Dzisiaj jest 25 sie 2025, 5:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 paź 2010, 13:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam, znowu zwracam się do was z prośbą o pomoc. Otóż mój CPI olivier nie odpala. Wymieniłem gaźnik, kupiłem w idealnym stanie dellorto do serii tj. 12mm. Lecz skuter nie odpalił, nie podobała mi się kompresja i miałem rację. Wymieniłem pierścienie, kompresja jest znakomita. Iskra zabójcza :P Ale dalej nie pali. Tak jakby paliwo do niego nie dochodził, bo świeca jest często sucha. Nie wiem co robić. Pomocy. P.s. Może to być wina zapłonu, bo ściągałem magneto i cewkę i skręcałem od nowa(czyszczenie)-Możliwe, że zapłon się przestawił? Ale wtedy chyba nie byłoby iskry, prawda? Nie wiem. Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 13:48 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
W sumie zapłon w skuterach 'ustawia' się sam i nie ma możliwości go ustawiania (przynajmniej seryjnego) , więc spróbuj może wstrzyknąć palwio pod świecę (tylko z umiarem :D) wtedy powinien odpalić, jak zacznie przygasać, dodaj gazu i powinien wtedy działać dobrze (ja miałem tak samo ;) zassał paliwo i już działał zawsze).




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 13:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Próbowałem tak wielokrotnie, lecz to dalej nie to. Wypali to paliwo, które mu tam wstrzyknę(odgłos jakby już zagadywał coś) a zaraz po tym wypaleniu znowu kręci rozrusznik bez odzewu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 13:56 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Wiesz, jeżeli wszystko by było w porządku to na pewno by odpalał z paliwem pod świecą - masz inną ? Może sprawdź na innej, ja miałem w Runnerze takie cyrki ze świecami (nawet nowymi) , że rozwiązaniem większości problemów była świeca (raz mi skuter jechał 10 na godzine, przerywał cały czas - chociaż poprzedniego dnia było okay po regulacji gaźnika - zmieniłem świece i siekiera). Jak się nie boisz, psiknij samostartem do filtra (albo plakiem) i najs.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 14:21 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Jak dla mnie, to filtr paliwa. Miałem tak, męczyłem się męczyłem a tu filtr się okazał brudny, tak że paliwo nie przechodziło ;)

Sprawdź to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 14:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zgodzę się z PenerCargo w 2T świeca lubi być kapryśna.

Ode mnie sprawdź kranik podciśnieniowy (czy zaciąga paliwo), zawór membranowy (jeśli paliwo leci do filtra to możliwe że to jego wina) oraz uszczelniacze wału. Oczywiście jeszcze przypomnę oczywistą oczywistość mianowicie szczelność połączeń - karter - zawór, filtr - gaźnik itp.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 14:28 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
eNtineS pisze:
Jak dla mnie, to filtr paliwa. Miałem tak, męczyłem się męczyłem a tu filtr się okazał brudny, tak że paliwo nie przechodziło ;)

Sprawdź to.


Tylko, że jemu nie odpala z paliwem pod świecą, a jakby świeca/moduł/fajka były na sto procent działające to by odpalał ;) Myślę , że to na 80 % świeca. Apropo paliwa w filtrze, jeżeli jest tylko 'wilgotno' od benzyny na samym dole obudowy (mówię tu o Rieju RR) to wszystko jest okay, według mnie zawsze membrany przepuszczają trochę paliwa szczególnie przy pałowaniu, dzięki czemu dobrze się miesza powietrze z paliwem - czy źle rozumuje ;d




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 14:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak masz prześwity na membranach to paliwo się cofa do filtra, wiem co mówię ;) Paliła mi SR za 154 strzałem i chodziła jak żyd po pustym sklepie, wstrzykiwanie nic nie dawało.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 14:44 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
O wiem co! Wstrzyknij paliwo , zakręć świece i zatkaj dziurę przy filtrze powietrza - wtedy nawet jak membrany są w złym stanie, powinien odpalić.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 17:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
PenerCargo pisze:
O wiem co! Wstrzyknij paliwo , zakręć świece i zatkaj dziurę przy filtrze powietrza - wtedy nawet jak membrany są w złym stanie, powinien odpalić.




Było robione. Nawet robiłem myk, którego mnie mechanik nauczył. Brałem 4 palce i robiłem mu przerwy przy kręceniu rozrusznikiem, w miejscu filtra powietrza. Zatykałem całkiem(ręka mokra w ów czas od paliwa)skuter nie odpalił również. Filtr paliwa, kranik, wężyki wszystko wymieniłem w sobotę na nowe. Najgorsze jest to, że kupuje kolejne części, a nic mi to nie daje i nic nie odpala. I cały czas błądzę, wczoraj bo założeniu pierścieni myślałem, że spale go żywcem tego pie******* chińczyka. Pomocy. Znowu musze kupować świecę, żeby sprawdzić czy to ona, bo ze znajomych u mnie nikt nie ma żadnych sprzętów. I tak w kółko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 7:40 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Dobra w takim razie paliwo podaje do filtra, ba nawet może go czasami przylać ... może iglica źle założona i paliwo leje się strumieniem ? Ew. przepustnica lub linka przepustnicy się przycięła.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 7:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No skoro leci do filtra to bierz się za zawór membranowy, znajduje się za króćcem ssącym, właściwie pod ;) Rozbierz go, odwróć membrany przeczyść i złóż wszystko szczelnie można na hermetyku czy czerwonym sylikonie ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 8:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Kamek46 pisze:
No skoro leci do filtra to bierz się za zawór membranowy, znajduje się za króćcem ssącym, właściwie pod ;) Rozbierz go, odwróć membrany przeczyść i złóż wszystko szczelnie można na hermetyku czy czerwonym sylikonie ;)



Wiem co to zawór membranowy i gdzie się znajduje. Ale to wszystko zostało sprawdzone, to nadal nie to.Nadal nie odpala i kropka. Nie wiem co robić. Chyba mi tylko mechanik zostaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 12:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
A sprawdziłeś ten kranik czy nie przepuszcza i czy podaje paliwo? Bo ja miałem tak samo, nieodpalał, ciekło paliwo filtrem, i okazało się, że kranik do wymiany bo przepuszczał.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 13:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
A możliwe jest to, że za mały gaźnik? No w sumie jakim cudem, skoro to seria. A mam dellorto 12mm ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 15:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie jest to możliwe, uszczelniacze wału sprawdzałeś?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 17:46 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
krychulol pisze:
Zatykałem całkiem(ręka mokra w ów czas od paliwa)

:idea: :idea: :idea:

Ja tak miałem za dużo paliwa idzie i sie zalewa.
Mi tak sie zalał raz nie chciał palić a na 2 dzień bez dod. gazu z kopa.
Wyreguluj gaźnik :wink: .




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jak zalewa, skoro świeca sucha? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 19:30 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
A może weź zrób większą przerwę w świecy :) Jeżeli on 'prawie' odpala to może to jest przyczyną.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dzisiaj już nie dam rady. Ale jutro popróbuje... Szkoda mi go oddawać do mechanika, bo tylko zedrze ze mnie kasę, a znając życie okaże się, że to błahostka. Bo przecież w minarelli nie ma jakiejś niezwykłej technologii, żebym nie mógł do tego dojść. Będę próbować. Ale no nie wiem... nie wiem co robić :P Jutro też jest dzień




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy