Dzisiaj jest 11 lip 2025, 17:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lip 2014, 16:17 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
Siema, mam pytanie który z tych cylindrów wytrzymalszy i z którego więcej wycisne ?
Malossi sport 70 vs. dr evolution 70? chce by wytrzymał conajmniej 2-3 sezony i by przy dawaniu gazu było czuć tą moc, a nie muła, aktualnie mam serie cylinder i jak dam gazu to nie ma efektu... nic nie przyśpiesza xd
do cylindra oczywiście dokupiłbym licznik temperatury stage6.

Mój setup;
- tecnigas next-r chrom ( potem yasuni r lub c16)
- zawór membranowy tec sport
- dellorto 17,5 + ssanie ręczne stage6 ( dysze mam 65,75 i 90 )
- nowa wkładka filtra powietrza ( w przyszłości filtr malossi lub stage6 )
- wał top racing std
- łożyska skf i fag c3 metal + uczelniacze corteco
- sprzęgło hebo racing
- sprężynki nibieskie hebo, docisk S6 medium i rolki mf 5 gram ale pomyślę o dalszej regulacji
- cewka fajka przewód


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lip 2014, 16:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2013, 8:00
Posty: 264
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Gilera Runner SP
Dr Evo ;)




_________________

Obrazek


Runner -----> black-racing-mhr-70-runner-t389455.html

Sprzedam tłok asso 47,40 nowy w pudełku do mianrelli 10mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 17:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak masz kasę to bierz Malossi i do tego gaźnik przynajmniej 19mm. Jeden z najwytrzymalszych cylindrów, do tego żeliwny, więc i szlifa zrobisz jak kiedyś padnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 17:27 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
gaźnik zostanie 17,5... jaki wydech polecacie ? next-r da rade .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2013, 8:00
Posty: 264
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Gilera Runner SP
Daj większy gaźnik, 19mm przynajmniej. Kolega przy malossi sporcie 70 ma 17,5 i zmienia na większy, bo ten nie daje rady :(




_________________

Obrazek


Runner -----> black-racing-mhr-70-runner-t389455.html

Sprzedam tłok asso 47,40 nowy w pudełku do mianrelli 10mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 17:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gummma pisze:
Jak masz kasę to bierz Malossi i do tego gaźnik przynajmniej 19mm. Jeden z najwytrzymalszych cylindrów, do tego żeliwny, więc i szlifa zrobisz jak kiedyś padnie.
x2 ,jak nie będziesz żyłował to pośmigasz wieki :D :D


Ostatnio zmieniony 20 lip 2014, 18:20 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 18:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Dr Evo jest wytrzymalszy od malossi sporta (tłok asso), dobry jest jeszcze top performances trophy, do tego gazior 21mm, odpowiedni wydech i jest moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 18:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dawidovvy pisze:
Dr Evo jest wytrzymalszy od malossi sporta

Jakieś testy zostały przeprowadzone? (pytam z ciekawości, bo oba są żeliwne, tylko DR jakoś ubogi w dodatkach).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 18:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak dla mnie szkoda "szportów" do żyłowania ponad to co im dała fabryka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 18:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Gummma pisze:
Dawidovvy pisze:
Dr Evo jest wytrzymalszy od malossi sporta

Jakieś testy zostały przeprowadzone? (pytam z ciekawości, bo oba są żeliwne, tylko DR jakoś ubogi w dodatkach).


Po samej jakości tłoka to stwierdzam, asso jest lepszy jakościwo niż vertex z malossiego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 19:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czyli organoleptycznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 19:02 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
tłok w malossim starczy pewnie na 10 tyś km , pużniej lepiej wymienić , wiec pewnie cylinder szybciej się ,, znudzi" właścicielowi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 19:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zrobi szlifa, zwiększy pojemność, a co z tym idzie i moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 19:22 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
sam mam malossiego i mi starcza do codziennej jazdy , sam cylinder ok. tylko po ok 13-14 tyś łożysko igiełkowe wyrobiło swożeń na ok 0,5 mm i tłok przykłepał w głowicę , starczyła tylko wymiana tłoka , patrząc na stan tłoka trudno było uwieżyć że cylindrowi nic się nie stało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 19:46 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
co z tym wydechem ? jaki zmieniać, czy zostawiać next-r'a ? :)\
myślałem yasuni r/c16, stage6 ( nie replica) czy cuś :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 20:12 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
wszystko zależy czego chcesz , normalnie jechać z A do B , chcesz ostro kręcić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 21:31 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
ostro zapierdalać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 21:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
jakub97 pisze:
ostro zapierdalać :D

Szkoda cylka,nie lepiej podnieść klasę tuningu do poziomu mide race lub racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 18:03 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
tak tylko napisałem :) średnie prędkości to 70- 90 km/h :) trasa; dom-szkoła-zalew-sklep. nie skatuje go napewno :P mam nadzieje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 18:14 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
To do takiej jazdy malossi zupełnie starczy , a i beczki z paliwem nie trzeba ciągać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy