Dzisiaj jest 13 sie 2025, 22:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 18:13 
*

Rejestracja: 09 sty 2011, 9:46
Posty: 28
Pojazd:
a wiec sprężyna jest w h.j za twarda jak do takiego setupu max to 22 % to samo mialem u siebie ;) druga sprawa leo vince daje do tego wydechu rolki i sprezynki na sprzegło dedykowane ;p a wiec najlepiej sie zgraja masz poliniego speed controla kup do niego rolki testowe od 4 do 7 gramów i testuj synek testuj ;p i co Ci moge jeszcze doradzic dysza 80 do seryjnego filtra bedzie okej takze wiesz musisz sie solidnie za regulacje wziac ja mialem ten sam problem na troche innym setupie najpierw po załozeniu czesci jechał 35km/h po solidnej regulacji 124km/h wycisnąłem takze daje do myslenia Siema ;p


Ostatnio zmieniony 10 lut 2011, 18:14 przez rejczel12, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
rejczel12 pisze:
a wiec sprężyna jest w h.j za twarda jak do takiego setupu max to 22 % to samo mialem u siebie ;) druga sprawa leo vince daje do tego wydechu rolki i sprezynki na sprzegło dedykowane ;p a wiec najlepiej sie zgraja masz poliniego speed controla kup do niego rolki testowe od 4 do 7 gramów i testuj synek testuj ;p i co Ci moge jeszcze doradzic dysza 80 do seryjnego filtra bedzie okej takze wiesz musisz sie solidnie za regulacje wziac ja mialem ten sam problem na troche innym setupie najpierw po załozeniu czesci jechał 35km/h po solidnej regulacji 124km/h wycisnąłem takze daje do myslenia Siema ;p

zrobie tak, tylko powiedz mi jeszcze jakie spreżynki sprzęgla ?




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 21:13 
*

Rejestracja: 09 sty 2011, 9:46
Posty: 28
Pojazd:
hmm sprezynki sprzęgła to winny byc razem z tym twoim wydechem ale to wiesz narazie sobie dobierz rolki odpowiednie bo sprezynki to jest kwestia przyspieszenia narazie skup sie na Vmaksie jezeli bedzie coraz wiekszy i bedzie juz taki jak chcesz to sie za przyspieszenie weźmiesz zasada jest taka tłumnik niskoobrotowy bardziej miękkie sprezynki bo przy mniejszych obrota wystepuje najwieksz moc tłumnik wysokoobrotowy twardsze sprezynki moc maksymalna na dużych obrotach takze wiesz najlepiej by by to bylo jak bys sobie zorbil tabelke jakie rolki sprezynki itd. i sobie zapisywal jakie przyspieszenie na danym odcinku jaka predkosc lepiej bedzie Ci wtedy dobrac wszystko ja tak robilem i sprawdza sie odziwo ;p Pozdrawiam Kacper




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
rejczel12 pisze:
hmm sprezynki sprzęgła to winny byc razem z tym twoim wydechem ale to wiesz narazie sobie dobierz rolki odpowiednie bo sprezynki to jest kwestia przyspieszenia narazie skup sie na Vmaksie jezeli bedzie coraz wiekszy i bedzie juz taki jak chcesz to sie za przyspieszenie weźmiesz zasada jest taka tłumnik niskoobrotowy bardziej miękkie sprezynki bo przy mniejszych obrota wystepuje najwieksz moc tłumnik wysokoobrotowy twardsze sprezynki moc maksymalna na dużych obrotach takze wiesz najlepiej by by to bylo jak bys sobie zorbil tabelke jakie rolki sprezynki itd. i sobie zapisywal jakie przyspieszenie na danym odcinku jaka predkosc lepiej bedzie Ci wtedy dobrac wszystko ja tak robilem i sprawdza sie odziwo ;p Pozdrawiam Kacper

dobry i ciekawy pomysł! jutro pokombinuje ;)!




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 17:26 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 20:31
Posty: 31
Pojazd:
co do użytkowników, którzy pisali o blokowanych przełożeniach.
Przypominam, że kół zębatych NIE można zablokować, aby nie przekroczyły danej ilości obrotów na określony czas (np. 100obr/sek) mogą być krótsze, wtedy zmniejszą v-max ale przyśpieszenie wzrośnie (w przyrodzie nic nie ginie :D)
skoro na 50ccm jechał 55km/h to przy 60ccm silnik się wkręca na wyższe obroty i sprzegło, wario, pasek też kręca sie szybciej, dlatego postęp z 55 do 60 :)
(pisze, bo po prostu nie to wkurza, jak ktoś, kto nie wie, co mówi udaje znawce)
powodzenia w regulacji :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy