Dzisiaj jest 27 lis 2024, 6:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2014, 16:28 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 15:50
Posty: 1
Pojazd: Aprilia SR
Witam.
Od razu uprzedam że jest dużo czytania i problem jest dość trudny :)
Posiadam aprilke sr www z silnikiem minarelli horizontal ac. Kupiłem ją w częściach i złożyłem silnik był kompletny. Pierwszy raz ją odpaliłem w marcu i skuter jeździł niezbyt zadowalająca v-max 60km/h przy przyspieszenie dość słabym. Jeździł gorzej niż chiński 4-suw kolegi. No i zacząłem grzebać szukać przyczyny. Sprawdzałem wszystko co się tylko da. Przełożyłem na próbę cały napęd z yamahy neos praktycznie nowy. Nic to nie zmieniło. Mam gaźnik seryjny dellorto phbn 12, założyłem tak samo kilka innych gaźników na próbę, wszystkie możliwości z filtrem powietrza i bez. Próbowałem różne dysze, czyściłem gaźnik. Płytki nowe. W końcu dokopałem się do cylindra okazało się że cylinder był założony chiński, który nie do końca otwierał kanały. Kupiłem oryginalny cylinder minarelli z tłokiem i pierścieniami. Założyłem i na początku odpaliliśmy go na podnośniku i wkręcał się w bardzo wysokie obroty tak jak powinno być ale jak wyjechałem z garażu to ledwo co ruszył max 5km/h. Wyjechałem wtedy bez chłodzenia i przegrzał się już po kilku sekundach od odpalanie co było dziwne bo jeszcze jak go składałem jak robiliśmy testy to chodził bez chłodzenia nawet z 15 minut i nic mu nie było. Dlatego byłem pewny że tłok puchnie no ale to też jest chyba mało prawdopodobne bo w akcie desperacji ugotowałem cylinder :)
I przez rękawice przesuwałem tłoka i chodził w cylindrze dość dobrze. Aha dodam też że sprawdzaliśmy nawet zapłon czy iskra jest w odpowiednim miejscu. Ja już jestem bezsilny nie wiem co może być problemem ile skuterów miałem i robiłem takiego cholerstwa uciążliwego to nie miałem.
Może ktoś z was może wiedzieć czemu on nie jedzie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sty 2015, 23:36 
*

Rejestracja: 30 lis 2014, 21:55
Posty: 9
Pojazd: Gilera Runner 50 2t
A sprawdzales uszczelniacze na wale? Jakie ciśnienie na tłoku? I jeszcze jedno pytanie, pliles z tłumikiem czy bez?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2015, 8:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Od razu po założeniu cyla nie dotartego i ledwo złożonego juz go na wysokie obroty kreciles? Nie dziw się ze go przegrzales. Masz po prostu do zmiany cyla, lub cyl do szlifu i tłok do zmiany.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2015, 12:48 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Komor x2
15 minut bez chłodzenia nowy cylinder masakra , bez zastanawiania ścigaj do oględzin




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy