Dzisiaj jest 16 lis 2024, 23:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2013, 11:10 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:01
Posty: 17
Pojazd: TGB 303RS
mam tgb 303rs z silnikiem minarelli, po przejechaniu ok 0,5km gasnie mi i musi stac ok 10 min zeby pojechal dalej ale znowu tylko 0,5km, jesli chodzi o czesci ktore w nim sa to cylek 70ccm stage6 streetrace, gaznik delorta 21, wydech laser i filtr stozkowy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 wrz 2013, 12:10 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
tłok puchnie




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 12:13 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
Dokładnie, puchnie tłok i jak silnik przez te 10 minut wystygnie to możesz jechać dalej a po pół kilometra znowu spuchnie i gaśnie, a jak zgaśnie to kopka chodzi normalnie czy wg nie da się nią ruszyć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 13:06 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:01
Posty: 17
Pojazd: TGB 303RS
chodzi normalnie, to co mam zrobic z tym tlokiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 13:23 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
skoro jeśli gaśnie i kopka chodzi normalnie to raczej tłok nie puchnie, bo jak by puchł to kopka by ciężko chodziła albo wg by nie chodziła, może zmień świece bo mi tak maszynka gasła jak się silnik zrobił ciepły to wtedy była gorąca świeca i nie dawała iskry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 16:54 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:01
Posty: 17
Pojazd: TGB 303RS
No ok spróbuje i w weekend napisze czy to coś dało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 5:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2012, 6:53
Posty: 119
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
U mnie powodem podobnej sytuacji był filtr paliwa, wymieniłem i przeszło ;)




_________________

astek23 pisze:
jak skrócić błotnik w aprili sr, jakie nażędzia będą mi potrzevne

manieqqq pisze:
klucz 69 koniecznie oczkowy piła spalinowa i oczywiście młotek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 9:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 14:11
Posty: 181
Lokalizacja: Zamość, Lubelskie
Pojazd: Malaguti F12
Albo puchnie tłok, albo cylinder się powoli zaciera. Miałem tak w mojej starej Madzi :3, Działo się dokładnie tak samo, na początku wyczyściłem gaźnik i wymieniłem filtr paliwa, podziałało na jakiś 1 dzień. Później okazało się że cylinder był na wykończeniu. Wymiana cylindra i chodzi do tej pory :)




_________________

Sprzedam Malaguti F12 2003r AC <- Full RACING
http://forum.mieloch.pl/malaguti-f12-ac-2003r-lubelskie-full-racing-t366762.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 11:51 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
Snuffek pisze:
Albo puchnie tłok, albo cylinder się powoli zaciera. Miałem tak w mojej starej Madzi :3, Działo się dokładnie tak samo, na początku wyczyściłem gaźnik i wymieniłem filtr paliwa, podziałało na jakiś 1 dzień. Później okazało się że cylinder był na wykończeniu. Wymiana cylindra i chodzi do tej pory :)

jak by tłok puchł to by po zgasnieciu ciężej kopka chodziła albo by wg nie chodziła bo tłok by się zaklinował w cylindrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 16:31 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:01
Posty: 17
Pojazd: TGB 303RS
Cylek jest jeszcze na dotarciu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 19:04 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
ale słuchaj tak przeczytałem wszystkie posty i myślę że to może mieć coś wspólnego z gaznikiem bo może jest tak że odpalisz skuter i jedziesz te pół kilometra i powiedzmy że robisz to w ciągu 5 minut wtedy skuter jest na ssaniu przejedziesz ten odcinek i ssanie się wyłącza i gaśnie bo może nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje, później odczekasz te 10 minut ssanie w tym czasie stygnie i chowa się elektrozawór ssania i w tej chwili skuter znowu dostaje dawkę paliwa za pośrednictwem ssania i tak w kółko, przynajmniej mi się tak wydaje bo to ma sens, jeśli nie bardzo wiesz o co chodzi z tym ssaniem, to poczytaj na czym polega to ssanie, i jeszcze zrób tak znajdź tę kostkę od ssania i odłącz ją wtedy skuter będzie cały czas na ssaniu i to ssanie się nie wyłączy, i przejedź się wtedy jeśli nie zgaśnie to będzie winna gaznika jeśli znowu zgaśnie to znaczy że darmo to pisałem i przyczyna leży gdzie indziej, pozdrawiam i życzę żeby to było to, chociaż koszty naprawy będą mniejsze jak wymiana cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2013, 20:58 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:01
Posty: 17
Pojazd: TGB 303RS
no to się wyjaśniło :) okazało się, że nie miał wody w chłodnicy, nie miałem czasu sprawdzić tego w tyg bo nie było mnie w domu, teraz chodzi dobrze, miałbym jeszcze jedno pytanie, jak dobrze wyregulować gaźnik bo dziś się troche z tym bawiłem i trochę go wyregulowałem ale nie jest idealnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2013, 5:53 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
są poradniki, poszukaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy