Dzisiaj jest 03 mar 2025, 22:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2011, 21:18 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
Elo
Przymiezam sie do wymiany kitu na 80cc ale niewiem jak ułozyc pierscienie,wiem ze miedzy wycienciami ma byc 180 stopni ale nie mam pojecia czy one przy zalozonym tloku na wal maja byc poziomo czy pionowo ulozone podczas zakladania cylindra.Wiecie o co mi chodzi?
wyciencia maja byc TAK:

wyciencie---------wyciencie

czy moze tak:?

Wyciencie
|
|
|
Wyciencie

Patrzac przy zalozonym tloku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 21:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie rozumiem za bardzo o co ci chodzi ale ustawiasz pierścienie zamkami co 120 stopni.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 7:09 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
wszystko dobrze napisane a ty nierozumiesz?
Chodzi mi oto,ze te wyciencia maja byc naprzeciw siebie i czy maja byc ulozone patrzac przy zalozonym tloku poziomo czy pionowo!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 7:11 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
------ oznacza srednica ktora idzie poziomo przez srodek tloka
|
| oznacza srednica tloka pionowo tez przez srodek tloka
|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 8:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
też nie łapie o co chodzi
ale jeżeli zkładasz 2 sówa to inaczej nie założysz pierscieni bo masz zamki




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 8:47 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
jest to 4t..
Opisze krociej i na temat
czy te przerwy miedzy koncami pierscinka mogą byc ustawione w 1 pierscieniu ku gorze czyli ssania a w drugim pierscieniu ta przerwa moze byc ku dolu czyli wydechu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 10:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie umiesz konkretnie napisać o co biega. Z tego co wnioskuje to masz leżący cylinder.
Nie ma znaczenia jak będą zamki mają się po prostu mijać co 120 stopni.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 11:24 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
Pytalem sie mechanika i nie moge byc te przerwy ustawione,jedna ku gorze a druga ku dolu.
POzdr.


Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 11:25 przez marcincoli, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 12:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nikt dalej nie wie o co ci biega. Temat zamykam.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy