Dzisiaj jest 28 lip 2025, 18:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 paź 2009, 23:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
witam,
Od niedawna jestem posiadaczem Piaggio Nrg Mc2 i mam z nim następujący problem. Coś jest nie tak ze stacyjką- po odpaleniu nie da się przez przekręcenie kluczyka wyłączyć skutera a do tego nie daje prądu na światła, licznik itp. Gdy ją całkowicie odłączyłem nic się nie zmienia i skuter da się bez problemu odpalić. Druga sprawa to cieknące paliwo z okolic cylindra- czy może to być wina uszczelki?

z góry dzięki


@edit
Ze stacyjką i elektryką jest już git. Wystarczyło kable podlączyć. Pozostaje to cieknące paliwo bo jest tego sporo. Czy to będą te uszczeliki cylindra? Dodam, że nie ma uszczelki pod wydech.


Ostatnio zmieniony 11 lis 2009, 17:58 przez Booyaka, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 12:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Sprawdz czy wszystko masz dobrze dokręcone albo za wysoki stan paliwa w gaźniku masz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 14:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Z tym cieknącym paliwem to przede wszystkim ustal dobrze, skąd jest wyciek.
Moim pomysłem jest uszczelka przy zaworze membranowym :wink:
Uszczelka wydechu nie powodowałaby wycieku paliwa...

Zlokalizuj dokładnie miejsce wycieku i wymień uszczelkę w pobliżu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 16:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przy zaworze membranowym nie było uszczelki ale na 100% stamtąd nie wycieka. Wydaję mi się, że tak jakby nie dawał rady przepalać całego paliwa i pluł wydechem. Mam gaźnik 12mm Dellorto. Dziwi mnie tylko, że śrubę od wolnych obrotów mam na maxa a on ledwo pierdzi:/
Może coś nie tak być z mieszanką?


Cytuj:
albo za wysoki stan paliwa w gaźniku masz

Chodzi Ci o to na iglicy?


Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 17:05 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 17:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Nie na pływaku chyba masz taką blaszkę co się ją wygina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 13:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Teraz "wypadło" mi coś z czujnika poziomu paliwa i licznik pokazuje jak mu się podoba. Jak wyjąć ten czujnik, żeby go złożyć do kupy?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 15:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Poprzednia sprawa załatwiona.
Jednak doszedł nowy problem:/ Skuter nie chce normalnie odpalić. Jak wykręcam świecę to czasem jest mokra a czasem sucha. Jak ją przetrę i wleję paliwa bezpośrednio do cylindra to odpali, inaczej nie da rady. Chwile po odpaleniu gdzieś z dołu leci paliwo (tylko chwilę, a później ustaje). Gaźnik był regulowany na tylko na mieszankę, bo nie wiem jak to zrobić na iglicy czy pływaku. Kompresja jak kopnę raz 5,5 a jak kilka razy podchodzi pod 8. Jaka powinna być świeca?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Kompresja już słaba troszkę wyczyść gaźnik:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 12:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
RiderNRG pisze:
Nie na pływaku chyba masz taką blaszkę co się ją wygina

Nie widziałem w żadnym gaźniku przy piaggio blaszki do regulacji pływaka w gaźniku.
Booyaka pisze:
Chwile po odpaleniu gdzieś z dołu leci paliwo (tylko chwilę, a później ustaje).
Przeleć wszystkie przewody, czy nigdzie nie przecieka z nich paliwo. Na moje oko to możesz mieć nieszczelny przewód podciśnienia (gaźnik-kranik->dolne wejście).




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 14:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Gaźnik wyczyszczony, przewody sprawdzone. Dałem jeszcze nawet cienką warstwę silikonu pod króciec, żeby mieć pewność, że tam jest szczelne i nic :/ a nawet jeszcze gorzej. Nadal nie odpala a jak wleje mu do cylka to przepali tą bene co wlałem i gaśnie. Dysze mam 66 (odblokowana seria+wario polini) wydaję mi się, że trochę mała ale przecież wcześniej było git. Jak powinienem ustawić śruby od mieszanki i od wolnych bo już kombinowałem ile się da.
Co to może być bo już kompletnie nie mam pomysłu. :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 16:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Dzisiaj z nudów patrzyłem jeszcze w przekładnie i okazało się, że gdzieś tam spod wariatora wycieka mi benzyna:( Więc to chyba będzie simmering. Czy żeby go wymienić trzeba rozpoławiać silnik, bo nigdy tego nie robiłem?
I drugie pytanie: jak sprawdzić, czy kranik podciśnieniowy działa?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 12:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Sory, że piszę post pod postem ale potrzebuję odpowiedzi na te pytania wyżej :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Spod waria to na pewno simering poszedł musisz go wymienić.Nie trzeba rozpoławiać silnika po prostu go czymś cienkim wydłubujesz (tzn podważasz aby wyskoczył )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 22:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
A jak wkładam nowy to tylko wciskam, tak?
Nie wleci mi gdzieś tam głębiej? Sory, że tak wypytuje ale pierwszy raz będę to robił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 11:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Tak musisz idealnie napasować jak go wsadzisz i zagnie ci się ta kantka to simering do wyrzucenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 12:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Dopiero dzisiaj miałem czas zajrzeć do skutera. Po zdjęciu wariatora ukazało mi się coś takiego:
Obrazek
Ten simmering normalnie tak wygląda? Bo wygląda tak jakby był czymś zaklejony. Syf naokoło świadczy chyba o jego zużyciu, tak? I jeszcze jedno pytanie- Ten pasek co tam widać napędza pompę wody i oleju czy tylko oleju? Bo mam zdjęty dozownik a ten pasek tak luźno lata :/




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 11:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 2:57
Posty: 28
Lokalizacja: ParZęCzEwo
Pojazd:
nie widać tu simerigu chłopie :d ten pasek musi chodzić!!! Bo inaczej nie będzie pompa wody ci chodzić i ci się będzie grzał !!!! i ci spuchnie :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 21:01 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 12:07
Posty: 14
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
jakie są simmeringi (uszczelniacze zawieszenia przedniego ) w nrg potrzebuje wymiary dzieki z góry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy