Dzisiaj jest 28 lip 2025, 18:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2010, 13:16 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:08
Posty: 27
Pojazd:
Otóż problem polega na tym, że skuter został sprowadzony z Niemiec i był zatarty więc wymieniłem cylinder a to jego efekty. Skuter gaśnie po 300-400 m po czym mozna go odpalić bez problemu.


LINK DO FILMIKU


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 13:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:11
Posty: 87
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Pluje Ci z wydechu czarnym olejem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 15:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Gaźnik do regulacji !
Iglica do góry




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 15:52 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:08
Posty: 27
Pojazd:
A ten dziwny dźwek to czemu ; /
Nie pluje olejem ; D


Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 15:52 przez pici5555, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 16:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Mnie się wydaje że po prostu kupiłeś jakiś chiński cylinder i tłok z puszek i po rozgrzaniu tłok puchnie i się zaciera, co potwierdza ten dźwięk.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 18:13 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:08
Posty: 27
Pojazd:
Cylinder Polini Sport 70 ccm z Mielocha więc to chiński nie jest...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Sprawdź ssanie. Jak sprawdzisz to kiedy Ci skuter zgaśnie sprawdź szybko stan świecy. Powiedz czy mokra czy sucha i jakie ma kolory. Po tym dojdzie do wszystkiego.

I z czystej ciekawości sprawdź kompresję. Dowiemy się czy dobrze poskładałeś.


Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 18:23 przez Becks, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 19:42 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:08
Posty: 27
Pojazd:
Ssanie mam reczne i jest wylaczone.
Jutro rano pojde i przetestuje. Dzis jak poszedlem 0 16 do garazu to na kopa odpalil,ale ta kopka cos lekko chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 23:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zmieniłeś świecę? Sprawdź czy luzu na wale nie ma.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 8:31 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:08
Posty: 27
Pojazd:
świeca wymieniona na nowa po zakupie. Po 12-13 dam rezultaty z kompresja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 16:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
ja ostatnio robiłem skuter który miał podobnie jechał dobrze ale co chwile gasł przyczynom okazał się filtr paliwa który był totalnie zapchany i jak silnik wyciągnął paliwo z komory to gasł i po chwili dopiero komora pływakowa się zalewała i odpalał sprawdź to bo czasami takie szczegóły mogą mieć wielkie znaczenie




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 12:54 
*

Rejestracja: 11 sie 2009, 16:39
Posty: 23
Lokalizacja: SKOCZÓW
Pojazd:
Spróbuj gażnik wyregulować!!!




_________________

Zip SP II




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 13:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
driwer88 pisze:
przyczynom okazał się filtr paliwa który był totalnie zapchany i jak silnik wyciągnął paliwo z komory to gasł i po chwili dopiero komora pływakowa się zalewała i odpalał

Dodam że f.paliwa jest wbudowany w kranik podciśnieniowy. Zlej jakoś paliwo albo jak masz mało połóż skuter na boku i wykręć kranik , do niego w środku jest przyłączony filterek , który można odkręcić i przeczyścić pędzelkiem , przedmuchać i przepłukać w benzynie, pod żadnym pozorem nie próbuj czyścic kraniku podciśnieniowego gdyż jest zbudowany z membrany i wszelkie próby przedmuchania go kompresorem prowadzą do jego zniszczenia.
Obrazek




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 lip 2010, 13:51 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 14:43 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 11:08
Posty: 27
Pojazd:
Kranik czysty...
Probowałem regulować gaźnik. Iglica na samej gorze na ząbku i to samo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy