Dzisiaj jest 12 sie 2025, 6:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2010, 17:07 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
Witam zastanawiam się coraz poważniej nad tuningiem mojego skutera pod 70 i mam pytanko czy ten kpl bedzie dobry pisze że 80 ale rozmier 47mm czyli to 72ccm
http://moto.allegro.pl/item1017734743_c ... ratis.html

albo tem z wm motor myślę że bd lepszy :)
http://moto.allegro.pl/item1041044349_c ... kymco.html

co myślicie :0 koledzy jeżdzą na tych cylkach i jest git ale jak myślicie który wybrać




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 19:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Ja mam zippa vege i cylinder 72 ccm wario motor i nawet nawet idzie :) zrobilem 700 km tylko ze caly czas manetka na opor ;p I chodzi nie slabnie wszystko ok




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 20:01 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
Ja osobiście wolę zainwestować te 300 zł i mieć orginał Airsala i nabijać nim kilometrów, niż kupić z allegro za 100. Takie jest moje zdanie, i pewnie większość Ci tak powie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 20:03 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:39
Posty: 43
Lokalizacja: Jadowniki
Pojazd:
A jak nie Airsala to chociarz zeby jakas firma byla :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 20:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
PRoXIM, nie chodzi za bardzo tu o firmę ale o wytrzymałość. ten za 80 zł moze wytrzymać więcej od airsala nawet równanie jest proste, airsal jaka mocą dysponuje a chińsky cylek za 80 zł ma moc owszem ale tylko przez pierwszy tydzień ma porządną później stopniowo opada !..




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 20:39 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:39
Posty: 43
Lokalizacja: Jadowniki
Pojazd:
Jakub3195 Wiekszosc z no name z allegro nie trzymaly dlugo .. ale zdarzaly sie takie ze nie da sie 'zagiac' xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
ale jak kupi arsiala za 300 zl to do tego glowica 80 i jak chce miec na to gwaracje to musi zakladac w serwisie 150zl (ja bym sie nie podjol zakladania takiego cylindra) i prawdopodobnie pod arsjalem wal nie wytrzyma 200zl wymiana 150 zl jest tego troche




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 21:11 
*

Rejestracja: 16 kwie 2010, 18:47
Posty: 117
Lokalizacja: Łomżaa
Pojazd:
W 4t wał podobno wytrzymuje do 80, a nawet 90 przyjmuje ;]
A co do wymiany to tez się zaczynam martwić :/ Chyba będę oddawał do serwisu. Będzie na kogo zwalić winę jak coś :P


Ostatnio zmieniony 17 maja 2010, 21:11 przez BartexXx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 21:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
ja mam 72 wm polecam ;]




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
ja też mam cylinder 72ccm wm motor polecam ci czuć w nim moc choć go docieram i pali na dotyk nawet jak jest zimny :D




_________________

Romet Router Bassa Swap P/G

na razie tylko tyle ;/
-Stożek gąbkowy
-Większy filtr paliwa

Profil na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/727/82289




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 13:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
wal wytrzymuje ale lozyska. Niby lozyska wytrzymuja ale jak masz 80 ccm aluminiową (aluminowe maja wiecej mocy) to watpie zeby daly rade




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 13:16 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
THCTomek123, nie plec tu koledze głupot nie wiesz poprostu człowieku nie pisz!!!! "!!" "!!" 4t nie kreci takich duzych obrotów ja 2t mam airsala na seryjnej głowicy i jest bardzo dobrze moc ma ogrąmna co tylko zrobiłem to rozwierciłem kanały w głowicy




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 14:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
a jaki masz skuter?




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 14:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Mam na kompie artykuł z Racing-Planet i nawet do kitu Naraku cylinder 90ccm (alu) + głowica nie potrzeba żadnych modyfikacji przy wale. W każdym chinolku.
Cytuj:
Pojazd: Chinolek 4t :)

Więc pewnie coś w ten deseń co wy macie.

Co do cylindrów z allegro to zależy :P Ja mam zrobiłem już 5tyś może więcej bo w zimę koło się trochę na kręciło i nic mu nie jest :) Ostatnio miałem pewien problem ale to były na szczęście zawory rozregulowane a nie cylinder ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 16:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
szczeze mowiac to loteria ja mam z allegro i cylek jest dobry ale jak jade tak od 75 to skuter lapie dziwne wibracje pewnie wal albo lozyska bo tak to wyglada. ;/ dwoch kumpli przy seryjnym lozyska wymienial bo mu poszly od razu jak kupili




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy