Dzisiaj jest 21 lip 2025, 14:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2011, 17:00 
**

Rejestracja: 30 lis 2009, 21:40
Posty: 255
Pojazd:
Tecnigas RS70 Chrom 300zł
Tecnigas RS2 Chrom 400zł

GG: 1154233




_________________

stunter pisze:
Ale zapraszamy na nasze ulubione forum mieloch.pl Napewno znajdziesz tam wielu kolegow oraz porady jak ze skutera zrobic maszyne do zabijania.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2011, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 0:10
Posty: 317
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
kurcze a takie tecnigasy jak kolega podal wyzej to nie podejda??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2011, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
AndrewOldSR pisze:
Czyli tak jak mówi czarekcw, Yasuni R to najrozsądniejsza opcja. Bo patrz, oczywiste jest, że sportowy cylek 70cc wykręci większe obroty niż seria. Yasuni Z to jeden z najlepszych wydechów pod seryjny cylek, dlatego przystosowany jest, by osiągać maksymalną moc przy obrotach, które jest w stanie kręcić seryjny cylek. Jeśli założysz ten wydech pod 70cc, to będzie chodzić, nawet dobrze, ale maksymalna moc będzie osiągana przy niższych obrotach i pod to będziesz musiał ustawić napęd. Druga opcja, to Yasuni R, ten wydech jest strojony tak, by moc maksymalna była osiągana przy wyższych obrotach niż seryjne 50cc, czyli pokrywa się z tym co oferuje sportowy cylek 70cc. Wybór jest prosty, Yasuni Z - kupujesz, regulujesz napęd, żeby wkręcał się na podobne obroty jak na seryjnym wydechu, lub kupujesz Yasuni R, lżejsze rolki i wiecej mocy przy wyższych obrotach :D


R'ka jest wysokoobrotowym kominem, wiec jezeli szybko wkreca ci sie na obroty to czemu nie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2011, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Jamato95, Moim zdaniem te Tecnigasy też były by ok :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2011, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 0:10
Posty: 317
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
czyli tak patrząc to każdy tłumik jest dobry. Podstawą jest regulacja i wsio :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2011, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
No niby tak, ale nie bez celu jest tyle wydechów do wyboru, zależnie jaki dobierzesz do danego cylka możesz wycisnąć więcej KM, lub mniej. :) Ale tak jak piszesz, podstawa to konkretna regulacja.


Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 21:45 przez AndrewOldSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2011, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 0:10
Posty: 317
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
no dobra wiec strzelam że najwięcej z moje cylka wycisnę z yasuni r ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy