Dzisiaj jest 05 lut 2025, 22:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 19:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Scratch, Sory ale juz nie mogę,jakie Ty brednie wypisujesz. :roll:
Pokaż mi dokładnie gdzie jest czarno na białym napisane które roczniki sa blokowane w tgb i jakie mają moduły.Na przełożenia również nie ma żadnej zasady,najlepiej niech założyciel tematu zdejmie pokrywę przekładni i policzy obroty dzwonu.Jak odcina tak jak na filmiku plastusa czyli bzy-przerwa-bzy-przerwa-bzy-przerwa to blokowany moduł(mialem to u siebie) przecinasz brązowy kabel i izolujesz.Jeżeli natomiast przy vmaxie skuter jedzie jednakowymi obrotami i nic nie przerywa to nie moduł.Prawdopodobnie przełożenia aczkolwiek wróżka nie jestem.
Tak, że Scratch radze przeczytać najpierw dwa razy posta na którego chcesz odpowiedzieć abyś nie wprowadził kogoś w błąd,bo to on poniesie szkode przez Twoją głupote i nieuwage.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 20:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Kurde weź mnie nie denerwuj, pisałem z wieloma osobami, znam kilku co mają 09r. i zablokowany jest w nich moduł i przełożenia, ogarniam temat więc to wiem.

Policzy obr dzwonu sprzęgła dobry pomysł, Tylko i tak mu wyjdzie 15/1... Więc co z tego że je policzy ?

Idź lepiej poogarniaj roxy bo wiem co piszę. Jak bym nie wiedział to bym nie pisał albo bym zapytał jak bym był niepewny ...

A i zresztą nie musisz mi wierzyć, ja swoje wiem i tyle.
Ciekawe co powiesz jak się okaże ze mam rację, znaczy ja wiem że mam rację ale Ty z tego co widzę nie ...


Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 20:27 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 21:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Co mnie obchodzą jakieś twoje wymyślone osoby,prosiłem o czysty dowód/dokument/screen/tabela co kolwiek co potwierdza Twoją teorie,inaczej jak czystym dowodem nie potwierdzisz Twojej ''teorii'' na temat blokad.Jakoś kolega ma 2006 i moduł odblokowany.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 21:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
A ja mówię o 2009 dziękuję dobranoc...
A co za problem sprawdzić czy jest 6pin moduł ? Jak nie ma to można się cieszyć, ale przełożenia są na 100% a moduł to nie wiem czy na 100% ale od 2009r kto tylko ma to ma i moduł i przełożenia blokowane ?
Tabelka? przecież te tabelki ktoś musi zrobić ? jak bym zrobił tabelkę pod innym nickiem na innym forum i bym Ci pokazał to byś pewnie uwierzył.
To ja Ci mówię bez tabelki że tak jest i już więcej razy nie będę pisał bo to nie ma sensu .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 22:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, Wiemy że jesteś zdolny do działania pod innym nickiem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edit.
Nigdy nie potwierdziłeś żadnej z Twoich "tez". A skuter wyregulowałeś po ok. 1000 postów.


Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 22:39 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 23:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
PlastusR50X, Nie wiesz co mówisz.
Długo regulowałem ponieważ:
rolki szły do mnie ponad miesiąc czasu....
A nie mogłem wyregulować gaźnika bo łapał gdzieś lewe powietrze i tyle.
Jak doszły mi rolki to gaźnik wraz z napędem wyregulowałem w ciągu 2 dni, ponieważ 1 dnia nie mogłem znaleźć miejsca występowania lewego powietrza ...

Ale ok poszukajcie sobie na temat przełożeń w ww. roku TGB.
Plastuś Ty chyba jesteś też tego dowodem ?
Masz rocznik 2009 ? blokowane przełożenia i wcześniej wspomniany moduł...
Sam widzisz, a takich osób jest nie mało !
A ktoś jak ma 2008 ? odblokowane wszystko, wcześniej chyba od któregoś do 2006 czy jakoś tak blokowali ale chyba same przełożenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 8:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2010, 16:02
Posty: 114
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
ja mam 08 wiec dzisiaj pójdę do garażu i sprawdzę moduł :)




_________________

"Jak dobrze wiedzieć że w szkole zrobią z ciebie porządnego obywatela
Wezmą cię do wojska , nauczą cię strzelać
Zrobią z ciebie mężczyznę "

Klub Gryfiński Moto Team - www.gmt.wxv.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 8:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2011, 21:26
Posty: 36
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
08 odblokowany ;)
i przełożenia też odblokowane ;)


Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 8:21 przez Studzin5, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, moduł w każdym R50X jest zablokonawy, ponieważ ten "szósty" pin jest zespolony z obrotomierzem. Żaden dowód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 17:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
No nie wiem czy każdy, znajomy ma starszy rocznik jakiś i nie miał blokowanego modułu w R50X.
Mniejsza z tym nie rozchodzi się o r50x a o 303rs.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 15:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Scratch, Ten znajomy kupil go nowego w salonie? Jak nie to żaden dowód.
Ps:303 i r50x roznia sie jedynie plastikami,i tarcza z tyłu.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 16:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
303 różnią się tym że nie mają obrotomierza,
A jak pisze Plastuś, jest obrotomierz zespolony z modułem i w R50X może się ta zasada nie trzymać tak jak w 303rs czy 101s.
Dlatego mówię Ci że na pewno 2009r mają blokowane moduły + przełożenia,
Znajomy kupił używany ale nic nie było robione z nim wczesniej ...|
Edit:
Sorry porąbało mi się, kupił NOWY >.<


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 16:02 przez Scratch, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 17:30 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Dobra rozebrałem skuter i doszedłem do modułu, wyrwać pin czy przeciąć kabel? Prosze o odpowiedź do której macie 100% pewności. Fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 17:32 przez ma1kel, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
ma1kel, Tnij kabel- jak coś zawsze możesz zlutowac :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 18:37 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
No i tak będę musiał zrobić, bo skuter teraz nawet nie pali..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 19:18 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 18:06
Posty: 114
Pojazd:
OMG aż się płakać chce jak to się czyta... Jak przełożenia mogą być blokowane? Przełożenie jest albo krótkie, albo długie... Jeśli ktoś pisze że przełożenia są blokowane to pewnie nie wie jak one wyglądają. Tyle na ten temat.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1924210#1924210 Zapraszam do keeway'a minarelli LC na sporcie ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 19:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Sulek, przełożenia blokowane to jest skrót myślowy- przełożenia 12/1. :wink:


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 21:49 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 19:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Sulek, Mistrzu to jest takie określenie pomocnicze dla posiadaczy TGB.Jak pisze sie Przelożenia Blokowane to od razu rzuca się do głowy,że blokują vmax.Rozumiesz? Wiec aby ''odblokowac'' vmax stosuje sie ''odblokowane'' 12/1 albo 10.5/1.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 15:46 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Chciałbym jeszcze się dowiedzieć coś o regulacji, odkąd mam tecnigasa i airboxa oraz dyszę 90 a gaźnik regulowany był w serwisie na tłumiku pozostaje spalony olej z paliwem. raczej nie wygląda na skraplanie się pary na tłumiku tylko jakby z niego kapało na niego i się przypalało. Poswtaje taka czarna tłusta plama. To wina złej regulacji o ile się nie myle? Zła dawka paliwo/powietrze i wszystko się nie spala tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 15:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
ma1kel, Sam robisz mieszankę czy masz podłączony dozownik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy