Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 10:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 22:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
No niekoniecznie, przecież nie problem uspawać taką ,,przedłużkę redukcyjną''.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 9:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
jedziesz do jakiegokolwiek zakładu, kupujesz płaskowniki i jakąś rurkę, czy coś i Ci pospawają, to nie jest problem :)

Ja na allegro jak miałem swapa zamówiłem adapter na allegro u typa, który sprzedawał do czajnolów przedłużki homemade i mi uspawał :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:01
Posty: 79
Lokalizacja: Końskie
Pojazd: Czarnuch
dobra dzięki :wink:




_________________

Zapraszam do mojego Czarnucha :D
Nigga Style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2011, 20:24
Posty: 3
Pojazd:
elo
mam do was pytanko ogólnie robie swapa i moi rodzice sie czepiaja głównie tata ze swap wymiana wydechu itp to jest przeróbka konstrukcyjna i ze nielegalna. co wy powiecie na ten temat ja znalałem tylko na necie ze silnik jest czescia wymienna i ze niby mozna powiedzcie co mam robic?
z góry dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Możesz zmieniać silnik jak już napisałeś cześć wymienna można zmieniać.




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 11:06 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 13:33
Posty: 31
Pojazd:
Mam pytanie, skrócic minimalnie cypelek z wachacza to ile mniej więcej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 12:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Mniej więcej na równo z wahaczem , bo on lekko wystaje




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 12:46 przez Ultimatus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 14:08 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 13:33
Posty: 31
Pojazd:
A ma może ktoś zdj. jak to ma wyglądać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 18:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
Dzięki twojemu poradnikowi wykonałem swap bez żadnych problemów, dobrze że są jeszcze tacy ludzie jak ty ;D




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 12:51 
*

Rejestracja: 03 lis 2011, 19:06
Posty: 112
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
aa jedna ciekawostka nowy typ do 2000 roku miały iskrownik z 4 pin kostką taka jak jest w starym typie :)




_________________

Kupie termometr stage6 uszkodzony !!!

Cylinder Sport 70cc Do Piaggio LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 12:35 
*

Rejestracja: 02 lip 2012, 17:00
Posty: 28
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Witam a mam Pytanie Musze Mieć Koniecznie Kołyskę z p/g czy mogę z mojego Chiniolka przerobić ?




_________________

Stunt - Wyrażanie emocji poprzez jazdę na 1 kole. ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2012, 9:41 
*

Rejestracja: 02 kwie 2012, 16:52
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
Musi być od P/g bo wydeszek ci nie będzie pasował i silnik będzie nie równo będzie robił dwa ślady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 12:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2012, 17:05
Posty: 20
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd:
Dobry poradnik:)
właśnie zaczynam brać się za Swapa:D




_________________

OGIEŃ Z RURY PRZÓD DO GÓRY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2012, 14:28 
*

Rejestracja: 24 sie 2012, 18:45
Posty: 3
Lokalizacja: Spytkowice
Pojazd:
Witam serdecznie wszystkich.

Robie swap na p/g 125 ccm 4t x8 rok.prod. 2007 i mam kilka pytań.

- Czy wahacz silnika muszę mieć z tego silnika (przy zakupie jednostki napędowej nie było wahacza), czy spasuje jakiś inny (bardzo proszę o podanie jaki) może z 50 ccm podejdzie? ewentualnie jak przerobić chiński.

- Czy chłodnica też musi być z pojemności 125 ccm, czy może być z 50 ccm (nie będzie za mała, co w efekcie może doprowadzić do przegrzania silnika).

- Była już poruszana kwestia regulatora napięcia, ale chce się upewnić czy jest konieczna wymiana z p/g i czy musi być od 125 ccm czy także może być od 50 ccm.

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 16:15 
*

Rejestracja: 02 lip 2012, 17:00
Posty: 28
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Koniecznie musisz mieć z p/g kołyskę bo jak kolega wyzej mówi bedzie Ci robił 2 ślady i nie spasuje Ci wydech bo próbowałem i tak dosłownie było.

Chłodnice możesz mieć z czego chcesz byle by była :mrgreen:.

a z regulatorem nie wiem... ja w swapie ale z nrg mam swój i gra i buczy :D.




_________________

Stunt - Wyrażanie emocji poprzez jazdę na 1 kole. ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 18:13 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
noo dobra panowie a jak z cewkomodulem co z nim zrobic|??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 16:40 
*

Rejestracja: 02 lip 2012, 17:00
Posty: 28
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
no jak robisz swapa no to kupujesz cewko moduł z p/g :P




_________________

Stunt - Wyrażanie emocji poprzez jazdę na 1 kole. ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2013, 15:23 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
dobra panowie mam pytanie ale do czego ja mam sie wpiasc do modulu?? tam ma troszki inne kable... czy do tych starcyh kabli co sie wpina iskrownik od 4t a takto wtedy co z modulem w 4t pomocy;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 17:54 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Elo mam problem silnik chodzi ale nie mam ładowania i świateł chodzi o to ze każdy ma jakieś kolory w wiązce a ja mam 3 żólte kable w wiązce od 4t od iskrownika i nie wiem co i jak podłaczyć miał ktoś podobny problem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 14:32 
*

Rejestracja: 25 maja 2013, 11:34
Posty: 9
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
A napisali byście jak podłączć silnik p/g 2t do 2t chinczyka quantuma ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy