Witam! To mój pierwszy post na forum!
Zacznę od tego że rok temu przeczyściłem gaźnik w tym skuterze bo już nie chciał jechać więcej niż 50 normalnie wyciągał 67 km/h z podmuchem wiatru

no to po złożeniu wszystko było ok skuter latał pięknie, chcę jeszcze wspomnąć że był problem taki że paliwa podczas kręcenia słabo szło do filtra paliwa a następnie do gaźnika i kranik też był zdejmowany i przedmuchiwany sprężarką więc w tym momencie mogłem pomylić rurki które wchodzą do tego kranika a jest tam 4 króćce.
Następnie tak się stało że skuter stał koło miesiąca bo zła pogoda itp. no i nadszedł czas żeby wyjechać na grzyby no i tu pojawił się problem bo skuter wgl nie chciał zapalić, w tym roku odkręciłem kufer i patrzę że filtr paliwa jest pusty, podczas kręcenia rozrusznikiem czy odpalania na kopnik to powinno jakieś paliwo pokazać się w filtrze a tam tylko raz coś chlapło. No i teraz wymieniłem ten "kranik" i dalej to samo paliwo wgl nie pojawia się w filtrze czego jest to wina ??? źle podłączone rurki w kraniku ?? na Waszym forum znalazłem jakiś schemat co wrzucił użytkownik i powiem że miałem trochę inaczej podpięte rurki ale pamiętam że na moim ułożeniu skuter jeździł, wczoraj spróbowałem tego ułożenia ze schematu i dalej nic ;/ gdzie tkwi problem ?? paliwo w baku jest!!
SILNIK 2T
MOŻE ON ŹLE SCHEMAT OPISAŁ ? jeśli nawet ja miałem przedtem dobrze to czemu paliwo nie dochodziło ?
paliwo z baku było czyste gdy spuszczałem je
TUTAJ PODRZUCAM SCHEMAT(TEGO UŻYTKOWNIKA):
