Dzisiaj jest 08 maja 2024, 9:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lis 2011, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Mam pytanie odnośnie portingu
Więc czy ten cyl sie nada na porting na racinga ???
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 393bd11215
czy bd musiał zmieniać gaźnik ???
Ten tłok wytrzyma tą moc ???
Dobre sa te cylki ???
Dodam ze do tego będzie leo vince zx




_________________

Dziwki koks Aerox !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Zapomnij, że z tego cylindra wyciągniesz tyle co z S6 Racing, jeszcze z ZX'em. Do tego to żeliwo.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 19:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Vexoo, ???
Kto tu mówi o S6 racing ??? :roll:
To ma być cylek na wzór malossi mhr 50ccm i nawet nie mysle ze z niego wyciagne taką moc :roll:
Dlaczego nie zx ?? Przecierz ten wydech jest do 50ccm i 50ccm sport, wiec jaki problem ??? :roll:
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=Jopw0iCktgo Jeszcze jakieś wątpliwości ?? To jest dokładnie ten sam cyl i ta sama przeróbka :roll:




_________________

Dziwki koks Aerox !


Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 19:18 przez Speedy_2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Napisałem tak po łebkach. Może posłużyłem się nieodpowiednim przykładem, ale sam użyłeś słowa "Racing". Kto będzie Ci robić porting? ZX się nada, bo myślę, że porting będzie na poziomie sporta. Racing to już inna bajka. Możesz próbować, droga wolna, choć ja wolałbym od razu kupić jakiegoś sporta 70, po tym portingu może mieć małą żywotność, szczególnie jak będzie niedokładnie wykonany.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Vexoo, Porting wykonywał by "Przemas"
Ale wracając do pytania :
Speedy_2 pisze:
czy bd musiał zmieniać gaźnik ???
Ten tłok wytrzyma tą moc ???
Dobre sa te cylki ???
Dodam ze do tego będzie leo vince zx
Więc czy ten cyl sie nada na porting na racinga ???




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Speedy_2, cylek nadaje się na porting, Przemek robi je nawet na wyższy poziom więc Racing wytrzyma spokojnie, tłok też. Co do gaźnika to można lecz nie jest to przymusem jak przy 70cc. Jeżeli będziesz lał dobry olej i dobrze to wyregulujesz to będzie śmigało i żywotność będzie taka sama lub delikatnie mniejsza. Ja robię sobie porting i Przemek powiedział że powinienem łykać 70cc :D




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 10:16
Posty: 285
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Podobno TEC robi słabe tłoki, więc ja bym wolał zmienic na porządnego Vertexa :)




_________________

Roxi 70ccm '00 by rAm3o


Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 20:12 przez rAm3o, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
rAm3o, tłoki są bez zastrzeżeń.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dobra, czyli jednym słowem dobry cylek i tłok pod porting na racinga ???
Ile powiniem na tym tłoku i cylku zrobić km ???




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:39 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Speedy_2 pisze:
Vexoo, ???
Kto tu mówi o S6 racing ???
To ma być cylek na wzór malossi mhr 50ccm i nawet nie mysle ze z niego wyciagne taką moc
No a jak byś nie wiedział to malossi mhr to też racing, tak jak s6 racing... :roll:
Speedy_2 pisze:
Dlaczego nie zx ?? Przecierz ten wydech jest do 50ccm i 50ccm sport, wiec jaki problem ???

Taki, że jak sam pisałeś - chcesz mieć racinga. Wiesz coś na temat klas poszczególnych wydechów i cylindrów? Zx najlepiej chodzi na niskich obrotach, a racing łapie swoje obroty przy wyższej skali (zależy od tego jaki to cylek, ale od 10 do nawet 12 tys obr/min) więc to jest jakaś pomyłka dawać do racinga wydech tej klasy.




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Igi,
Igi pisze:
Speedy_2 napisał/a:
Vexoo, ???
Kto tu mówi o S6 racing ???
To ma być cylek na wzór malossi mhr 50ccm i nawet nie mysle ze z niego wyciagne taką moc
No a jak byś nie wiedział to malossi mhr to też racing, tak jak s6 racing... :roll:

On pewnie miał na myśli s6 racing ale 70ccm bo nie ma 50ccm od peugetów (chyba)
Igi, ja chce mieć do tego zx bo jest nisko obrotowy i będzie łapał od najmiejszych obrotów, w sam raz na STUNT :roll:
Przecierz to tylko 50ccm wiec leo zx styknie. Pisałem z Przemkiem i tez powiedzaił ze leo spokojnie starczy i pozatym on robi port pod poszczególny wydech :roll:
powracając do pytania :
Speedy_2 pisze:
Dobra, czyli jednym słowem dobry cylek i tłok pod porting na racinga ???
Ile powiniem na tym tłoku i cylku zrobić km ???




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Speedy_2, zrozum że racing kręci duże obroty, ZX jest niskoobrotowy, nie wyregulujesz tego ....

A jeśli chodzi o stunt to z racningiem możesz zapomnieć o takich zabawach :)




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:56 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Cytuj:
Dobra, czyli jednym słowem dobry cylek i tłok pod porting na racinga ???

Nie

Cytuj:
Ile powiniem na tym tłoku i cylku zrobić km ???

Zależy, może 1000 km , może 4000 km...

Krótko:
Po co na siłę robić z chińskiego cylindra racinga?
Producent przewidział taką moc i wytrzymałość części, a jeśli chcesz racinga, to kup sobie odpowiedni cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Korh pisze:
Speedy_2, zrozum że racing kręci duże obroty, ZX jest niskoobrotowy, nie wyregulujesz tego ....
To jaki wydech do tego ???
Cytuj:
A jeśli chodzi o stunt to z racningiem możesz zapomnieć o takich zabawach :)
Dlaczego ??? :(
EDIT:
Cytuj:
Po co na siłę robić z chińskiego cylindra racinga?
Producent przewidział taką moc i wytrzymałość części, a jeśli chcesz racinga, to kup sobie odpowiedni cylinder.

Moge, ale to jest koszt wiekszy o 500zł + do tego gaźnik itp.




_________________

Dziwki koks Aerox !


Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 20:59 przez Speedy_2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja Ci radzę raczej na seryjnym cylindrze to robić, nową tuleje kupić, starą wybić, porobić kanały jak w MHR 50 i kupić do tego Vertex'a nowego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 21:01 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Cytuj:
Moge, ale to jest koszt wiekszy o 500zł + do tego gaźnik itp.

W takim razie pozostań przy serii. O wiele lepiej na tym wyjdziesz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 21:02 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Od kiedy racing robi się na wys obr. Co to za MODA? Jednostka musi kręcić duże obroty żeby być racing?

Cylinder spokojnie można pod pasować do zx, a straty osiągów w porównania stage6 pro, pfr3 nie będą wielkie.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Sendzia, Ale seria to alu wiec do tego koszty też tulejowania.
Ale moc by była większa niz na tym Tec'u ???
iniector Jeden co dobrze gada :roll:




_________________

Dziwki koks Aerox !


Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 21:05 przez Speedy_2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 21:15 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
1 post Vexoo, można o wiele "prześcignąć" stage6 70 ccm racing, ale po co?
Mija się z celem częste wymiany tłoka (ok 5tys) (pierścień co 2,5) nawet częściej.
Autor ma na myśli stunt, oraz dość długą żywotność jednostki.


2 post Vexoo, spalanie na 70 ccm będzie większe, a moc mniejsza niż w 50ccm. Tłok co sezon można wymienić (150zl), spokojnie obliczając cene eksploatacji taniej i lepiej wyjdzie 50ccm


Młody328i, spokojnie łykniesz 70ccm


rAm3o, tłok w tec eco jest łyżeczkowy, ale czemu w simsonach takie tłoki robią dużą furorę, a w skuterach nie? bo nie umiejętnie docierają cylinder

Becks, zależy jak na to patrzeć

Igi, przeczytaj co napisałem wyżej

Korh, to samo, czemu? bo jest za mocny?

zimnyfull1, cylinder dobry, więc czemu mówisz nie, a że tłok nie najlepszej jakości to spokojnie można samego wymienić (koszt 200zl) a 70ccm (500zl+)

Sendzia, po co starą wybijąć i kupować nową?

2 post zimnyfull1, nie *****


coś jeszcze?




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 21:16 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 21:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Robert a widziałeś kogoś żeby stuntował na racingu? Co innego poderwanie na koło a stunt, osobiście nigdy nie widziałem.




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy