Dzisiaj jest 28 lip 2025, 15:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tłok
Post: 26 lis 2011, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Witam.
Otóż mam cylinder seryjny po (3)szlifie - 41.75mm Meteor'a...
Do 90km jeździł normalnie bezproblemowo... Prędkość miałem zmienną - 30-45-50-55-60...
Dziś jadąc sobie normalnie 45km/h stopniowo zwiększając prędkość do 60km/h spuchł tłok.
Z tym, że szlifierz dał trochę ciaśniej żeby po dotarciu miał "buta" mam mieć obawy, że przytarł się dość mocno, żeby spadły osiągi po dotarciu ?
Obecnie mam zrobione 125km. Jak tłok spuchł dałem mu troszkę więcej paliwa, dysza 75 mikuni 12mm, swieca wczesniej kawa z mlekiem teraz troszkę mokra i czarna. Olej dodatkowo dolewam do zbiornika.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Skad pewnosc se spuchł Tłok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 22:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
tomek17t, Momentalnie zgasł obroty od razu do 0, i coś jakby samo hamowało..




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No to sie zatrał :PP
Ale tokarz ma ustalone normy wiec nie moze cylindra ciasniej dotaczac...
Metal przy wiekszej temp. zmienia swoje wlasciwosci i minimalnie sie zwieksza.
A jak wystygł przestało go "hamowac"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 22:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
tomek17t, Ale on dalej chodzi...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 23:00 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
rozbirz i zobacz jak sie przytarł to znowu szlifa trzeba bo to juz nie ta moc będzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No to ze chodzi to logiczne ostygl tłok sie skurczyl ale jak kolega mowi wyzej mocy nie bedzie tej samej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 23:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
tomek17t, jak nie może jak może, to samo robiłem z wsk dając do nominału pierścienie 1 szlifu, po dotarciu była dużo mocniejsza .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 0:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dobry bajer to podstawa.
jak mogłeś włozyc pierscienie z 1 szlifu do nominału :shock:
Jak luz montazowy ma wynosic 0.10 mm w przypadku WSK?
Moze na 1 szlif cycka zalozyles nowe pierscienie i była mocniejsza bo stare byly wyjechane jak to w wsk...


Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 0:09 przez tomek17t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 0:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wave01 pisze:
tomek17t, jak nie może jak może, to samo robiłem z wsk dając do nominału pierścienie 1 szlifu, po dotarciu była dużo mocniejsza .


http://motocykle.svasti.org/index.html?strona=http://motocykle.svasti.org/tloki.html
Coś Ci nie wyszło w wypowiedzi bo tu masz podane wymiary pierscieni i Cylindrow na poszczegolnych szlifach.
Cylinder Nominał w WSK 52,00 I szlif 52,13 wiec nie wiem jak chcesz wsadzi pierscien 52,13 w cylinder 52,00




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 0:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Pierścienie z 1 szlifu do nominału pasują bez problemu, z wujem spiłowywaliśmy pierścienie tak aby wchodziły w cylinder " na żyletkę " i zawsze się sprawdzało .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 0:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No to piłowałes krawedzie pierscieni...
Reasumujac zmniejszayles ich srednice wie nie Pier**** ze wkladaleś orginalny 1 szlif do nominału :/
A po 2 jest takie cos jak "Luz tłoka w cylindrze mm" i on mui byc zachowany zeby sie nie zacierał tłok w cylindrze...
W Linku masz wszystko dokladnie rozpisane ogarnij go :evil: :evil: :evil: :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 0:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 10:09
Posty: 270
Lokalizacja: Krotoszyn wlkp
Pojazd:
miałem podobną sytuacje przy 100km docierania, śmigałem se małą trasę 15 km w jedną strone.wyjechałem z miasta, przez jakieś 5km z prędkością 60km/h no i jak puściłem gaz to silnik zdechł i motór stanął. posrany byłem odkręcam świece komprecha jest iskra też, no to ściągam kape bo se pomyślałem że może pasek poszedł ale wszystko było w porządku, no to go odpaliłem i za 1szym razem odpalił i kontynuowałem trasę bez żadnych niespodzianek. temp w chwili tego stanięcia silnika wynosiła 80stopni C.

teraz mam prawie 600km najechane i wszystko jest chyba w porządku..




_________________

CUSTOM Piaggio NRG
zapraszam wszystkich
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17308




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 9:42 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
sprawdz jak wygląda cyl ale według mnie dalsze docieranie nie ma sęsu tak jak ci puchnie , ja bym zrobił ponownie dobrego szlifa (zachowal odpowiedni luz montazowy ) i kupił tłok przynajmniej meteora lub vertrexa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 10:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
piaggiopala, Mam meteora...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
KaaC, Nie żebym się czepiał, ale mówiłem, że meteory to nie za dobra decyzja ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 11:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
KaaC, Pierwsze pytanie takie, czy znalazłeś przyczynę poprzedniego zatarcia i jesteś w 100% przekonany, że to było to?

Jaki luz dał ten szlifierz? Jeśli pierwszy punkt wykonałeś prawidłowo to on spieprzył robotę.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Booyaka, Wyleciało zabezpieczenie sworznia.

Luz w sensie co ? Wiem tyle, że zrobił ciaśniej żeby po dotarciu miał "buta" ..




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 14:06
Posty: 29
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Porysowało Ci Cylinder albo tłok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 12:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
tomek17t, przed szlifem wylecialo zabezpieczenie... Teraz nie wiem jak wyglada. Sciagne wydech postawie go wyzej podloze cos pod centralki i przez okno wydeche popatrze




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy