Dzisiaj jest 07 lut 2025, 11:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2011, 22:45 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Mam problem ze swoim Kymco Vitality. Na wolnych obrotach słychać takie stuki ( chyba z przekładni ), nieraz jakby ktoś tłukł gumowym młotkiem w obudowę. Jak jadę, też wydaje mi się, że są jakieś wibracje, słychać jakiś hałas jakby właśnie z przekładni. Ruszając sprzęgłem góra dół nie ma żadnych luzów.

Co to może być ? Jak zdjąć pokrywę przekładni ? Odkręciłem wszystkie śruby i ani drgnie.

Jak by ktoś przypadkiem nie wiedział, to chodzi mi nie o tą przekłądnię, gdzie jest wariator i sprzęgło, tylko tą koło koła, po drugiej stronie sprzęgła., tam gdzie jest olej :)

Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 8:23 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
chodzi ci o tą gdzie są przełożenia
\to musisz ściągnąć dzwon sprzęgło z kolektorem momentu obrotowego i wtedy powinno pójść




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044


Ostatnio zmieniony 12 cze 2011, 8:24 przez lakii123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 8:25 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 19:12
Posty: 104
Pojazd:
a jak odpalisz i kolo stoi w miejscu to puka?
jezeli tak to moze byc to wal a jezeli nie to przekladnia winna ;)




_________________

Zajrzyj w moje posty ! : )

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rie ... rix/119088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 8:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
prawdopodobnie ślizgi wariatora lub łożyska




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 13:23 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
lakii123 pisze:
chodzi ci o tą gdzie są przełożenia
\to musisz ściągnąć dzwon sprzęgło z kolektorem momentu obrotowego i wtedy powinno pójść


A trzeba tam coś wybijać, żeby ta pokrywa zeszła ? Czy zejdzie luźno po odkręceniu tych elementów ? Nie chciał bym uszkodzić jakichś łożysk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 16:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
A może po prostu kopka?(zbierak)




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 23:05 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
ave_vw pisze:
A może po prostu kopka?(zbierak)


Nie, to nie to. Sprawdzałem bez pokrywy.

Odświeżam temat. Dziś rozkręciłem przekładnię, a w niej wszystko ok. Skręciłem wiec z powrotem i dalej się tłucze. Słychać to zwłaszcza na postoju i to dość głośno, co to może być ?

Luzu na łożysku koła ani na wałku sprzęgła nie ma nie ma.

Sprawdzałem czy to nie pasek się tłucze i to nie on. Łożyska wału odpadają, bo jak odpaliłem bez paska i przekładnia się nie obracała, nie było stuków. Co to może być ?


Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 23:07 przez dr_kotowicz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy