Dzisiaj jest 08 lut 2025, 9:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 wrz 2011, 14:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Witam!!!

Mam otóz takie pytanie... A dokldaniej to tak: zatarł mi cyl stage6 streetrace, przyczyna bylo przekrecnie sie pierscienia w cylindrze, prawdopodbnie zamek poszedl, ale nie wyjmowalem tloka jeszcze wiec nie wiem, ale mniejsza o to... Na cylku byly dwie dosyc glebokie rysy... Oddalem cylek do szlifu i powiedziano mi ze, po rozszlifowaniu go na 47,75 zostaly jeszcze te rysy i nawet pod 48 nie wyda wiec gosc mowi zeby 48.40 - 48.50 tlok zalatwic i wtedy to ładnie zrobią, powiedzial ze go mogą bez problemu na tyle rozszlifowac i bedzie dobrze, z tym ze wlasnie tu jest moje pytanie do was.. czy to napewno bedzie dobrze? bo to jednak 1,5mm.. i prawie 80tka juz tego bedzie :roll: Co o tym myslicie?




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 14:24 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
To tak jakby 5-6 szlif? dobrze mowie? Troche dużo, moc na pewno będzie ale jak z żywotnością to nie wiem... Ale to chyba nie ma nic wspólnego. Po prostu wykroi troche mięska :)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Jak wystarczy ścianki to możesz spróbować. Do 80 będzie Ci jeszcze brakowało trochę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 16:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Co ty masz za cylek? Kolega ma Polini sporta i może max na 48mm szlifa zrobic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:49
Posty: 106
Pojazd:
a niby co ma sie stać? będzie działać dobrze nawet lepiej :D , tylko czy taki tłok znajdziesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 20:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Kwestia grubości tulei... jesli nie zejdzie poniżej 1,5mm nic się nie stanie... Gość od szlifu wie co mówi i słuchaj go lepiej, bo nie jeden cylinder w życiu zrobił :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
MrCannabis pisze:
Kolega ma Polini sporta i może max na 48mm szlifa zrobic.


A pod wiecej niz 48 braknie tulei czy jak?

Po za tym dzieki za odp.. wiec kołuje tłok i zobaczymy co z tego będzie.. a jeszcze jedno.. co myslicie o wygotowaniu tłoka w oleju? bo slyszalem o takich patentach, że niby zapobiega to puchnieciu tłoka.. bo na ten rozmiar znalazlem jedynie meteora a one lubią puchnąc, nie zawsze, ale zdarzają sie przypadki, wiec jak co wy na to?




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 9:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jak znajdziesz odpowiedni tłok to śmiało szlifuj.
Tuleje w popularnych cylindrach mają najczęściej ponad 3mm a Tobie zjadą tylko 0,75mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 9:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ale zobaczcie że jak szlifujesz cylinder to też te kanały sie zmniejszają tak mi sie wydaje i już po takim szlifie to będa małe mi sie zdaje że moc mniejsza moze byc. Jeśli masz kase to ja bym kupił drugi cylek niż szlifował... to tylko moje zdanie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 10:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Nie zmniejsza się na tyle by to odczuł :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 12:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kanał powinien mieć raczej kształt dyszy, tj największa powierzchnia przekroju przy karterze i zmniejsza się w stronę okna. Jak już to będą się zwiększać ale nie będzie to jakoś znacząco na nic wpływać, zresztą skoro producent przewiduje wykonywanie szlifów to możliwe, że okno będzie tak zrobione, że nie zmieni swoich wymiarów.
woli10 pisze:
i prawie 80tka juz tego bedzie

Jak to policzyłeś? :roll:
BB 77ccm mają tłoki 50mm, do 80'tki jeszcze i tak trochę brakuje. Bierzesz połowę średnicy tłoka, razy połowę średnicy tłoka, razy 3,14, razy skok tłoka (wszystko w cm) i masz pojemność. Nawet 73ccm nie będziesz miał.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 13:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jeśli masz kok wału 39mm to tłok 50mm=78ccm :) 49mm=73,5ccm




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 14:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Skok tłoka w Piaggio to 39,3 a w Minarelli chyba 39,2mm. Przy tłoku 50mm daje to prawie równe 77ccm.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 17:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Obliczamy objętość walca. Wzór : Pp x h

h = 39mm
r = 25mm

3,14*25 do kwadratu
1962,5 * 39 = 76,5ccm :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy