Dzisiaj jest 15 lut 2025, 19:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2010, 13:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Witam. W swoim TGB walczę z mułem, do 15km/h idzie gorzej niż chińczyk. Wszystko na tecnigasie next-r. Opcje które wypróbowałem:

Rolki 8,4g + tecnigas next-r + zielona sprężyna top racing +15 + zielone sprężynki hebo

Rolki 8,4g + tecnigas next-r + zielona sprężyna top racing +15 + niebieskie sprężynki hebo

Rolki 8,4g + tecnigas next-r + czerwona seryjna sprężyna + zielone sprężynki hebo

Rolki 8,4g + tecnigas next-r + czerwona seryjna sprężyna + niebieskie sprężynki hebo

Oraz kombinacje jak wyżej tylko że z rolkami 5,8g i 5,1g. Teraz jeżdżę na rolkach 5,1g + niebieskie sprężynki sprzęgła + seryjna sprężyna centralna i jest chyba najlepiej jednak po założeniu seryjnego wydechu skuter jest dużo zrywniejszy, mieli bez trzymania hamulca.

Co zmienić? Sprzęgło mam od piaggio wraz z dzwonem i jest tak samo, nie odczułem zmiany :?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 13:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Również mam ten spam problem. Na seryjnym wydechu skuter mieli kołem jak rusza np. na piasku, a po założeniu ZX'a ani drgnie. Dopiero zaczyna ciągnać od około 10 km/h. Również nie wiem co zrobić aby zrywał tak jak na serii.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 14:37 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Po prostu seryjny wydech w TGB ma taką konstrukcję, że najwięcej mocy daję w dolnych partiach obrotów, stąd łatwo zrobić "zrywa". Z kolei sportowe wydechy dają dopiero najwyższą moc w średnich i wysokich partiach obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Zgadzam się z sebek_TGB,, ale w tgb orion z laserem x-pro na seryjnych rolkach i sprężynach ma muła tylko do 5 km/h a potem to bajka mieli bez problemu.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 1:48 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
Sorka że wbijam w temat i trochę nie na temat pytam ale nie oplaca się zasmiecać forum :
jeśli mam zdjętą blokadę z wydechu i wariatora i ta z wydechu mi się trochę od spawała i skuter głośniej chodzi to możliwe że tracę na przyśpieszeniu ? bo znajomy ma TGB i ze startu nie ma szans (mam sport sprzęgło i dzwon) ale od 60 bierze mnie, tak samo we 2 jak jedziemy mu lepiej idzie od 50 .... Co zrobić wina rolek ? (wszystko seria) czy tego wydechu, bo jeśli jego to pospawam jak najszybciej się da ...
Co do waszego tematu powinien i na sport wydechu mielić nieźle, chociaż pewnie na seryjnym troszkę lepiej tak jak wyżej pisali




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 15:26 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
(Rapid[*TGB*), tak to może mieć wpływ na osiągi. Jak kupiłem kiedyś ZX-a to też by rozszczelniony i jechał jako tako. A po uszczelnieniu (silikonem) to nabrał wigoru. Po prostu te szczeliny zawirowują spaliny i dlatego taki jest efekt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 15:34 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
ok dzięki spróbuję z tym coś dziś zrobić jeśli to coś da to będę zadowolony :) jeśli nie to kupuje lżejsze rolki, bo nie moze tak byc ze mam sport sprzęło odstawie znajomego do 60 a od 60 on mnie dogoni i wyprzedzi jeszcze .... jak wiart mały jest to 72 ledwo jade , keidyś 75 bez problemu i więcej nawet ..




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
chcesz hebo ng do tecnigasa :D




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 21:17 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
zaluz najtwardsze sprzeynki sprzegla i twarda centralke , bedzie ruszal z wyzszych obrotow i i technigas w tedy bedzie ci ciagnal dobrze:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 21:32 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2010, 18:27
Posty: 254
Lokalizacja: Jesteś ?!
Pojazd:
i rozwali najtwardszymi sprzęgło i będzie nowe kupował ...




_________________

Obrazek
Sprzęgło S6 Sport Pro i Dzwon S6 WingCooler :) I wskakuje się na koło ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
alkodras pisze:
zaluz najtwardsze sprzeynki sprzegla i twarda centralke , bedzie ruszal z wyzszych obrotow i i technigas w tedy bedzie ci ciagnal dobrze:)


Przy najbliższej okazji tak zrobię, wydaje mi się że sprzęgło tak szybko się nie zużyje, na niebieskich hebo nie rusza z tak wielkich obrotów jak by się mogło wydawać a na postoju koło często się kręci bardzo powoli, gdy dodaję gazu obroty wzrastają lecz koło nie przyspiesza, potrzebna jest chwila otwartej manetki by zaczęło się coraz szybciej kręcić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 7:02 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
no wlasnie dlatego zrob jak ci mowie wyregulu go tak zeby odrazu mial pelna moc na kole




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 15:38 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 16:45
Posty: 84
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
a jak założę czerwone sprężynki sprzęgła to osiągnę pełną moc na starcie ? Czy strace na v-maxie ? może ktoś wie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 21:07 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Nie wiemy czy uzyskasz całą moc na starcie. Powinien być zrywniejszy, bo z wyższych obrotów będzie startował. Na v-max nic nie stracisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy