Dzisiaj jest 30 lip 2025, 16:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2012, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Witam tak jak w temacie ,
Szukam jakiegoś skuta coś typu apka di tech .
Osiągi / spalanie mają być bdb , z ceną też nie chcę przesadzać 2000-3000 .
W bdb stanie , na serii .
Wtrysk mile widziany
Macie jakieś propozycje ?




_________________



Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
Kolega mial aprille sr na wtrysku siagi nawet nawet, start tez niezly jak na serie a spalanie 2,5l :D




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Mój kumpel właśnie ma i mówi że do 2-2,5 da się zejść a jak dziś z nim jechaliśmy we 2 to ledwo się trzymałem :D




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 18:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Aprilia SR. Sam mam na wtrzsku miaem problem tylko świeca, była zła. Teraz mam nową i jest miazga. :D Polecam




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Aprilia SR Di-Tech - osiągi chyba 90km/h - spalanie na poziomie 2-2.5l, 2.8k - 3.5k zł można dobrą sztukę złapać
Peugeot Jet Force TSDi - osiągi 85km/h - spalanie na poziomie 2-2.5l + nieziemskie przyśpieszenie(w porównaniu do sr di-tech) - 3k - 3.5k można dobrą sztukę złapać
Piaggo NRG Power jest jeszcze na wtrysku ale danych juz nie znam - wyższa półka około 4k zł

Jeta dobrze się prowadzi przez ramę z centralnym amorkiem, apka ma większy v-max od jeta lecz gorszy start, a piaggo jezdzilem zablokowanym na module do 60km/h na 70cc sport i mial kopa niezłego(dla mnie przód wygląda trochę jak chinol) :)




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 10:44 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:05
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
danielbudyn pisze:
Aprilia SR Di-Tech - osiągi chyba 90km/h - spalanie na poziomie 2-2.5l, 2.8k - 3.5k zł można dobrą sztukę złapać
Peugeot Jet Force TSDi - osiągi 85km/h - spalanie na poziomie 2-2.5l + nieziemskie przyśpieszenie(w porównaniu do sr di-tech) - 3k - 3.5k można dobrą sztukę złapać
Piaggo NRG Power jest jeszcze na wtrysku ale danych juz nie znam - wyższa półka około 4k zł

Jeta dobrze się prowadzi przez ramę z centralnym amorkiem, apka ma większy v-max od jeta lecz gorszy start, a piaggo jezdzilem zablokowanym na module do 60km/h na 70cc sport i mial kopa niezłego(dla mnie przód wygląda trochę jak chinol) :)


Po pierwsze.
Aprilia SR Di-Tech - osiągi po full odblokowaniu około 90km/h nie raz się zdarza troszkę więcej przy kosmicznym przyspieszeniu ( wszystkie inne serie wymiękają ) - spalanie 2.5l jak jeździsz jak wariat, a gdy jeździsz oszczędnie to spalanie wynosi 2l - 2.6k - 3.5k można wyrwać bardzo dobrą sztukę.
Peugeot Jet Force - co do osiągów nie wiem za bardzo - spalanie podobnie jak w Di-Techu - 3.2k - 4k można wyrwać bardzo dobrą sztukę.
Piaggio NRG Power - osiągi po full odblokowaniu około 85km/h - spalanie około 2.5l - zadawalające przyspieszenie - na powera trzeba mieć minimum 4k

Po drugie Apka SR Di-Tech ma największe przyspieszenie jak na full serię i v-max prawie, że też największy i nawet ten twój Jet wymięka na starcie jak inne full serie, Piaggio NRG jeździłem full odblokowanym na full odkręconej manecie i leciał 85km/h. I to by było tyle ode mnie.
LWG!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 12:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Szukasz pierwszego skutera, a doradzasz innym? :? :|




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 13:05 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:05
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Szukasz pierwszego skutera, a doradzasz innym? :? :|


Znam się co nieco, a chciałem tylko zobaczyć jakie opinie mają inni użytkownicy na temat tej marki/ tego modelu i czy polecają go.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 13:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
A to 90km/h co mówicie to na prostej, z górki czy jak? Wynik licznik czy gps? Oszukuje licznik?




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 13:09 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:05
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Zależy od warunków pogodowych. Jeżeli masz idealne warunki pogodowe to full seria w pełni odblokowana na prostej bez górki pójdzie Ci 90km/h :P . Co do licznika to wydaje mi się, że nie oszukuje, ale zawsze lepiej sprawdzać GPS :mrgreen:




_________________

Rachut.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Rachut, dzięki za odpowiedź. Pytam się bo moja apka oszukuje przy większych prędkościach o 10 gdzieś :P




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 13:24 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:05
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Przy większych prędkościach praktycznie zawsze oszukują :lol: . Lepiej zmierz GPS'em




_________________

Rachut.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 13:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Rachut pisze:
Po drugie Apka SR Di-Tech ma największe przyspieszenie jak na full serię i v-max prawie, że też największy i nawet ten twój Jet wymięka na starcie jak inne full serie.

:lol:
Będziesz uczył ojca robic dzieci
Skoro nie jeździłeś Jetforcem to nie kłam, ścigałem sie z aprilką factory(od 2006) jak i z pośrednią budą(2002/3 rok chyba) - obie na wtrysku, obie wziąłem na przyśpieszenie(full serią) ale przy 80km/h(licznikowe oczywiście) aprilki doganiały mnie bo są ustawiane na v-max i latają po 90km/h(licznikowe), ale start mają dobry aprilki tylko jak nie jeździłeś jetem i sr'ka to nie mów że aprilia lepsze ma przyśpieszenie^^

Tyle od mnie, powiem że jak dla mnie, najlepiej siedzi się na jet force(wiem bo jeździłem aprilką i miałem wybrać pomiędzy nimi) ale aprilka ma wygodniejsze siedzenie dla pasażera.

Ogólnie jet force <3 for ever ale miałem kupić aprilke tylko ładna okazja była na jeta i spodobqał mi się bardziej.

Jeszcze 1: tunig jest bardzo drogi wtryskowców, jeśli myślisz o jakimś dobrym i tanim sporcie to weź apke - więcej części(wydechy od p/g) np cylek mallosiego z ecu do sr=ok 1000zł a do jet force 1300zł.

Co do wagi, jet force ciężki jest tylko w papierach, dla mnie nie było jakiejś kolosalnej różnicy wagowej, z tym że peżota lepiej się prowadzi(centralny amorek, rama dpd). Ogólnie jet force i aprilki to dość mocne sqt(rama) bo w obydwóch zakładają silnik 125cc a w jet force jest jeszcze 125cc compressor(osiągi pokroju moto 250cc dzięki zastosowaniu kompresora- takiego jakby turbo)

EDIT: sr factory vs jet force http://www.youtube.com/watch?v=pv5xnU4VC0s - łyso?? z pośrednią budą jest identycznie.


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2012, 13:41 przez danielbudyn, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 14:07 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:05
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Jeździłem Sr-ką i wiem co to potrafi a mój kumpel ma Jet'a i wezmę się nim przejadę i Ci powiem ;]




_________________

Rachut.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 14:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Ja mam SR'ke z jedynie wario sportowym, wszystko odblokowane i reszta seria, licznik mam do 80, wiec wyszeł mi poza skale licznikowe moze byc 90-95, ale z gps jechałem 87. Oczywiscie mówie o ditechu


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2012, 14:10 przez Qubi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 14:16 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:05
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Qubi pisze:
Ja mam SR'ke z jedynie wario sportowym, wszystko odblokowane i reszta seria, licznik mam do 80, wiec wyszeł mi poza skale licznikowe moze byc 90-95, ale z gps jechałem 87. Oczywiscie mówie o ditechu


Ty masz wario sportowe i tylko 87 !? Mój kumpel ma full serie Di-Techa i na prostej jechał 90km/h równe mierzone GPS'em.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 15:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Chyba skuszę się na sr'kę bo najlepsza pod względem finansowym chociaz wizualnie sr i jet sa na tym samym poziomie ; P
Jeszcze mam pytanie .
W sr'kach wtrysk w dokładnie jakich silnikach był montowany ? p/g i morini ?




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 17:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Rachut pisze:
Qubi pisze:
Ja mam SR'ke z jedynie wario sportowym, wszystko odblokowane i reszta seria, licznik mam do 80, wiec wyszeł mi poza skale licznikowe moze byc 90-95, ale z gps jechałem 87. Oczywiscie mówie o ditechu


Ty masz wario sportowe i tylko 87 !? Mój kumpel ma full serie Di-Techa i na prostej jechał 90km/h równe mierzone GPS'em.


Chyba zła regulacja bo seria ciągnie po 90 :) - jakie to wario? noname ??

Ogólnie polecam ci jet force i apke - co ci się podoba to kupuj i zauważ że jet force bdb się prowadzi - lepiej od sr :), silniki są te same tylko jet force ustawiony na przyśpieszenie a sr na v-max'a no i sr tańsza :)

EDIT: Tak w sr masz p/g i morini z wtryskami, mina jest na gaziorze :)


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2012, 17:08 przez danielbudyn, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 17:12 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:05
Posty: 109
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
danielbudyn pisze:
Rachut pisze:
Qubi pisze:
Ja mam SR'ke z jedynie wario sportowym, wszystko odblokowane i reszta seria, licznik mam do 80, wiec wyszeł mi poza skale licznikowe moze byc 90-95, ale z gps jechałem 87. Oczywiscie mówie o ditechu


Ty masz wario sportowe i tylko 87 !? Mój kumpel ma full serie Di-Techa i na prostej jechał 90km/h równe mierzone GPS'em.


Chyba zła regulacja bo seria ciągnie po 90 :) - jakie to wario? noname ??

Ogólnie polecam ci jet force i apke - co ci się podoba to kupuj i zauważ że jet force bdb się prowadzi - lepiej od sr :), silniki są te same tylko jet force ustawiony na przyśpieszenie a sr na v-max'a no i sr tańsza :)

EDIT: Tak w sr masz p/g i morini z wtryskami, mina jest na gaziorze :)

Oj zgodzę się, że ta jego SR jest źle wyregulowana :) . Wariator pewnie tak jak napisałeś noname który jest gorszy od seryjnego ^ ^. Jet Forca się kozacko prowadzi i kozacko się nim śmiga! Dzisiaj jechałem to po prostu cud miód i nie wiem jeszcze co dodać xd. Mojego kumpla Apka Di-Tech full seria bierze Jet Forca też full serie oczywiście obydwa odblokowane w 100%, ale to mało razy się tak zdarza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Rachut, trochę tu za krótko jesteś żeby się wykłócać... Seryjny Di-Tech w Aprili SR nie pojedzie 90 km/h. Z wtryskiem w JetForce nie miałem nigdy styczności, ale nie kupiłbym Peugeota. Wybrałbym NRG Power bo miałem ten skuter i jest to zdecydowanie najlepsza opcja, ale to już tylko w kwestii wyglądu i komfortu jazdy bo SR ma ten sam silnik.




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy