Dzisiaj jest 03 sie 2025, 14:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2014, 17:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2014, 11:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom, lipsko, WIelgie
Pojazd: Yamaha dt 50 x
Mam taki problem, zrobilem raz szlif, zatar sie, 2 raz to samo, za 3 razem oddalem do warsztatu i mi zrobili i powiedzieli że nie odpowietrzylem uklady i to bylo przyczyna zatarcia.
odebralem dt 50 i śmiga ale dzis po 100 km przy 40km/h zatar sie !!!! Pomocy wydalem juz 1300zl..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 kwie 2014, 7:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 16:26
Posty: 114
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sprawdź regulacje gaźnika, czystość filtra powietrza. Może masz coś w baku czego nie powinno być. Lejesz olej/mieszankę? Składasz cylek w czystości bez piachu itp?




_________________

Pzdr, Never




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 7:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2014, 11:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom, lipsko, WIelgie
Pojazd: Yamaha dt 50 x
Gaznik mi regulowali w warsztacie, jest dobrze, filtr czyszczony. W baku Malo prawdopodobne ze cos jest...
wcześniej po 20km sie zatar teraz po 100, jechalem 40 pod lekka górkę czy to od tego? Jechalem na 6 biegu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 8:26 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 1:37
Posty: 20
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Civic Ej6/Piaggio Zip
Siwydtx pisze:
zatar sie,



Co to znaczy "zatar" ?? Ja znam tylko taką przyprawe.

Jeśli ci sie zatarł 2 razy po takim czasie bo podejrzewam chodzi o to sprawdz czy nie masz korby krzywej.




_________________

Mój Zip

piaggio-zip-wanna-be-sp-t387709.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 10:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2014, 11:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom, lipsko, WIelgie
Pojazd: Yamaha dt 50 x
Po rozebraniu po pierwszym i drugim razie tlok wygladal jak przytarty, w sklepie mi powiedzieli ze za bardzo dalem e palnik albo przegrzalem moto.
normalnie jade i ok 40 km\h tlok staje, zatrzymuje sie na boku i normalnie odpala. Nw dlaczego i co to sie dzieje dlatego proszę o odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 11:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
gówniany tlok albo zle zrobiony szlif. Jak znów bedziesz robil szlif to w polecanym zakladzie sam kup tlok (tylko nie jakis gówniany) sam sobie poskladaj iii sprawdz jaka masz temperature bo moze byc np chlodnica przypchana czy cos. sprawdz luzy na wale noo i czy korba prosta. do tego czy nigdzie nie lapie syfu (gaźnik, filtr) noo i najlepiej sam rób mieszanke i nie lej mixola




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 11:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2014, 11:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom, lipsko, WIelgie
Pojazd: Yamaha dt 50 x
Jak go rozbieralem to ruszalem korba to chodzila na lewo i prawo. Tak z 1-2 cm, czy to przyczyna ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 12:40 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 1:37
Posty: 20
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Civic Ej6/Piaggio Zip
Wydaje mi sie, że 1-2cm to dużo, i to może być przyczyna. ale niech sie wypowiedzą jeszcze koledzy bardziej obeznani w tym temacie.

A góra/dół jest luz na korbie ?




_________________

Mój Zip

piaggio-zip-wanna-be-sp-t387709.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2014, 11:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom, lipsko, WIelgie
Pojazd: Yamaha dt 50 x
Proszę o odp bo to wazne, zależy mi na czasie

-- 08 kwie 2014, 14:20 --

Chyba nie bylo gora dol luzow.
na pewno byly na bok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 13:22 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
może poprostu słabej jakości tłok i przez to się zaciera? albo złe jego pasowanie? (za mały luz montażowy)? sprawdzałeś pompę wody? (bo wnioskuję, że to lc skoro mówisz o odpowietrzaniu układu)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 13:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2014, 11:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom, lipsko, WIelgie
Pojazd: Yamaha dt 50 x
Pompa wody wymieniona. Tlok firmy meteor czyli nie jest slaby.
jak wspomnialem jechalem 40 na 6 biegu pod górkę, gorka nie jakas stroma tylko leciutka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 13:45 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
a luz montażowy tłoka? coś musi być walnięte ewidentnie, żeby zatrzeć meteora i to w LC... pytanie jeszcze gdzie go zaciera?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2014, 11:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom, lipsko, WIelgie
Pojazd: Yamaha dt 50 x
można powiedzieć ze coś takiego http://www.autobodex.waw.pl/druciarstwo/tlok.jpg
tego jeszcze nie rozbierałem ale wcześniejszy tłok tak wyglądał, tylko że ślad przez całą długość tłoka i jest ich kilka ale to może dlatego jest ich kilka bo mi sie zatarł z 3 razy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 14:20 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
jak tylko pierścieni nie zapiekło, ma kompresje i jeździ to weź nim jeździj:P jak stanie całkowicie to dopiero inwestuj znowu... bo zrobić szlif i żeby się znowu zatarł przez takie rzeczy których szczegółów nie znasz... jak np luz montażowy to szkoda kasy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2014, 11:29
Posty: 37
Lokalizacja: Radom, lipsko, WIelgie
Pojazd: Yamaha dt 50 x
dzięki za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
jak masz taki luz na korbie to pewnie tez na lozyskach walu są luzy... a jak tak to znasz przyczyne zacierania sie




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy