Dzisiaj jest 13 sie 2025, 22:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
aragon pisze:
Po prostu możesz mieć blokowane przełożenia , tzn że jest tyle zębów żeby nie jechał więcej niż 55 . Idź jutro do skuter (chyba że chcesz iść dzisiaj) i sprawdź ile jest obrotów dzwonu na 1 obrót koła i napisz

napisze jutro, dzisiaj juz nie mam sił :) ale ciesze się ze ktos interesuje się moim problemem i stara mi się pomóc




_________________

Piaggio Sport


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:06 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Zwężka znajduje się zaraz na końcu lub jak wolisz początku tłumika. W miejscu gdzie przykręcasz do go cylka. Często ciężko jest ją zdjąć, możesz najpierw spróbować śrubokrętem wyłamać, a jak nie da rady to wiertarka / dremel lub jakiś inny sposób




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Taka podkładka (zwężenie) w kolanku przy cylindrze - gorzej przelatują spaliny i może być jeszcze w slincerze taka zwężka blaszka / Oby dwie blokady trzeba wybić lub wyciąć (obszlifować)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
mattiz1 pisze:
Zwężka znajduje się zaraz na końcu lub jak wolisz początku tłumika. W miejscu gdzie przykręcasz do go cylka. Często ciężko jest ją zdjąć, możesz najpierw spróbować śrubokrętem wyłamać, a jak nie da rady to wiertarka / dremel lub jakiś inny sposób

ah, jeżeli chodzi o to,to już tego się pozbyłem, ojciec mówił ze będzie chamowało spaliny i mam sie tego pozbyć :))




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
aragon pisze:
może być jeszcze w slincerze taka zwężka blaszka

to mam rozebrać slincera ? i tam obczaić ?




_________________

Piaggio Sport


Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 22:16 przez Nild, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:40
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań GRU
Pojazd:
tak :) :roll:




_________________

szymon113 pisze:
spróbuj jeszcze tym programem od sony ericssona przelecieć telefon, może wtedy wstanie


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Nild pisze:
aragon napisał/a:
może być jeszcze w slincerze taka zwężka blaszka

to mam rozebrać slincera ? i tam obczaić ?


Tak :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 0:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
W ZX nie ma blokady w silencerze... A wina tak małej prędkości to na pewno nie przełożenia. Owszem są w keewayach lipne, ale około 70 jak nie więcej licznikowe powinno być.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 7:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 18:42
Posty: 163
Lokalizacja: Racibórz!
Pojazd: Keeway Matrix
Te cylindry 60ccm no name to gorsze niż seria . Zmień cylek na jakieś 70ccm choćby motoforce jest tani i dobry w miare .




_________________

ObrazekObrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 7:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Kozaa96 pisze:
Te cylindry 60ccm no name to gorsze niż seria . Zmień cylek na jakieś 70ccm choćby motoforce jest tani i dobry w miare .

i znowu mam dokładać 300+ zł za cylinder, jak nie wiem czy będzie lepiej ;(? A taki cylinder od peugeota podszedł by ,mój kumpel ma nowy na sprzedaż, a wgl jaka dysza do 60ccm powinna byc bo mam 75 na seryjnym filtrze, a może powinienem mieć stożka ?




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 9:19 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
nie wiem co Ty masz ale ja w keeay matrix tez 05 (te nie mają blokady na przełożeniach) z tecnigasem hebo ng i seryjnym sprzegłem miałem zadawlające przyśpieszenie i wskazówka opierała sie o obudowe licznkia :) wiec pewno masz cos nie tak założone albo nie wyregulowane


Słuchaj raz ze to nie ten dział bo powinienes napisać w różne ale chuuuu JAK DLA MNIE GAŹNIK !!!


Ostatnio zmieniony 10 lut 2011, 9:27 przez markez, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 9:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
no to co dellorto 17,5 czy dysza wieksza ? bo mi się też tak wydaje, kolegą też , ale w serwisie(byłem na regulacji) powiedzieli, że gaźnik masz dobrze wyregulowany,a po pierwsze zmień wydech! rozumiecie mam zmienić leośa na seryjny!




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 10:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
A te rolki to wsadzałeś tylko 3,5g i 7g?
Innych nie próbowałeś?




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 10:38 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
kup jeszcze inne rolki albo daj poł na poł 3.5 i 7g i sproboj a jak nie to kup pierw 17.5 a potem cylinder, bo ja miałem no name 70 cc w moim aeroxie to paliło jak smok a jeździło gorzej od seri, ciezko mu bylo 70 wyciagnac. Polecam jak nie masz kasy Motoforce 70cc sport, znajomy ma i ładnie mu to śmiga, prawie na koło przy starcie wyrywa a v-max licznikowe 95 a jest to romet 717




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
ynx pisze:
daj poł na poł 3.5 i 7g

zrobiłem tak i nic nie dalo, ale wsadziłem sprężynę 15% do tych rolek i jest troszkę lepiej, ale niezauwazalnie prawie, może powrót do serii ?(cylinder)




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
mikkki5 pisze:
Innych nie próbowałeś?

innych nie mam a sa to rolki 19x15,5




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 13:42 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
załóż serie cylek bo naprawde wymysły made in china są nic nie warte, albo i jeszcze mniej, jak na seri się poprawi to będziemy wszystko wiedzieć ; )




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 14:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Moduł !!!!!!! Wymień na inny np.od roxa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 15:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
To jak pisał przecierz ze na seri mu 60 km/h jechał wiec jak to możliwe ze ma przełożenia blokowane do 55 ? :/




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 15:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
sony551 pisze:
Moduł !!!!!!! Wymień na inny np.od roxa.

sprawzalem z niby odblokowanym od toxica, kupiłem sobie moduł cdi jaki czerwony ale nie ma jednego styka ,
Kod:
http://allegro.pl/modul-przelotka-2t-zebrowany-tuning-zipp-keeway-i1418910666.html
i nie moge go podłączyć chyba ze mozna to zmostkowac, jutro zaloże serię bo dzisiaj musze pomóc rodzicon coś zrobić




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy