Dzisiaj jest 23 kwie 2025, 22:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Sa 2 rodzaje silników Franco morini i samo morini . Te 1 są nie podatne na tuning jak byście o tym nie wiedzieli ... Tyle




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 20:40 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
No i widzicie. Jak i do Katany pasują cylki Minarelli to i do TGB podejdą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 8:59 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
sebek_TGB pisze:
No i widzicie. Jak i do Katany pasują cylki Minarelli to i do TGB podejdą :P
Podejdą na 100%, właśnie założyłem taki cylinder do Katany i pasuje idealnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Dobra... pierwsze zakupy zakończone... czekam już tylko na części :)

Zobaczymy jak się cześci zgrają w rzeczywistości... na razie ocenę moich wyborów pozostawiam wam...

- Przekładnia wtórna Polini 14/40 (z 15/1 -> 10,6/1)
- Wydech Gianneli Silencer (nie wiem dokładnie co to za model ;P)
- Wariator Polini Speed Control
- Filtr Polini Box
- Dysze: 75 i 85
- Sprężyna dociskowa zielona (+15%)
- Sprężynki sprzęgła zielone (+15%)
- Rolki: 4,9g, 7g, 9g
- Pasek Motoforce
- Olej przekładniowy 80W90 (czyli dosyć lepki)

I już tysiak poszedł... :]


Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 22:46 przez TonyM, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 7:25 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
ta przekładnia to jest chyba z 15/1 na 12.5/1
wydech ujdzie ;p
wariator ok
osobiście filtr bym sobie podarował, ale jak Ci zalezy na spalaniu i dzwięku
jeśli dysze maja byc pod ten filtr to powinno się udac go wyregulować
jeżeli sprżyna i spręzynki sa sirmy top racing po założeniu będziesz zawiedziony
rolki bym wziął 4.4 4.9 5.6 i 6g
pasek ok
olej też ok;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 13:23 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
TonyM pisze:
- Wydech Gianneli Silencer (nie wiem dokładnie co to za model ;P)

Bardzo słaby wydech. Wybór więc nie najlepszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 13:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Dokładnie, tym bardziej myśląc o 70cc - w przyszłości z cylindrem wydech do zmiany, lepszy by był laser albo nawet leo zx i to o wiele.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 14:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
psikus pisze:
Dokładnie, tym bardziej myśląc o 70cc - w przyszłości z cylindrem wydech do zmiany, lepszy by był laser albo nawet leo zx i to o wiele.


Nie wiem ile w tym prawdy, bo pewnie kolo od wydech lekko lukruje, ale mówił, że miał Metrakit'a Hand Made, ZX'a i tego Gianneli... "na dolnych obrotach ZX troszkę lepszy... ale jeżeli chodzi o V-max to nie ma sobie równych..."

Skąd wiecie, ze ten wydech jest taki cienki, skoro nawet nie wiecie jaki to model :]
ZX jest wg. mnie przereklamowany, jak zresztą wiele innych artykułów do skuterów ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 16:46 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
TonyM pisze:
psikus pisze:
Dokładnie, tym bardziej myśląc o 70cc - w przyszłości z cylindrem wydech do zmiany, lepszy by był laser albo nawet leo zx i to o wiele.


Nie wiem ile w tym prawdy, bo pewnie kolo od wydech lekko lukruje, ale mówił, że miał Metrakit'a Hand Made, ZX'a i tego Gianneli... "na dolnych obrotach ZX troszkę lepszy... ale jeżeli chodzi o V-max to nie ma sobie równych..."

Skąd wiecie, ze ten wydech jest taki cienki, skoro nawet nie wiecie jaki to model :]
ZX jest wg. mnie przereklamowany, jak zresztą wiele innych artykułów do skuterów ;]


Dałeś się nabrać i tyle. Za cholerę Gianelli (low cost) nie będą mocniejsze od ZX'a.

Za te 300zł, które wydałeś na niego, nie da się kupić szlagierowych modeli tej firmy, co oznacza, że kupiłeś coś z niższej półki.

To jak chciałeś być oryginalny to trzeba było wziąć Doppler S3R lub coś podobnego. ZX jest nie tyle przereklamowany co bardzo dobry, dlatego bardzo dużo ludzi go ma. Też miałem i chwaliłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 17:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Van Holden pisze:
TonyM pisze:
psikus pisze:
Dokładnie, tym bardziej myśląc o 70cc - w przyszłości z cylindrem wydech do zmiany, lepszy by był laser albo nawet leo zx i to o wiele.


Nie wiem ile w tym prawdy, bo pewnie kolo od wydech lekko lukruje, ale mówił, że miał Metrakit'a Hand Made, ZX'a i tego Gianneli... "na dolnych obrotach ZX troszkę lepszy... ale jeżeli chodzi o V-max to nie ma sobie równych..."

Skąd wiecie, ze ten wydech jest taki cienki, skoro nawet nie wiecie jaki to model :]
ZX jest wg. mnie przereklamowany, jak zresztą wiele innych artykułów do skuterów ;]


Dałeś się nabrać i tyle. Za cholerę Gianelli (low cost) nie będą mocniejsze od ZX'a.

Za te 300zł, które wydałeś na niego, nie da się kupić szlagierowych modeli tej firmy, co oznacza, że kupiłeś coś z niższej półki.

To jak chciałeś być oryginalny to trzeba było wziąć Doppler S3R lub coś podobnego. ZX jest nie tyle przereklamowany co bardzo dobry, dlatego bardzo dużo ludzi go ma. Też miałem i chwaliłem.


Tyle, że ja kupiłem używkę a nie nówkę nie śmiganą ;P :wink:


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 17:33 przez TonyM, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 9:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Czy jesteście w stanie na podstawie poniższych 2 fot określić, czy moduł jest odblokowany czy nie?
Skuter kupiłem używany (rok produkcji 2002, 6 pin)...

Obrazek Obrazek

Edit:
Chyba jednak jest odblokowany. Odłączyłem moduł i ujrzałem brak jednego pinu na brązowy, blokujący kabelek... to by oznaczało, że moduł nie blokuje mojego skutera...

Chyba, że blokada jest bardziej złożona... tzn może powinienem odciąć brązowy kabelek, i podłączyć go do masy?


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 10:22 przez TonyM, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 11:29 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
jak masz 5 pin to nic nie wskórasz to jest "odblokowany" choć ja bym go nazwał, nie zablokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Wszystkie części, które zamówiłem doszły i powoli wziąłem sie za ich zakładanie...

Na sam początek poszły przełożenia wtórne Polini...
V-max poprawił się znacznie... ciężko powiedzieć mi w tej chwili, bo cylek docieram...
po lekki ruchu manetką licznik pokazał 70km/h (nie sadzę żeby to bym v-max)

Reszta, tj. wariator, wydech itp. czekają...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 20:57 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Jednak warto było te przełożenia kupić :cool: Jaki cylek wziąłeś??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 9:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Na dzień dzisiajszy docieram chińskie 65cc... moc podobna do oryginalnego cyla, więc nic specjalnego... ;)

Powiem tak... Jęzeli osiągne nim 80-90, przejdę do tuningu optycznego... więc zakup nowego cylindra jest jeszcze niewiadomą...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:53
Posty: 192
Lokalizacja: Okolice Katowic
Pojazd:
Gdzie kupiłeś tą przekładnie polini ? bo ja jakoś znaleźć nie mogę :roll:




_________________

Obrazek
Obrazek
http://www.facebook.com/ParkingPyrzowiceLIKEPrzy rezerwacji, jeśli dopiszecie, że jesteście z forum"Mieloch"RABAT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Kod:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1823&osCsid=f19cb8f130476cb8a4bf2022e7495d2a


Tania to ona nie była... tzn. nie przyzwyczaiłem się do takich cen tuningowanych części, tak wątłej jakości... czego dowodem są proste zęby (polini), gdy oryginalne akrosa są skośne... Wątpię, żeby którykolwiek z was się na tym znał... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 7:43 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
bo kupiłes nie dedykowane do TGB, na skuter centrum masz dobrane pod tgb przelozenia, a ta Ci nie pasuje czy w czym problem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 12:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Te ze skutercentrum(tgb) i z mielocha(suzuki) 14/40 będą identyczne, po prostu skarży się na jakość wykonania przełożeń(brak skosów) która w niczym nie przeszkadza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 14:33 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Czy zęby mają skos czy nie, nie wpływa na osiągi i jakość. Po tym nie ocenia się jakości, liczy się materiał i dokładność wykonania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy