Dzisiaj jest 31 lip 2025, 12:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2013, 22:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Hej.

Kupiłem kiedyś na allegro taki klucz do blokowania wariatora, żeby móc go odkręcić.
Mam zamiar teraz zmieniać rolki i właśnie mam pewne obawy.
Teraz wariator mam przykręcony pneumatem.
Zastanawiam się czy jak go odkręcę za pomocą klucza i tej blokady i zmienię tę rolki to czy dokręcenie wału grzechotką ile dam radę wystarczy aby wał się nie odkręcił?
Czy na 100% to się nie odkręci? Nie chciałbym uszkodzić frezów na wale.

Pozdrawiam




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 22:38 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli mocno dokręcisz to nie powinno.Z reguły można dać pod nakrętkę podkładkę kontrującą.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 22:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Wystarczy, sam stosuję takie rozwiązanie i nie ma opcji żeby się odkręciło jeżeli nakrętka jest dobra ;)




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 22:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Patrykcrazys, Jaja sobie robisz? Ja używam zwyklej blokady tłoka zrobionej z starej swiecy i dokrecam tez grzechotką i nie ma mowy aby sie odkręciło. A nawet jak sie odkreci to nakretka nie spadnie bo trzyma bedzie blokował zbierak. Bynajmniej u mnie tak jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 22:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ok. Czyli wystarczy. A jest cos takiego jak nakretka kontrujaca Moze zamiast tej seryjnej kupic taka dobra i zakrecic ta? + do tego nakretka kontrujaca.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 22:56 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jest podkładka jak i nakrętka.Podkładkę masz taką naciętą,a nakrętkę jakby z taką gumką przy górnej krawędzi.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 22:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Skok gwintu masz zapewnie 1.25 jak ja u siebie i nie wiem czy dostaniesz kontrującą z takim skokiem. Jak by jej nie bylo to kup z najdrobniejszym gwintem i sobie przegwintujesz.

Podkładki sprężynowej bym nie polecił gdyż szybko straci swoje właściwości. Poszukaj podkładki takiej pofalowanej jak by i ona bedzie najlepsza (zapomniałem jak sie nazywa)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 22:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Czyli jak myslicie zainwestowac w ta podkladke i nakretke kontrujaca? Kupic ja gdzies w sklepie z czesciami czy sa jakies oryginalne takie do walu?

btw. Dzieki za przeniesienie.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D


Ostatnio zmieniony 03 sty 2013, 23:00 przez Patrykcrazys, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 23:05 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
nakrętka ci się odkręci jeżeli założysz gwiazdkę drugą stroną niż tą co była i przeciwtalerz bd miec luz nawet przy dokręceniu do bólu :) u mnie to występowało i nakrętka się odkręcała ale ząłożyłem gwiazdkę zbieraka tak jak trzeba i wszystko grąło :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wlasnie mialem obawy czy to sie nie odkreci jak sam dokrece. Teraz tylko zastanawiam sie czy kupowac ta kontrujaca nakretke i falujaca podkladke.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 23:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Znalazłem zeszyt z kursu i pisze w nim, że najlepsze są: nakrętka zabezpieczająca z kołnierzem i zazębieniem, nakrętka zazębieniem blokadowym, nakrętka żebrowana, nakrętka z nieodłączną podkładką zębatą

ewentualnie podkładka żebrowana stożkowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 23:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nie ma takiej potrzeby. wystarczy dokręcić i tyle. jak chcesz mieć idealnie to dokręć kluczem dynamometrycznym ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 23:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jest jeszcze klej do metali ale to juz cbyba przesada ;)
Zobacze te wszystkie podane nakretki i podkladki i cos wybiore.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 23:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jak myslicie taki podstawowy klucz jak ten ponizej wystarczy do dobrego przykrecenia czy lepiej zainwestowac te 40zl wiecej do lepszego?
allegro.pl/57450-klucz-dynamometryczny-wychylny-0-200nm-i2853389257.html




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 0:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Lepiej kupic ten co przeskakuje jak juz jest ponad ta siła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 0:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Ja zawsze dokręcam ręcznie... ;/ Kiedyś dokręcałem pneumatem, ale stwierdziłem że nie warto :) Zwykła oryginalna nakrętka na wał i mocno grzechotką dokręcam i jest miód... Tak samo dzwon...

Dokręcaj ręcznie na pewno nie puści :)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 0:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
skolsik13, Przeskakuje ... to jest klucz dynamometryczny powinno się nim dokręcać wszystkie ważniejsze części w silnikach (Mowa o samochodach)




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 8:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jednak dołożę już do tego lepszego.
Mam nadzieję, że takim kluczem dokręcę lepiej niż zwykłą grzechotką.
Tylko zastanawiam się jaki klucz dynamometryczny wybrać.
Nie znam się na tym i nie wiem co znaczą te skróty 1/3 ; 3/8 itp.
Który będzie najlepszy do dokręcania sprzęgł i wału?
Ogólnie zastanawiam się między tymi 3 :
1 klucz
2 klucz
3 klucz

ale jestem otwarty na inne propozycję.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D


Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 8:31 przez Patrykcrazys, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 9:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
żaden tani klucz za 40zł. ja mam taki http://allegro.pl/klucz-dynamometryczny ... 73621.html i mogę Ci go polecieć bo jest zaje..... , a do składania silników mam taki mały : http://allegro.pl/klucz-dynamometryczny ... 07653.html też całkiem spoko. jak masz zamiar kupić klucz dynamometryczny nie do żadnego warsztatu tylko dla siebie to kup sobie ten : http://allegro.pl/klucz-dynamometryczny ... 91234.html
tylko że ten ma min. moment 42 a to jest już dość dużo i małych śrubek nim nie dokręcisz.
http://allegro.pl/jonnesway-kl-dynamome ... 48780.html tylko że ten jest na mniejsze nasadki.

a poza tym do śrub są specjalne kleje a nie jakiś metal i klej to nie głupia sprawa. tyko nie można kupić mocnego i wysmarować całej śruby do jest problem ale każdy klej do śrub topi się przy ok 150 stopni więc odkręcenie to nie problem :)


Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 9:17 przez bart1aerox100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 12:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
YATO wiadomo jedna z najlepszych firm jeżeli chodzi o kluczę.
Lecz jednak nie chcę wydawać 200zł ponad za klucz, którego będę używał kilka razy może kilkanaście.
Myślałem nad takim zwykłym za 70-80zł.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy