Dzisiaj jest 28 sie 2025, 21:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Otwór w tłoku
Post: 15 sty 2013, 11:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Witam

Mam do was pytanie :D do czego służy otwór w tłoku? Chodzi mi o coś takiego:
Obrazek
Czy jego brak w czymś przeszkadza? Tzn. czy jest on konieczny do cylindra w którym oryginalnie jest tłok z otworem?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 12:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2012, 19:11
Posty: 132
Pojazd: Katana LC 03
ale który otwór ?




_________________

Najważniejsze to jest się dobrze bawić!
Najważniejsze to jest się dobrze wyluzować!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 12:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tam akurat wypada kanał i jak oryginalnie był z otworem to nowy też musi być taki sam. Włóż sobie go do cylindra to zobaczysz o co chodzi.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 13:45 
*

Rejestracja: 25 cze 2012, 20:23
Posty: 47
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Przez ten otwór wpada mieszanka pod tłok do szkrzyni korbowej. Tu masz fotki http://www.roweryskutery.pl/serwis/zipp/004.gif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 16:08 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
tlok nie wychodzi do tej pozycji az pod sama membrane by przelatywala przez niego mieszanka




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 17:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
No właśnie o ten otwór od ssącego mi chodzi :D z tym że w oryginalnym cylindrze chyba nie mam takiego ,więc po co w 70ccm? Służy jako dodatkowy czy co?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
To foto jest z innego silnika. W minie i innych silnikach skuterowych myślę że ten otwór służy do dodatkowego smarowania łożyska korbowodu.




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 20:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
ThePanKot, podałem przykładowe zdjęcie :wink: oczywiście chodzi mi o silnik Kymco :D
Zastanawia mnie po prostu czy jak oryginalnie nie ma tego otworu (w 50ccm) to czy do Malossi Sporta musi być :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 20:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
kuba170495, tak musi byc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 2:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W 70 masz inaczej poprowadzone kanały widocznie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 13:25 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
może ale nie musi być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 15:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
ThisIsSparta, skoro było w oryginale z oknem wiec i w nowym tłoku tez musi byc. Producent tak to przewidział i nie poprawiajcie juz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 18:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Chodzi mi o to czy to w ogóle by zadziałało? :D bo mam możliwość do ogarnięcia taniej tłok od Metrakita lecz nie ma tam tego otworu :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 18:11 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
skolsik13 pisze:
ThisIsSparta, skoro było w oryginale z oknem wiec i w nowym tłoku tez musi byc. Producent tak to przewidział i nie poprawiajcie juz.


Skoro były to nie znaczy że muszą być jednak lepiej żeby było, a jeżeli już ma tłok bez tego okna to może go tak zakładać i nic się nie stanie

kuba170495 pisze:
Chodzi mi o to czy to w ogóle by zadziałało? :D bo mam możliwość do ogarnięcia taniej tłok od Metrakita lecz nie ma tam tego otworu :/


Jeżeli wymiary tłoka się zgadzają możesz brać i na 100% będzie chodziło


Ostatnio zmieniony 16 sty 2013, 18:12 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 18:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
ThisIsSparta, czyli żadnych problemów nie będzie? Kiedyś czytałem że to jest dodatkowy sposób na przemieszczanie się mieszanki ,tak by było to efektywniejsze ale nie wiem ile w tym prawdy :wink:
Na logikę to mieszanka trafia do wału ,a później kanałami do komory spalania z tym że nie wiem jak to wygląda w nowszych i tuningowanych silnikach :P moja wiedza pochodzi jeszcze za czasów Simsona :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 22:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
kuba170495 pisze:
dodatkowy sposób na przemieszczanie się mieszanki ,tak by było to efektywniejsze ale nie wiem ile w tym prawdy
Na logikę to mieszanka trafia do wału ,a później kanałami do komory spalania z tym że nie wiem jak to wygląda w nowszych i tuningowanych silnikach moja wiedza pochodzi jeszcze za czasów Simsona


Dokładnie tak jest. Stosuje się takie rozwiązanie w silnikach na membranie. Jest to tak zwany dolot 360*. Oznacza to że dzięki temu jest otwarty przez cały czas, a całym procesem/kątem wtłaczania mieszanki steruje membrana. Skoro było, to ma być :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy