Dzisiaj jest 04 maja 2024, 18:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sty 2009, 8:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2008, 12:19
Posty: 62
Lokalizacja: Lutcza k.Rzeszowa
Pojazd:
Witam spaliłem dzwon , kupiłem motoforce org nowe i sprzęgło hebo r używke założyłem i ździwienie nic to nie dało ;] przy starcie apriliaa chce zerwać i tak szarpie ale nie wiem dlaczego nie może , i spadł mi v-max leciała około 100-110 licznikowe teraz leci z problemem 90 , więc co może być tego przyczyną że sprzęgło musi sie dotrzeć do dzwonu ? czy trzeba to wyregulować ? Mój setup: wario hebo ng rolki 4.9g , sprzęgło hebo r sprężynki niebieskie , pasek kevlar hebo , dodam że było małe szkliwo na okładzinach ale zjechaliśmy to papierem ! Proszę o rady ! bo nigdzie indziej pomocy mi nie udzielono




_________________

Nie ma Boga ... jest MOTÓR !!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 9:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
Mi to wygląda na za małe sprzęgło... Może masz 112mm oryginalnie a teraz założyłeś 107mm?? :roll: ... Pozdro




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 9:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2008, 12:19
Posty: 62
Lokalizacja: Lutcza k.Rzeszowa
Pojazd:
nie no raczej nie :D mam 107mm ! na pewno !




_________________

Nie ma Boga ... jest MOTÓR !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 10:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
No ale taka sytuacja jest typowa jak jest albo za małe sprzęgło albo za duży dzwon.. Pozdroo :grin:




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 10:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2008, 12:19
Posty: 62
Lokalizacja: Lutcza k.Rzeszowa
Pojazd:
dzwon to na pewno nie jedynie sprzęgło ale jest 107 mm !! na stówe to odpada !




_________________

Nie ma Boga ... jest MOTÓR !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 10:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
No to nic innego tam nie może szarpać!!!!!!! A jak włożysz sprzęgło w dzwon to pasuje idealnie nie lata?? :/




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 10:59 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Szarpie jak potrzebuje wysokich obrotów aby sprzęgło złapało,masz takie :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 11:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2008, 12:19
Posty: 62
Lokalizacja: Lutcza k.Rzeszowa
Pojazd:
startuje z dość wysokich tzn że ma za małe obroty przy starcie tak ? czyli twardsze sprężyny ;> ? też mi sie tak wydaje bo podobno R jest do racingowych już więc pewnie wyższych obrotów potrzebuje !




_________________

Nie ma Boga ... jest MOTÓR !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 11:37 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
malina_sr pisze:
startuje z dość wysokich tzn że ma za małe obroty przy starcie tak

Nie :smile: Ma np lekkie rolki i twarde sprzęgła.Trzeba dawać full gaz żeby sprzęgło złapało i trzymać na wysokich obrotach bo obniżenie ich powoduje wysprzęglenie.Stąd bierze się przypalenie dzwonu,a może i okładzin :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2008, 12:19
Posty: 62
Lokalizacja: Lutcza k.Rzeszowa
Pojazd:
czyli co mam zrobić żeby sie tego pozbyć ? :D




_________________

Nie ma Boga ... jest MOTÓR !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 17:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ja mam Keeway Focusa tam jest chyba dzwon 112 albo 110 a mam sprzęgło 107 i nic sie nie dzieje nic nie wyje itp.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2008, 12:19
Posty: 62
Lokalizacja: Lutcza k.Rzeszowa
Pojazd:
więc widzicie moim zdaniem sprężyny sprzęgła są za słabe naciągne je zobacze co sie będzie działo !




_________________

Nie ma Boga ... jest MOTÓR !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2008, 19:12
Posty: 162
Lokalizacja: Szydłowiec, Sko
Pojazd:
Mi tak szarpie np. po paleniu gumy jak wolno bardzo ruszę, albo po długiej jeździe na kole ... nie wiem od czego. Po tym jak cylinder ostygnie jest już normalnie ... ;)




_________________

Kiedyś Kupie Sobie Aerox`a i Zrobię Z Niego Racinga :)

To Tylko 20 000 zł. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2009, 10:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
EmiLLo xD pisze:
Po tym jak cylinder ostygnie jest już normalnie


Cylinder nie ma tu nic do rzeczy...




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2009, 12:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2008, 19:12
Posty: 162
Lokalizacja: Szydłowiec, Sko
Pojazd:
Ale u mnie tak jest ! Jak przestygnie tzn. skuter postoi kilka godzin , to już się tak nie dzieje !




_________________

Kiedyś Kupie Sobie Aerox`a i Zrobię Z Niego Racinga :)

To Tylko 20 000 zł. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2009, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Panowie, gdy palimy gumę sprzęgło się grzeje i wtedy jak ruszacie to szarpie to są normalne objawy to samo mam w mieście. Nie ma się czego bać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 18:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
już tu dawno nie wchodziłem :D

wg mnie, to sprężyna centralna ci się skręca, i jak chce się jeszcze mocniej skręcić to przeskakuje- stąd to szarpanie.
Polecam Torsion Control'a Malossiego. (ok. 20zł)
Obrazek
Pozdro :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 20:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
To jest od spręzyny. Ja tak miałem ze tak szarpało rozebrałem poprawiłem spręzyne bo troszke zle weszła i jest ok.:D Pozdrawiam :wink:




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 20:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
No wiadomo że od sprężyny.
EmiLLo xD pisze:
Mi tak szarpie np. po paleniu gumy jak wolno bardzo ruszę, albo po długiej jeździe na kole ... nie wiem od czego. Po tym jak cylinder ostygnie jest już normalnie ... ;)

Po paleciu gumy jak to mówicie, ale niekoniecznie- jak jest rozżarzony korektor, to nie tylko jest większe tarcie, ale jak wiemy metal się rozszerza- i przez to sprężyna nie ślizga się tylko skręca.
"I jest już normalnie"- jak ci ostygnie napęd, a nie cylek :smile:

Jak się skręci centralka- może przeskakiwać- szarpanie.
Albo cały czas być skręcona- muł, lub spadek Vmaxu :
malina_sr pisze:
... spadł mi v-max leciała około 100-110 licznikowe teraz leci z problemem 90...

Problem chyba rowiązany :mrgreen:
Pozdro




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jak wygląda spręzyna nadająca się do wymiany??




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy