na starcie chociaz jak bardziej stawiam ze dzwon ma słabe chłodzenie jak to bywa w morini:)




_________________

Stunter:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 23:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Mój dzwon jest fioletowy i objawy są identyczne jak Twoje, dysze w gaźniku zmieniałeś po wymianie cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 18:32 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
Tak, z 57 zmieniłem na 62. Problem też jest w tym że w seryjnym gaźniku mogę wyregulować tylko obroty i nic po za tym. Dzwon mam w dobrym stanie, nawet w idealnym śmiało mogę rzec. Ale czy przy takim setupie gaźnik może być niewystarczający, czy gaźnik mam wykluczyć i szukać gdzie indziej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 19:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Co to jest dysza 62.. 60 jest oryginalnie w TGB przy full serii, po pełnym odblokowaniu ludzie zakładają 70 a Ty mając zmieniony cylinder nawet takiej nie masz :shock: Szacunek że da się tym jeździć :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 21:41 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Dysza 62 na cylku 70 jest zdecydowanie za mała :wink: Ja w 50 TGB mam 75. Daj dyszę 80-90. To że nie masz muła na zimnych silniku jest spowodowane ssaniem, które daje większą dawkę paliwa, a potem ssanie się wyłącza i paliwo idzie z dyszy głownej :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 23:00 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
Acha:) No ale poczekam na gaźnik:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2009, 11:07 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
Acha, dodam że skuter jest na dotarciu po wymianie wału i cylindra:)

P.S Jeszcze jak go odpalę to coś mi dzwoni, jakby w przekładni albo w silniku. Niby ściągnąłem pokrywę i wszystko trzema się tam dobrze. Wariator nie ma luzów.


Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, 11:10 przez borsuk420, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 3:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 15:08
Posty: 101
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
A te rolki mają taki sam rozmiar jak w wario powinny byc ??
Bo miałem za małe i tez mi dzwoniło w przekładni
A i mam takie pytanie czy gaźnik 12 mm przy takim setup nie jest za mały przecież z takim gaźnikiem nawet jak byś założył większą dysze i tak nie wykorzystasz mocy 70 ccm . :)
Dla przykładu ja mam full serie TGB i gaźnik mam Mikuni 17,5.




_________________

2t KOPCI, 2t PALI, 2t NIGDY NIE NAWALI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 19:46 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
Skąd mogę wziąć ssanie ręczne do gaźnika Arche 17,5mm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 21:46 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Jak elektryczne to:

http://www.racing-planet.pl/Tuning%20sk ... 63d3bb64e3

albo

http://www.racing-planet.pl/Tuning%20sk ... 63d3bb64e3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 2:01 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
A ręczne, bo automat do shit!?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 17:32 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
No i mam pewien problem:/ Doszedł mi gaźniczek Arche 17,5mm i problem w tym że króciec ma wiekszy rozztaw śróbek, czyli 57mm. Co mam zrobić? Rozwierciec króciec czy co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 19:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 23:41
Posty: 179
Pojazd:
No raczej będzie to nie uniknione, katany maja gaźniki połączone z króćcem na 2 śruby?
Rozwierć w króćcu nowe otwory i wytnij nową uszczelkę (Bo chyba tam występuje?) I nie powinno być problemu




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 20:43 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
Nie tam jest tylko uszczelka gumowa wokół wlotu:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 23:41
Posty: 179
Pojazd:
Acha, to myślę że można smiało robic nowe otwory :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy