Dzisiaj jest 23 lip 2025, 4:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
czarekcw pisze:
A idź pan w uj- kolejny który LPG ma w planach :mrgreen:


Będziemy twardzi i się nie damy LPG ( przynajmniej na razie :mrgreen: )




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Asaroth, prędzej założysz LPG -> szybciej zwróci Ci się założenie instalacji :mrgreen:

Cena 4,50zł za litr była by jeszcze do przełknięcia ale 6zł to już dosyć dużo (szczególnie gdy ma się ciężką nogę :twisted: )
Po drugie silnik na LPG wcale nie dostaje po dupie ,wystarczy dobra sekwencja i jeździ równie dobrze jak na benzynie :P




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 13:26 przez kuba170495, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
kuba170495 pisze:
Po drugie silnik na LPG wcale nie dostaje po dupie

A to ci nowość bo ja wiem co innego :mrgreen: Oczywiście, oszczędzasz kilka lat ale potem jak dojdzie do remontu znacznie grubszego to albo sprzedajesz (co jest nagminne na allegro) albo płaczesz i wydajesz kasę na części.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Jak instalacja jest źle założona i wyregulowana to wiadomo że dobrze to działać nie będzie :mrgreen:

Dobra instalacja bez problemu obsługuje nawet 1.8 VTEC który kręci się w okolice 8k rpm :P tylko musi to być dobrze zrobione :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
JawoR pisze:
Po prostu nie dawno kupił auto, a już głowicę robił czy tam co

Auto kupiłem w połowie sierpnia a od tamtej pory zrobiłem 16,5tys km, więc to i tak sporo,a robienie głowicy to głownie moja wina, gdybym zmienił rozrząd to jeździł bym bez awarii głowicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Nikt mi nie powie, że w przeciągu całego życia samochodu to LPG będzie chodzić cacy że niczym się nie będę przejmować niż gdybym LPG nie miał. To jest nierealne.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
kuba170495, Ja akurat mam benzynę po 4,50 :wink:. Jak się uda to i taniej.

Za sekwencję w Białej chcą 2200zł. W Siedlcach za identyczną 1850zł. Ciekawe skąd takie różnice.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
http://allegro.pl/aero-form-volkswagen- ... 77078.html

Ktoś coś wie na temat tego zestawu?




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Wiadomo że zawsze coś może się posypać czy to w gazie czy w benzynie :P
Jednak te historie o wypalających gniazdach zaworowych itp. są właśnie przez złe założenie lub regulacje. Według mnie lepiej śmigać na LPG niż w jakimś TDI :mrgreen:

Asaroth pisze:
Za sekwencję w Białej chcą 2200zł. W Siedlcach za identyczną 1850zł. Ciekawe skąd takie różnice.


Pewnie kwestia ,na jakich częściach instalacja jest składana lub ile gazownik weźmie za założenie i regulacje.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 13:53 przez kuba170495, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 14:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
kuba170495, ja nie lubie gazować żydów, ale kto co lubi. :D

Ogólnie sekwencja jest dobra, ale samochód dostaje po ,,dupie" przez gaz i ,,ruchome części silnika" szybciej się zużywają. Gaz spala się w dużo wyższej temp. od benzyny.

Nie ma to jak TDI + wtyki do taniej ropy. :)

czarekcw, widać zestaw na zdjęciu porządnie wygląda (+ pani z UPS... :mrgreen:)


Jawor zobaczysz w praniu ile Twój silnik spali przy cięższej nodze, bo założę się, że wolno nie będziesz się poruszać (chyba że fundusze na to nie pozwolą).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 16:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
kEru!, jak jest dobrze wszystko złożone, to pojeździ się. Do tego przeglądy instalacji, regulacje i będzie się jeździć.

Bo jak ktoś założy gaz i ma zamiar jeździć i nic przy nim nie robić, to sory...

Większość takich opinii jest od ludzi, którzy szukają oszczędności, a szukając oszczędności raczej nie martwili się o regulacje, przeglądy. Jeździli, samochód padł, a oni płaczą i wstawiają takie bzdury do neta :roll:

Jeździłem dieslem, ale na prawdę jeżdżenie krótkich dystansów jest bezsensowne.
Coś o tym wiem. Jeździłem mondeo 2.0TDCi. Dziennie robiłem nim ok. 20km(w jedną stronę 9/10km - zależy jaką trasą).
I samochód w ogóle się nie grzał. Samochód miałem zimą, także tej pory roku będę się trzymać.
Spalanie większe, zużycie części większe - koszta ogromne.
I nie była to wina termostatu - był sprawny.

Przeszedłem na 2.0 w benzynie. Spalanie było w granicach 13l/100km(jeździłem tak 2tygodnie).
Trochę mnie to kosztowało. Założyłem gaz(sekwencję. Kiedyś podawałem jakie części).
Spalanie pozostało bardzo zbliżone(dalej koło 13l/100km), osiągi nie spadły, a jazda mnie kosztuje tyle samo, co benzyniaka palącego 6.33l/100km.
Pod nogą czuję i nie płaczę na stacji :) Wg. mnie jest to idealne rozwiązanie w dzisiejszych czasach.

Jak zacznę zarabiać, to na pewno kupi się większy samochód z większym silnikiem i na pewno z instalacją :)


JawoR, sam się przekonasz, że gaz to nie takie zło;] Pojeździsz teraz trochę na benzynce i zobaczysz;p To nie jest to samo, co zalać pierdzioszka :P

To już koszta są. Czasem się wstydzę podjeżdząc na stację, ale co tam:P Robię to raz na 9-11dni ;]
115zł i mam full bak(średnio wchodzi mi ok. 40l - butle mam 45l).
Robię na tym niedużo, bo ok. 347km, co pozwala poruszać mi się przez ten czas co wyżej ;]

A benzyniakiem czystym za 115zł może 5dni bym pojeździł;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 17:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Przyszła głowica, stan bdb, ale dla pewności oddałem na splanowanie i wymianę uszczelniaczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
W swoich rękach mam drugi samochód na podtlenku i jakoś problemów nie mam :) Poprzedni zrobił 80kkm bez wglądu w instalację lpg , obecny od zakupu prawie 20kkm i nic się nie dzieje ;)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 18:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Jacek987, ale i tak znajdą się osoby, dla których gaz to zło :D
Ciul, że nie wyrobią z tankowaniem :D Najważniejsze że benzyna czysta...


Lepsze 2.0 w gazie niż 1.4 w benzynie. I to zdanie podsumowuje i wyjaśnia wszystko :D


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 18:05 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 18:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
lucek15 pisze:
epsze 2.0 w gazie niż 1.4 w benzynie. I to zdanie podsumowuje i wyjaśnia wszystko

a i tak najlepsze będzie 1.9 w turbo dislu :twisted:

:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 18:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
lucek15 pisze:
ale i tak znajdą się osoby, dla których gaz to zło

Tak, ja się znalazłem bo nie uważam, żeby gazowanie np jednostki 1.6 miało sens. Stać mnie na paliwo- to je tankuję.

Po co robisz jakieś prywatne wycieczki? Czy ktoś nabija się z tych, co mają LPG?




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 18:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
czarekcw, nie mówię, że na forum;]
Ale chociażby w szkole jest klient, który ma swifta 1.2(nie wiem dokładnie. Na pewno jakiś mały silniczek) i podśmiewa się, że na gazie śmigam... :roll:
Sam kiedyś dziwnie patrzyłem na ludzi w fajnych samochodach(dużo młodszych) z instalacją gazową.
Może nic w tym takiego nie ma, ale czuję dyskomfort psychiczny z tego powodu :D Bo gaz jest dalej uważany za "spowalniacz" auta.
Dlatego kazałem jak najbardziej ukryć wlew gazu.


Za to, jakby nie patrzeć, to 3/4 samochodów na parkingu dla uczniów to diesle :/ Począwszy od starych passatów, kończywszy na meśku CLS kolegi z klasy. Benzyniaków, albo benzyniaków z lpg jest malusieńko. Na palcach można policzyć: mój, jakaś kia, vw beetle, e36 kolegi i to wszystko. Reszta to diesle :roll:

Źle się dzieje :P

Kończąc odpowiedź:

I nie mówię tutaj, o małych silnikach :)
Ale wg. mnie takie 1.8 wzwyż nadaje się do gazowania ;]
Stać Cię na paliwo, ale zawsze ten koszt możesz trochę zredukować;] I w kieszeni masz trochę więcej. Można zaoszczędzone pieniążki wykorzystać w dobry sposób, np. zabierając dziewczynę do kina, albo na jakieś dobre jedzenie :) Sam na tym możesz skorzystać :P

Prawda? Prawda:)


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 18:32 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 18:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
lucek15 pisze:
takie 1.8

cc900 zagazowane (kupujesz za 1000 zł instalazja za 1000) i pali CI 5 litrów LPG :mrgreen:
troche ponad 15 zł na setke :lol:
taki jeden dziadek przyjechał takim ciniesam ponad 320k km przebiegu w środku elegancki = czego więcej chcieć ;p


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 18:35 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 18:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
JaJeCkO, taki cienias, to minimum 7l gazu wciągnie:P Niw uwierzę, że to 5l pali :P

Wg. mnie gaz, to bardzo dobra alternatywa i tyle :D

Po co wywalać kasę na benzynę, jak można mieć autko na sekwencji i odkładać pieniądze na coś innego :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2009, 19:06
Posty: 154
Lokalizacja: Radom/Mazowieckie
Pojazd:
Przy dzisiejszych cenach paliw gaz to najlepsze rozwiązanie i przedewszystkim silniki dzielą się na te które źle i dobrze znoszą gaz. Silnik Vag' owski 1.6 świetnie znosi gaz i znam dużo osób które jeżdżą i jeżdżą :) Pod warunkiem że jest dobra instalacja sekwencyjna i są wykonywane regularne przeglądy. Wtedy można tylko liczyć kase która zostaje w portfelu :mrgreen: Ale jeśli ktoś nie dba o auto (przeglądy, oleje itd) a co dopiero o instalacje gazową to wtedy są efekty i opinie niektórych ludzi na temat gazu... Ja bym 1.6 gazował bez zastanowienia gdym miał zdrową serie ;)

A najczęstsza przyczyna dużego spalania w 1.6 AEH,AKL to często sonda lambda. Ostatnio znajomego A4 podpinałem pod kompa i miał sonde do wymiany. Efekty to falujące obroty i spalanie powyżej 10l :)




_________________

Moja Roxana Blue&White :*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=154072




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy