Dzisiaj jest 11 lut 2025, 21:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2013, 18:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2012, 22:26
Posty: 303
Pojazd: TGB Orion 101s
Witam. Mam pytanie czy problem ten może być w membranie albo w kraniku?
Otóż gdy kręcę na rozrusznik to nie chce palić, tzn ciężko pali, czasami odpali i chwile pochodzi a czasami zgącnie i jest jeszcze jedna dziwna sprawa, gdy kręcę i przytknę wlot gaźnika od strony filtra powietrza to cieknie od cholery paliwa. Czy to normalne? Proszę o szybką odpowiedz i dzieki z góry .




_________________

TGB Orion 101 s

tgb-orion-101s-tuning-airsal-sport-t360682.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lip 2013, 23:08 
*

Rejestracja: 20 lip 2013, 16:25
Posty: 153
Pojazd: TGB :D
Pływak sie wiesza? Wyczyść gaźnik i zobacz czy, się poprawi.




_________________

- Malossi Sport 70,
- Yasuni Carrera 16 Kevlar,
- Top Racing STD,
- Łożyska SKF Teflon,
- Dellorto 19mm Dysza 95,
- Polini Air Box,
- Polini Hi-Speed 4,4g,
- Stage6 Torque Control - MKII,
- Stage6 WingCooler R/T
- centralka Strong S6,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 23:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2012, 22:26
Posty: 303
Pojazd: TGB Orion 101s
Tak gaźnik dokładnie wyczyszczony, pływak sie nie wiesza chyba, jak to wgl sprawdzić?




_________________

TGB Orion 101 s

tgb-orion-101s-tuning-airsal-sport-t360682.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2013, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Odkręcasz dolną pokrywę gaźnika i widzisz czy plasticzek swobodnie się unosi czy jest zablokowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2013, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2012, 22:26
Posty: 303
Pojazd: TGB Orion 101s
Na moje oko to plasticzek sie swobodnie unosi. Moim zdaniem to membrana ;/




_________________

TGB Orion 101 s

tgb-orion-101s-tuning-airsal-sport-t360682.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 0:22 
*

Rejestracja: 20 lip 2013, 16:25
Posty: 153
Pojazd: TGB :D
Moze iglica nie do konca domyka tzn jest za wysoko spr to




_________________

- Malossi Sport 70,
- Yasuni Carrera 16 Kevlar,
- Top Racing STD,
- Łożyska SKF Teflon,
- Dellorto 19mm Dysza 95,
- Polini Air Box,
- Polini Hi-Speed 4,4g,
- Stage6 Torque Control - MKII,
- Stage6 WingCooler R/T
- centralka Strong S6,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 6:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2012, 22:26
Posty: 303
Pojazd: TGB Orion 101s
To zabezpieczenie na iglicy mam na drugim od góry (są 4) ale wcześniej miałem całkiem na dole i tak samo robiło ;/




_________________

TGB Orion 101 s

tgb-orion-101s-tuning-airsal-sport-t360682.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 12:19 
*

Rejestracja: 20 lip 2013, 16:25
Posty: 153
Pojazd: TGB :D
odczep przewód paliwowy od gaźnika i zobaczy czy paliwo leci cały czas czy zleci tylko trochę i napisz co i jak




_________________

- Malossi Sport 70,
- Yasuni Carrera 16 Kevlar,
- Top Racing STD,
- Łożyska SKF Teflon,
- Dellorto 19mm Dysza 95,
- Polini Air Box,
- Polini Hi-Speed 4,4g,
- Stage6 Torque Control - MKII,
- Stage6 WingCooler R/T
- centralka Strong S6,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2012, 22:26
Posty: 303
Pojazd: TGB Orion 101s
Jak odczepię przewód to paliwo leci ale powoli




_________________

TGB Orion 101 s

tgb-orion-101s-tuning-airsal-sport-t360682.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Ale głupoty piszecie ....
Zawsze będziesz miał osmaraną rękę od beny jeżeli zatkasz gaźnik od strony filtra i jest to jednocześnie znakiem ,że silnik zasysa paliwo (ma jako takie ciśnienie).
Jeżeli sprawdziłeś kompresje i świece i wszystko jest w porządku to możesz zacząć szukać przyczyny w membranie no i gaźnik ale piszesz ,że jest OK.
Jeżeli odczepisz przewód i paliwo ciągle leci (nawet wolno) oznacza to ,że kranik jest uszkodzony ,ewentualnie może zlecieć tyle paliwa ile jest w przewodzie,aczkolwiek zawór iglicowy powinien trzymać paliwo na stałym poziomie mimo uszkodzonego kranika.
Jeżeli miał byś uszkodzoną komore pływakową co za tym idzie zawór iglicowy to prawdopodobnie miał byś zalany garaż od paliwa po dłuższym postoju lub silnik od wewnątrz.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 22:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2012, 22:26
Posty: 303
Pojazd: TGB Orion 101s
Czy prowdopodobnie mam uszkodzony kranik i to jego wina?




_________________

TGB Orion 101 s

tgb-orion-101s-tuning-airsal-sport-t360682.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 0:54 
*

Rejestracja: 20 lip 2013, 16:25
Posty: 153
Pojazd: TGB :D
Czyli tak jak mówiłem zmień kranik skoro leci paliwo cały czas jak silnik nie chodzi.




_________________

- Malossi Sport 70,
- Yasuni Carrera 16 Kevlar,
- Top Racing STD,
- Łożyska SKF Teflon,
- Dellorto 19mm Dysza 95,
- Polini Air Box,
- Polini Hi-Speed 4,4g,
- Stage6 Torque Control - MKII,
- Stage6 WingCooler R/T
- centralka Strong S6,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 3:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
Pamiętaj aby nie przedmuchiwać nowego kranika podciśnieniowego bo go uszkodzisz :)
I tak jak mądry kolega wyżej [b]italjet/[b], po zatkaniu wlotu powietrza do gaźnika to będzie cieknąć paliwo, w każdym moto z jakim się spotkałem tak było :)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 10:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2012, 22:26
Posty: 303
Pojazd: TGB Orion 101s
To jakie są objawy zużytej membranki? Ew jak to sprawdzić czy j est sprawna?




_________________

TGB Orion 101 s

tgb-orion-101s-tuning-airsal-sport-t360682.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 10:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
odkręć króciec i sprawdź stan membranek - jak jest już zużyta to będzie odstawać od podstawki, sprawna membrana ładnie przylega




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 12:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2012, 22:26
Posty: 303
Pojazd: TGB Orion 101s
Jak się dokładnie przyjrzę to można zauważyć niewielką przerwę.
A czy jak dmuchnę przez króciec to membranki powinny się odginać?




_________________

TGB Orion 101 s

tgb-orion-101s-tuning-airsal-sport-t360682.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 13:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Zawór membranowy jest zaworem jednostronnym ,tak jeżeli dmuchniesz od strony króćca to membrana się odegnie.
Tak jak kolega pisał ,jeżeli listki nie przylegają do podstawki to do wymiany.
Jeżeli chodzi o objawy to między innymi nie możność zapalania silnika albo pochodzi chwile i zaraz zgaśnie nie wkręca się na obroty ale z drugiej strony te objawy mogą pasować również do zupełnie innych uszkodzonych części.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 14:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2012, 22:26
Posty: 303
Pojazd: TGB Orion 101s
Dobra dzięki wielkie chłopaki, gaźnik i tak zmieniam na 19 niedługo a membranke to chyba jutro kupie nową i ten kranik też ;p




_________________

TGB Orion 101 s

tgb-orion-101s-tuning-airsal-sport-t360682.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 14:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
Możesz jeszcze dla pewności wlać troszkę wody w zawór i zobaczyć czy przecieka ale tylko minimalnie nalać bo się otworzy pod ciężarem wody :P




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 16:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Najlepiej to wziąć zawór w łapę , patrzeć się na słońce i wyszukiwać ewentualnych szczelin między płytkami a podstawą.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy