Dzisiaj jest 16 lut 2025, 7:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 19:31 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Dzisiaj próbowałem odpalić go bez tłumika. Niestety nie odpalił ale było blisko...
Wiecie może jak poznać czy uszczelniacze wału są do wymiany? Bo ostatnio to było powodem, że nie odpalał. Mechanik mi wymienił i że tak powiem to w tych starych w ogóle nie było widać że się złużyły. Może poprostu znów musze wymienić i po kłopocie...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 20:31 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Zuzyte uszczelniacze można poznać po tym, że wokół nich gromadzi się olej lub widać tzw. "pocenie". Oczywiście jak patrzy się na nie z zewnątrz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 13:01 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Rozebrałem ostatnio silnik i zajrzałem znów do tego wału. Straszne ma luzy jak siedzi w jednej części karteru. Czy tak powinno byc? http://www.youtube.com/watch?v=ndG8Ix8RsWI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 13:53 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Oj, stanowczo tak nie powinien robić. Wał powinien być sztywny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 14:21 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Mam rozumieć, że łożyska do wymiany? To może być przyczyną, że nie odpala?
Wał pukając lekko od strony wariatora powinien wyjść bez problemu?


Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 14:22 przez damian15wroc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 19:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
lożyska do wymiany

powinien wyjść o ile oczywiście rozpołowiłeś silnik i wyszedł z małego karteru (tego z magnetem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 19:21 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Dziś stał się cud a mianowicie skuter odpalił :mrgreen:
Problem jest w tym, że jest bardzo słaby i gaśnie. Nie idzie go wyregulować. Ma bardzo mało mocy, jak zaprę się nogami to ledwo rusza. Podczas jazdy po puszczeniu manetki zamiast dźwięku ,,dydydydydy'' jest taki dźwięk zmulonego silnika.
Jeszcze z pompki oleju, oleju nie widać jak ściągam te przewody :/
filmy:
ogólnie
słaby
olej


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 19:21 przez damian15wroc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 20:55 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Gratulacje z okazjo odpalenia skutera :mrgreen: Na jakim ząbku masz iglicę i ile obrotów masz wykręcone śrubkę od mieszanki??? Olej z czasem dojdzie do króćca, ale póki co lej jeszcze do baku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 22:06 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Dzięki :cool: Na iglicy jest 5 ząbków, obecnie jest na 3. Śrubka od mieszanki jest wykręcona o jeden obrót.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 11:11 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
wykręć moze o pół obrotu jeszcze od mieszanki i wtedy zobacz jak bedzie .. ;]




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 15:04 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Myślisz, że nie próbowałem? :P


Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, 15:05 przez damian15wroc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 15:06 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Spróbuj ściągnąć pokrywkę filtra powietrza (gąbkę zostaw) i zobacz jak wtedy wchodzi na obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 15:13 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Okej, to iglicy nie ruszać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 15:25 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Możesz podnieść i jeden ząbek, ale najpierw spróbuj bez tej pokrywy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 16:33 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Poza tym, że chodzi głośniej to gaśnie też jak dam manetkę na full.
Świeca ma nieciekawy kolor. Niestety nie mam autofocusa http://zapodaj.net/a3f780c39d15.jpg.html
Teraz, żeby skuter odpalić to za każdym razem muszę wstrzyknąć paliwo do cylindra.
Czy zawór membranowy łatwo może ulec uszkodzeniu? Może to on padł i paliwo jakoś nie dochodzi i dlatego jest słaby . . .


Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, 16:34 przez damian15wroc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 18:00 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
to tak wymien lozyska bo ci wal korbowod i cyl pojdziie sie walic up nowe uszczelki uszczelniacze lozyska najlepiej C4
Swieca musi miec kolor kawy z mlekiem
i membranki szybko nie ulegaja uszkodzeniu jak sa troche odgiete to i tak musi palic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 20:01 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Łożyska i uszczelniacze wymienione...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 20:39 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Spróbuj jeszcze iglicę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 15:39 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Teraz to ja wiem czemu nie chciał normalnie odpalić. Bo w baku było pusto...
Straciłem ponad 1 litr paliwa przez 5 km jazdy...
Paliwo leje się przez uszczelkę wydechu, w wydechu jest benzyna...
W czym może tkwić problem ? :angry:


Ostatnio zmieniony 19 cze 2010, 20:38 przez damian15wroc, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 12:48 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Sprawdź zawór membranowy, pływak w gaźniku i czy kranik podciśnieniowy jest sprawny. Zobacz jeszcze czy dysza jest dobrze dokręcona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy