Dzisiaj jest 06 maja 2024, 3:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2011, 17:23 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Witam.
Mój problem polega na tym, że tej zimy odblokowałem swój skuter - TGB 303RS 09r. - blokady jakie zostały zdjęte to tuleja na wariatorze oraz dysza 95. Wymieniłem w nim tłumik na Tecnigas next-r oraz filtr powietrza na Polini air box. Skuter został poddany regulacji w sklepie motoryzacyjnym, który tym się zajmuje. Problem w tym, że mój "pojazd" wyciska tylko 65km/h, dość mało jak na te części. Manetka przekręcona jest może do połowy wskazówka dochodzi do połowy i staje, nawet kiedy dam gazu w pi**e nie reaguje.

Nie wymieniałem rolek, ani spręzyny centeralnej.

Czy moduł w TGB z tego rocznika jest blokowany?

Pozdrawiam ma1kel.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
bo masz zablokowane przełożenia poczytaj o tym w googlach jakie powinny być :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
prędkość nie rośnie a obroty rosną ?
09r mają blokowane moduły + przełożenia ...
samo odblokowanie modułu da Ci 10km/h czyli z tym wydechem będzie latał 75km/h...
dysza stanowczo za duża, daj 70 i starczy w zupełności .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:06 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Jacek8w pisze:
bo masz zablokowane przełożenia poczytaj o tym w googlach jakie powinny być :D


Czytałem o tym, ale na nowe mnie nie stać a używek nie szukałem bo miałem nadzieje na moduł :). Kurdę, ale poprawiłeś mi humor tym, że jest blokowany moduł. Masz może jakiś dokładny poradnik jak mógłbym sam zdjąć tą blokadę oraz zaizolować kabel?

A co do dyszy, tak myślałem! Ale robili mi to w sklepie, a skuter chodził w miare więc nic nie mówiłem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
w sumie to mogli Ci zdjąć blokadę (zwężkę z filtra) i dali dyszę większą i dlatego dobrze na niej chodzi ( ta zwężka niby coś daje ale co ? piszą ludzie że przyśpieszenie, reakcję na manetkę , nie wiem nie sprawdzałem )
Sorka nie zauważyłem filtra że masz stożek airboxa także ok ta dysza jest . Sorka jak wprowadziłem w błąd.
Co do modułu poradnika nie mam, najlepiej jak byś kupił nowy.
Ale równie dobrze możesz odciąć kabelek i zaizolować.
Edit:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

spróbuj wyłamać pin.

a jak nie da rady to brązowy kabelek odetnij bynajmniej u mnie on jest brązowy ;)
U ciebie pewnie też ..


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 20:01 przez Scratch, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:22 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Ok czekam. Więc dysza ok tak? Po odcięciu kabelka oraz zaizolowaniu go nie bedzie potrzeby już regulacji gaźnika prawda?

PlastusR50X
W jakim sensie magika?


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 19:32 przez ma1kel, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Brązowy kabel.
Ładnie, mamy kolejnego magika na forum :mrgreen: .


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 19:30 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 20:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Regulacja gaźnika raczej nie będzie potrzebna bo jest on wyregulowany dobrze w tych obrotach to będzie w każdych raczej.
Zresztą jak będzie trzeba to będziesz czuł że coś jest nie tak .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 21:44 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Czyli w czerwonym wyłamać pin a przy tym czarnym tylko przeciąć? Dzięki za fatygę.


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 21:47 przez ma1kel, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
niee !! jak wyłamiesz pin to już wszystko ok będzie,
ja mam seryjnie odblokowany moduł i mam normalnie tamten kabel gdzieś idzie, a pinu nie było. To zależy od Ciebie albo wyłamujesz pin , albo przecinasz i izolujesz kabel.
Lepiej chyba pin wyciąć i mieć z głowy no nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Odblokowany moduł Ci nie da v-max przy blokowanych przełożeniach! Wiem jak kolega ma. Blokada z wydechu off, z waria off oraz odblokowany modól i v-max 65 chociaż nie ciśnie na całej manetce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
MrCannabis, my tu mówimy o wydechu Tecnigas Next-r a nie o seryjnym więc co mu wkręcasz i mącisz jak się nie znasz na rzeczy.
V-max jaki osiągnie po odblokowaniu samego modułu na sportowym wydechu to jest do 75km/h.
Na seryjnym to 65-70 z górki jeśli moduł odblokowany .

I jeszcze jak odblokował moduł to nie możliwe żeby leciał 65 na "całej" i na "niecałej" manetce ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Cytuj:
I jeszcze jak odblokował moduł to nie możliwe żeby leciał 65 na "całej" i na "niecałej" manetce ...

Jeśli nie wiesz, to sie nie udzielaj...
Chyba w tak istotnej kwestii bym nie pisał bzdur.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:49 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Dobra chłopaki nie kłóćcie się bo nie na tym sprawa polega, motocykle mają nas JEDNOCZYĆ nie dzielić :). A jak to jest z rolkami? Bo kupiłem używany tłumik i nie miałem pod niego rolek, trzeba kupić i wymienić czy mogą zostać standard?

I jeśli wiecie to ile kosztują "odblokowane" przełożenia, chodzi mi o używane.


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 22:52 przez ma1kel, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
MrCannabis, niech wyreguluje sobie lepiej gaźnik jak ma takie rzeczy bo jeśli jest odblokowany moduł i wszystko inne a przełożenia są zablokowane to pójdzie na max manetce V-maxem a jak dasz mniej gazu to pójdzie mniej ...
Na zablokowanym TGB i u mnie różne dziwne rzeczy się działy typu że jechałem całą manetką 55 a jak troszkę puściłem to też 55 wgl dziwna sprawa czasem mi szedł 60-65
a po odblokowaniu w pełni (wydech + wario) chodził już ok jak chciałem maxem jechać to musiałem dać max gaz jak nie chciałem to puszczałem gazu i jechał mniej ... ( chociaż były problemy przez gaźnik)


ma1kel włóż rolki 5.5 gram powinno to latać ... możliwe że V-max Ci w górę nie poszedł właśnie przez te rolki ciężkie, u mnie na 7.4 szedł tylko 70 ze sportowym wydechem a seryjne rolki są 8.5g więc masakra ...
a teraz na 5.8 leci 80 bdb przyśpiecha.
także kup sobie rolki z 5.5 ( na tych podobno najlepiej chodzi tecnigas) albo tak jak ja 5.8g. do tego niebieskie sprężynki hebo (dobrze by było czerwone ale sprzęgło zniszczysz w dużo szybszym czasie...)


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 22:55 przez Scratch, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:59 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
A więc rolki jednak odgrywają znaczną rolę i nie zawsze idzie to w parze cięższe - mniejszy vmx i odwrotnie. Jaki koszt tych części? Bo pieniążków brak przez te serwisy a wydatków się mnoży.. Jeśli możesz podeślij przykłady linków byłbym wdzięczny.

A rozmiar rolek w TGB to 17/13,5?

Znalazłem takie części, będą dobre?
Sprężyna dociskowa
Rolki RMS


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 23:12 przez ma1kel, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 23:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
http://www.youtube.com/watch?v=LCag68Y2 ... ideo_title
Jeśli jedziesz te 65km/h i masz takie "strzelanie" z wydechu i skuter nie jedzie więcej chociaż czujesz że ma ochotę to oznacza że masz zablokowany moduł. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 23:19 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:18
Posty: 51
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Przecież kolega wyżej już napisał, że w rocznikach 09' były blokowane moduły więc tak czy inaczej mam tą blokade tam. Ale dzięki za info :). Z tym, że tam jest 70ccm sport.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 23:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Rolki śmiało polecam te:
http://allegro.pl/rolki-wariatora-17-x- ... 56172.html
Tanie a dobre !! wytrzymają w ciul km.
Centralki nie zmieniaj bo hebo 60% jest miększa niż seryjna TGB.
Po prostu kup te rolki co podałem w linku i będziesz zadowolony :)
a jak będą jeszcze za ciężkie to pomyślimy nad centralką.
sprężynki :
http://allegro.pl/sprezynki-sprzegla-he ... 25852.html

Co do przyśpiechy i V-maxu to widzę że zaczynasz rozumieć, nie jest tak że dasz rolki 10g to będzie jechał 100, będzie jechał ale z takim mułem że spadniesz przy ruszaniu... tylko szkoda że do przodu a nie do tyłu ...
Napęd musi być wyregulowany tak żeby dawać takie rolki aby było bdb przyśpieszenie i też bdb V-max, oczywiście może to się sprawdza że cięższe na v-max ale to są wtedy groszowe sprawy typu 0.25g na rolce .. a nie 2 gramy czy ileś . !


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 23:25 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 23:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
ma1kel, efekt "jednego psa", różnica jest taka że szybciej wbija się na obroty :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy